Bekijk originele versie : Maagd / Geen maagd!!!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Ik lees hier heel vaak de reacties van mensen hierover...
Ook de vraag aan de mannen toegewezen of zij zouden kunnen trouwen met een niet maagd meisje of niet??
De meesten geven wel een NEE antw.
Maar mijn vraag is nu...
Stel een meisje is getrouwd geweest..(dus ook geen maagd meer) Hoe denken jullie hier dan over??
Betekent het gewoon..GEEN MAAGD IS GEEN MAAGD of hoe??
Ben erg benieuwd naar de reachties hierop...
Alvast bedankt:goedzo:
Sushitime
09-08-2008, 17:38
Ik lees hier heel vaak de reacties van mensen hierover...
Ook de vraag aan de mannen toegewezen of zij zouden kunnen trouwen met een niet maagd meisje of niet??
De meesten geven wel een NEE antw.
Maar mijn vraag is nu...
Stel een meisje is getrouwd geweest..(dus ook geen maagd meer) Hoe denken jullie hier dan over??
Betekent het gewoon..GEEN MAAGD IS GEEN MAAGD of hoe??
Ben erg benieuwd naar de reachties hierop...
Alvast bedankt:goedzo:
Als ie erin in gegaan is ie erin gegaan he DUS GEEN MAAGD
Maar dan weet je ook wel van tevoren dat ze geen maagd meer is dat is al duidelijk bij iemand die nog nooit getrouwd of verloofd is geweest daar moet je het toch nog altijd uitvogelen hoe of wat :D
Als ie erin in gegaan is ie erin gegaan he DUS GEEN MAAGD
Maar dan weet je ook wel van tevoren dat ze geen maagd meer is dat is al duidelijk bij iemand die nog nooit getrouwd of verloofd is geweest daar moet je het toch nog altijd uitvogelen hoe of wat :D
Dat snap ik..in is in :D :hihi:
Ok laat ik het anders zeggen...
Stel je kent een leuke meid..
jullie willen samen een stap verder zetten..
Dan vertelt ze je dat ze getrouwd is geweest ( dus geen maagd)
Zou je dan nog verder met haar willen???
En ook de zelfde vraag tegenovergestelde van het verhaal..( dus nooit getrouwd en ook geen maagd)) wat dan?? zou je ook met haar verder willen???
En heel kort samengevat..
Wil gewoon weten hoe jullie over dat verschil denken??
madame_lolita
09-08-2008, 18:01
ik ken een paar meiden die getrouwd zijn geweest en geen man meer hebben en weer zijn getrouwd....
ik ken een paar meiden die getrouwd zijn geweest en geen man meer hebben en weer zijn getrouwd....
Ja kan er ook heel wat... ;)
madame_lolita
09-08-2008, 18:15
Ja kan er ook heel wat... ;)
tja geloof wat je wilt :rolleyes:
;) ;) ;)
tja geloof wat je wilt :rolleyes:
b0uchratje
09-08-2008, 21:46
Nou ik ben nog nooit getrouwd geweest gelukkig, maar k ben nie meer maagd maar het is tog ook niet iets om je er voor te schamen we leven niet meer in de middeleeuwen voor de duidelijkheid :D
Dhr_Amin
09-08-2008, 22:07
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, nooit trouw ik met een ontmaagde vrouw!
Dan kom ik maar uit de middeleeuwen volgens Boul'gra'tje!
Nou ik ben nog nooit getrouwd geweest gelukkig, maar k ben nie meer maagd maar het is tog ook niet iets om je er voor te schamen we leven niet meer in de middeleeuwen voor de duidelijkheid :D
Zonde
tamazight__tjuh
09-08-2008, 22:15
:vlammen:
Dat snap ik..in is in :D :hihi:
Ok laat ik het anders zeggen...
Stel je kent een leuke meid..
jullie willen samen een stap verder zetten..
Dan vertelt ze je dat ze getrouwd is geweest ( dus geen maagd)
Zou je dan nog verder met haar willen???
En ook de zelfde vraag tegenovergestelde van het verhaal..( dus nooit getrouwd en ook geen maagd)) wat dan?? zou je ook met haar verder willen???
En heel kort samengevat..
Wil gewoon weten hoe jullie over dat verschil denken??
Tuurlijk het kan altijd gebeuren dat een vrouw de toen in haar ogen ware tegen komt maar later een andere kant van de persoon ziet waardoor ze scheid .daar kan zij weinig aan doen
IceTea35
10-08-2008, 10:02
Uiteindelijk gaat het erom hoe je als mens bent. Zolang ze maar bij je past, maakt het niet uit. :)
-_- !!!
Liegen werkt uiteindelijk averechts, maar dat is dan ook wat leugenaars verdienen.
Verder gaat het gewoon om liefde, en het is aan jezelf of je meer liefde voor je geliefde voelt dan voor je andere geloof, zoals ouders, familie, lusten, religie en/of cultuur.
De onrechtdoeners krijgen hopelijk wat ze verdienen en de twijfelaars zekerheid in hun keuzes, zodat zij die oprecht zijn in de eerste plaats al niet hoeven te lijden en niet hoeven te wachten.
Geen hart verdient het te lijden door de daden en gedachten van een ander.
En met deze wijze les ga ik beginnen aan mijn ontbijt.:o
Voor mij maakt het persoonlijk niet uit of mijn geliefde al ontmaagd is, het gaat me om haar hart.
Umm_Rayaan
10-08-2008, 11:13
Nou ik ben nog nooit getrouwd geweest gelukkig, maar k ben nie meer maagd maar het is tog ook niet iets om je er voor te schamen we leven niet meer in de middeleeuwen voor de duidelijkheid :D Koraan kariem???? Het is haram.....domboo
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.