beppie_truus
22-01-2004, 14:30
dit kreeg ik net binnen via mail en vond m wel grappig:hihi: HANDLEIDING: HET AANSPREKEN VAN EEN MAROKKAANS MEISJE Symptoom: ze kijkt boos en roept nare woorden zoals 'ash bgietie a lahmar' Conclusie: je moet niet beginnen met 'psssstt ' Actie: begin met "mag ik jouw wat vragen?" en glimlach een beetje. Symptoom: na je eerste vraag loopt ze snel weg en heeft ze opeens geen tijd Conclusie: je moet je tanden poetsen en gebruik maken van kauwgom en liefst nog een lekker geurtje opdoen... Actie: koop een tube tandpasta en stimorol of sportlife kauwgom en laat die flash marokkaanse kauwgom thuis en het geurtje moet niet een imitatie geurtje zijn die net 5 minuten een geurtje geeft en dan verdwijnt Symptoom: ze kijkt een beetje raar naar je schoenen en kleding Conclusie: ze vind het drie keer niets wat je aan hebt Actie: begin met een make-over koop een beetje nette schoenen en laat die airmaxies thuis hou het simpel ..gewoon een goed spijkerbroekmerk voldoet Symptoom: ze wil niet meteen instappen Conclusie: je bent niet in marokko Actie: Ga direct naar marokko en daar kun je wel de meiden gewoon in laten stappen het liefst met een gele kenteken auto Symptoom: als je met haar in gesprek bent en ze zit aan der haar en maakt veel reclame voor de zelf Conclusie: je bent geslaagd en door de eerste ronde Actie: houd contact en begin te sparen voor die mega dure trouwfeest Symptoom: hoge naaldhakken te veel make up strakke kleding met de string zichtbaar.. gele vingers van de sigaretten en geeft meteen haar nummer Conclusie: te simpel Actie: hard weg rennen want ze is dangerous Symptoom: ze vraagt in het gesprek naar je baan je auto en of je alleen woont Conclusie: ze noemt haar eisen op Actie: noem jouw eisen en kijk of je der uit kan komen met een debat Symptoom: ze schreeuwt "laat me los klootzak!!" Conclusie: je bent dronken Actie: ga slapen en verontschuldig je de volgende keer. Symptoom: ze zegt "sorry..wat zegt u" Conclusie: illegaal of niet... maar je taal is niet zo denderend Actie: doe een cursus LOI nederlands voor buitenlanders Symptoom: ze vraagt 50 euro Conclusie: je zit in de verkeerde straat Actie: maak dat je wegkomt Symptoom: ze zegt "WAAAATT!!" Conclusie: je had niet meteen moeten zeggen dat je met haar wil trouwen Actie: begin nooit meteen over trouwen