Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vind jij dat de marokaanse jongeren echt zo slecht zijn :confused:

LZN
22-01-2004, 15:50

salam ik heb een vraag - wat vind jij dat marokkaanen echt zo slecht zijn of dat de media er zo een zooitje van maakt mijn mening daar over is dat het van bijde kanten komt :confused: maar omdat de media er zo een verslag over schrijft geeft het een inpect op de mensen.

rnaj
22-01-2004, 15:54
Ach, een klein groepje verziekt het voor al die grote groep lieve, hardwerkende goed geintergreerde marokkanen. Is alleen jammer dat die grote groep steeds vergeet om dit misverstand recht te zetten...

hassouna
22-01-2004, 16:12
marokkanen zijn in het algemeen goed. incl:ik hahaha!! nee zo slecht als de media en de nederlanderse onze beschouwen. je moet echt met marokkanen omgaan dan pas beoordelen.

Danielle2
22-01-2004, 16:18
Ik vind Marokkanen persoonlijk helemaal niet slecht. Degenen die ik zelf ken zijn echt supercool. Ik heb via mijn studie Arabisch best veel goede kennissen gekregen met marokkaanse achtergrond en ik vind ze super, ze zijn nederlands net als ik maar dan met een interessante andere achtergrond. Ik heb vaak veel respect voor die vrienden: Ik vind het knap dat je lekker kan meegaan in de nederlandse maatschappij en tegelijkertijd een geheel andere cultuur kan blijven handhaven en trouw blijven aan je geloof. Heb ook een marokkaanse collega en als we met zijn alleen uitgaan doet hij gewoon lekker gek mee, maar hij drinkt geen druppel alcohol en dan heb ik echt het meeste respect voor hem! Kortom, die k.utmarokkanen bestaan voor mij alleen in de krant. En, sorry, er zitten er ook een paar op dit forum. Aan de andere kant, zijn er net zoveel k.utnederlanders. Dus, respect voor de marokkanen, respect voor jullie cultuur, laat je niet gek maken door vooroordelen, jij bewijst het tegendeel!!!

hassouna
22-01-2004, 16:24

Origineel gepost door Danielle2 Ik vind Marokkanen persoonlijk helemaal niet slecht. Degenen die ik zelf ken zijn echt supercool. Ik heb via mijn studie Arabisch best veel goede kennissen gekregen met marokkaanse achtergrond en ik vind ze super, ze zijn nederlands net als ik maar dan met een interessante andere achtergrond. Ik heb vaak veel respect voor die vrienden: Ik vind het knap dat je lekker kan meegaan in de nederlandse maatschappij en tegelijkertijd een geheel andere cultuur kan blijven handhaven en trouw blijven aan je geloof. Heb ook een marokkaanse collega en als we met zijn alleen uitgaan doet hij gewoon lekker gek mee, maar hij drinkt geen druppel alcohol en dan heb ik echt het meeste respect voor hem! Kortom, die k.utmarokkanen bestaan voor mij alleen in de krant. En, sorry, er zitten er ook een paar op dit forum. Aan de andere kant, zijn er net zoveel k.utnederlanders. Dus, respect voor de marokkanen, respect voor jullie cultuur, laat je niet gek maken door vooroordelen, jij bewijst het tegendeel!!! Danielle2, je moet een uitnidiging krijgen bij NOVA. er zijn veel echt veel Nederlandse die absoliment geen contact hebben met de MAROKKANEN maar ze spreken altijd negatief over hun, blij te horen van jou,super :Iluvu:

Danielle2
22-01-2004, 16:37
Ik had tot twee jaar geleden ook nog nooit een marokkaan in het ecth gezien, bij wijze van spreken. Het is alleen maar een verrijking van je vriendenkring, om mensen zoals jezelf, maar dan met veel interessants te vertellen over hun godsdienst en cultuur, te leren kennen. Iedereen zou twee marokkanen, een jood, een surinamer en een chinees in zijn vriendenkring moeten opnemen, dan zijn de vooroordelen meteen weg!! Dusse...kom je aan mijn marokkanen dan kom je aan mij!:)

AlHoceima_Leila
22-01-2004, 17:00
Origineel gepost door Danielle2 Ik had tot twee jaar geleden ook nog nooit een marokkaan in het ecth gezien, bij wijze van spreken. Het is alleen maar een verrijking van je vriendenkring, om mensen zoals jezelf, maar dan met veel interessants te vertellen over hun godsdienst en cultuur, te leren kennen. Iedereen zou twee marokkanen, een jood, een surinamer en een chinees in zijn vriendenkring moeten opnemen, dan zijn de vooroordelen meteen weg!! Dusse...kom je aan mijn marokkanen dan kom je aan mij!:) :goedzo: gevaarlijke meid !!!!!!!:D

Willemien
22-01-2004, 17:03
Origineel gepost door wazup salam ik heb een vraag - wat vind jij dat marokkaanen echt zo slecht zijn of dat de media er zo een zooitje van maakt mijn mening daar over is dat het van bijde kanten komt :confused: maar omdat de media er zo een verslag over schrijft geeft het een inpect op de mensen hartstikke slecht, jullie allemaal :melig2:

appie666
22-01-2004, 18:26
Het probleem van veel Marokkanen is dat ze opstandig zijn en altijd duidelijk uitkomen voor hun mening, daar kunnen veel kaaskoppen niet mee leven, maar ja wij liggen daar niet wakker van. THEY CAN MAKE US OR BREAK US, BEHOUD VAN ONZE INDENTITEIT EN CULTUUR TEN ALLE TIJDE, WIJ ZIJN GEEN 'BOUNTY'S' :D

a3ir
22-01-2004, 21:13
danielle2, wuo dat meer mensen waren zo als jij .de groetjes a3ir