Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje Aan Alle Dames !

Pagina's : [1] 2 3

Honeyy_nadoriaa
09-08-2008, 15:34

Salaam Dames ik had een vraagje want ik zit hier erg mee Zouden jullie voor een jonge met wie je wilt trouwen alles opgeven in eigenland om met hem te kunnen leven in het land waar hij woont .. Bijvoorbeeld Spanje of Frankrijk 2 landen waar je de taal voor moet beheersen etc..(drm die als voorbeeld gekozen) wie van de dames zou dit kunnen Mvg L

Honeyy_nadoriaa
09-08-2008, 15:39
jallah

animay
09-08-2008, 16:09
ik zou het niet kunnen zou men moeder te hard moeten missen

soumia_123
09-08-2008, 16:58
Amai zeg is wel een moeilijke beslissing. Hangt ervan af hoeveel je van hem houdt ik bedoel of je hem heel goed kent en hem vertrouwt zou ik dat wel doen anders niet

amourtje
09-08-2008, 17:22

Amai zeg is wel een moeilijke beslissing. Hangt ervan af hoeveel je van hem houdt ik bedoel of je hem heel goed kent en hem vertrouwt zou ik dat wel doen anders niet mee eens ;) Het is niet niks en zou dan ook heel zonde zijn als je er spijt van zal krijgen.. Goed over nadenken en wanneer het er op aankomt om een keuze te maken, moet je daar ook heel zeker en klaar voor zijn om onderandere daar een toekomst op te willen bouwen.. Succes ermee!

ladynador
09-08-2008, 17:44
Nee, ik zou het niet kunnen om in ander land te gaan wonen. Hier in Nl is mijn familie. Naast dat je moet dan helemaal opnieuw beginnen. Een nieuwe taal, nieuwe vrienden enz...

Lala_Rani
09-08-2008, 21:02
Ik zou het er erg moeilijk mee hebben. Alles hangt natuurlijk af van je gevoelens en de zekerheid die je hebt. Ik zou gewoon bang zijn om geïsoleerd te geraken van al mijn vrienden en familieleden.

Zonnebloem26
09-08-2008, 21:14
Ik zou het niet kunnen. Hiervoor heb ik mijn redenen maar ik zeg nooit nooit... Boussa

Ilhemm
09-08-2008, 21:38
Nee ik zou 't denk ik niet kunnen..

mevr0uwtjelief
10-08-2008, 00:45
Watvoor reden heeft hij om hier weg te gaan, zou ik me afvragen? Als ik echt van hem hou, en ik wil met hem trouwen, dan zou ik het misschien wel doen.

Experience
10-08-2008, 00:57
Salaam Dames ik had een vraagje want ik zit hier erg mee Zouden jullie voor een jonge met wie je wilt trouwen alles opgeven in eigenland om met hem te kunnen leven in het land waar hij woont .. Bijvoorbeeld Spanje of Frankrijk 2 landen waar je de taal voor moet beheersen etc..(drm die als voorbeeld gekozen) wie van de dames zou dit kunnen Mvg L Ik zou dat echt niet kunnen. Ik heb hier in NL mijn leven opgebouwd en keihard gewerkt. Mijn familie en vrienden zijn hier. Ik zou dat niet voor een jongen kunnen opgeven.

kjamila
10-08-2008, 00:58
ik heb het gedaan !!! ik kom uit frankrijk, wonn hier nu 12 jaar in NL. als ik de tijd terug kon draaien,zou ik het niet meer doen. te zwaar en te moeilijk !!!!!!!

DiepOngelukkig
10-08-2008, 02:55
Salaam Dames ik had een vraagje want ik zit hier erg mee Zouden jullie voor een jonge met wie je wilt trouwen alles opgeven in eigenland om met hem te kunnen leven in het land waar hij woont .. Bijvoorbeeld Spanje of Frankrijk 2 landen waar je de taal voor moet beheersen etc..(drm die als voorbeeld gekozen) wie van de dames zou dit kunnen Mvg L Ligt eraan of hij het waard is en hoe groot mijn liefde voor hem is. Ik ga niet voor een willekeurig iemand het land verlaten.

miss_kouskoessa
10-08-2008, 19:28
hahaah als ik me kan redden in dat land n hij heeft daar een goede baan. dan zou k t wel doen.. maar niet O makkelijk

Honeyy_nadoriaa
10-08-2008, 20:53

tjaah dames ik weet 't niet

Pagina's : [1] 2 3