Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : STEL....voor de jongens/mannen

LZN
22-01-2004, 15:37

Dit moest ik namens een vriendin vragen. Stel, je hebt een vriendin, je bent serieus maarrrrrrr....... Je hebt veel met haar gedaan, maar ze is nog wel maagd en je bent gek op haar, zou je dan wel een toekomst met haar willen. Zou je dan wel met haar trouwen? :zwaai:.

NadorGurly
22-01-2004, 15:43
ik zou t niet weten :( als van elkaar houden EWA JAH WAAROM NIET trouwen??? :rolleyes: maar helaas t meeste jongens zijn gwoon aan t playen!!!! t is mijn mening!!!1 :zwaai:

Tijn
22-01-2004, 15:45
Van zo`n vraag zakt m`n broek af......Een jonge die eerst gezellig meevogelt en daarna haar daarom niet meer wil........zo`n loser verdient haar niet eens.

sneakynawal
22-01-2004, 15:46
Origineel gepost door Tijn Van zo`n vraag zakt m`n broek af......Een jonge die eerst gezellig meevogelt en daarna haar daarom niet meer wil........zo`n loser verdient haar niet eens. :hihi:

Tijn
22-01-2004, 15:49

Origineel gepost door sneakynawal :hihi: Ooow kzal m`n broek maar snel weer optrekken :D

sneakynawal
22-01-2004, 16:04
Origineel gepost door Tijn Ooow kzal m`n broek maar snel weer optrekken :D Je doet het weer...:D

ChOcOtOfFfF
22-01-2004, 16:07
Origineel gepost door Tijn Van zo`n vraag zakt m`n broek af......Een jonge die eerst gezellig meevogelt en daarna haar daarom niet meer wil........zo`n loser verdient haar niet eens. ik ben het 1 keer met je eens :zwaai: