Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat moet ik nou doen ?

Pagina's : [1] 2

LZN
22-01-2004, 14:28

salaam ou3alaikum, ik heb namelijk een vraag mijn zusje is van 13 jaar is drie dagen geleden gevallen van haar fiets (jongensfiets) en ze had pijn (je weet wel waar) maar mijn vraag is wat moet ik doen ? moet ik haar naar alsof naar de dokter brengen om de kijken of ze nog maagd is ? ik heb het ook tegen een vriendin van me gezegt maar zij zegt dat ze misschien ontmaagd kan zijn want een maagdvlies zit toch niet helemaal binnen of wel? help alstublieft aub alleen serieuze reacties ma3a salama.

Echie
22-01-2004, 14:43
het lijkt me stug! Ik heb een keer gevallen en ook daarzo jah! en ik ging naar de doc om te vragen of et ernstig zou zijn en toen zei hij neej zal niet erg zijn....zie et maar eventjes aan en kom later trug als je pijn hebt!!

Echie
22-01-2004, 14:45
maar je kan wel ffies voor de ckerheid naar de doc...

soumylove15
22-01-2004, 15:02
het is niet nodig om naar de dokter te gaan, ma ik kan niet vertellen waarom, want het is een vies verhaal...hihihihihih

Khanoussi
22-01-2004, 15:36

Origineel gepost door laila_bla salaam ou3alaikum, ik heb namelijk een vraag mijn zusje is van 13 jaar is drie dagen geleden gevallen van haar fiets (jongensfiets) en ze had pijn (je weet wel waar) maar mijn vraag is wat moet ik doen ? moet ik haar naar alsof naar de dokter brengen om de kijken of ze nog maagd is ? ik heb het ook tegen een vriendin van me gezegt maar zij zegt dat ze misschien ontmaagd kan zijn want een maagdvlies zit toch niet helemaal binnen of wel? help alstublieft aub alleen serieuze reacties ma3a salama Ik vraag me af of je de betekenis van het woord 'ontmaagd' weet, als een vrouw ontmaagd 'wil' worden moet er eerst gemeenschappelijk kontakt tussen een man en vrouw ontstaan door middel van penetratie. (netter kon ik het niet zeggen) Hou d'r rekening mee dat je zusje op een gegeven moment ouder wordt en ook een keer ongesteld wordt , ga je haar dan ook verbieden om tampons te dragen ? suc6 met je 'probleem'

Desilussie.
22-01-2004, 18:59
hey meid, ik denk dat et niet ernstig is. het is ook bij een vriendin van mij gebeurd dies naar de dokter gegaan maar hij zei dat er niks aan de hand was, maar ik zou wel gewoon ff voor de zekerheid langs gaan. groetjes

01LaHbIbAh09
22-01-2004, 19:04
Neej is niet ernstig ;) mijn zusje is ook daar gevallen en dokter zei, die wij ons geen zorgen hoefde te maken!!! Maak je niet druk meid, is nergens voor nodig!!! ;)

maghrebgirl20
22-01-2004, 23:29
nix aan de hand ;) vroeger ook wel eens zoiets gehad............... tis alleen erg pijnlijk

Lady_moi
24-01-2004, 16:05
Ontmaagd Is Ze Pas Als Ze Sex Heeft Gehad :) En Nie Door Te Vallen Van Een Jongensfiets :jammer:

oemDua
24-01-2004, 18:23
Origineel gepost door laila_bla ja dat weten we nou al ik zei toch dat het een fout is!! :zwaai: Sommige mensen moeten echt even gaan leren wat maagd eigenlijk inhoudt :rolleyes:

Yamina_91
24-01-2004, 19:00
Je zusje kan niet ontmaagd zijn hoor. Je maagdvlies zit veel te diep....!!!! Lijkt me erg pijnlijk dus veel beterschap

jebli_19
25-01-2004, 01:18
nee joh a 3aila nix aan de hand komt wel goed maar hier is een advies van een jebli : koop gewoon lekker een dames fiets voor haar wil je!!!!!!!!! veel succes nog

yas
25-01-2004, 15:04
kinderachtig mischien weet zij het niet helemaal want laten we eerlijk zijn krijgen jullie voorlichting van jullie moeder over seks nou dacht het niet dus ze zeggen wel van houd jullie benen bijelkaar wat iemand ook tegen je zegt en als je geen maagd bent dan wordt je verstoten maar als je moeder je niet vertelt van dat je maagdevlies diep van binnen zit dan denk je ook van als ik op een herenstandaard val ben ik dan nog maagd en meisje je hebt gelijk dat je het voor de zekerheid vraagt over je zusje en gebruik geen tampon net zoals die idioot zei hij wil echt meisjes in de problemen brengen groetjes yas ps ik ben getrouwd en weet hoe het in elkaar steekt bij ontmaagding :zwaai:

kisses
25-01-2004, 15:58
weetje wel wat het woord ontmaagd betekend???? daardoor kan dat niet eens.. jah fantasie!!! kisses

Pagina's : [1] 2