Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : voor de meiden!

aisanor
22-01-2004, 13:24

hebben jullie dat ookniet?? zeg je eindelijk de waarheid tegen je vriend hahaha gelooft ie je niet hahahha en beweert ie dat je liegt! en als je liegt gelooft hij je hhahahahah echt raar

MissBlaBla
22-01-2004, 13:26
Dat komt denk ik doordat hij je eerder betrapt heeft op een leugen. Misschien dat hij daarom iedere keer weer moet achterhalen of je dit keer wel de waarheid spreekt of misschien toch weer liegt. Mocht dit niet zo zijn dan begrijp ik niet waarom hij zomaar beweert dat je liegt. BlaBla

younesel18
22-01-2004, 13:27
Dat komt omdat je je perfect gedraagt (kost zeer veel moeite ook nog) en als je hem ineens zoiets als de waarheid verteld..... zal ie je uitlachen eigenlijk heel logisch.. Jij bent gewoon niet jezelf!

aisanor
22-01-2004, 13:28
ja juist wel!tuurlijk ben ik me zelf zeker bij hem! nee ik weet het niet hoor hahah ik vind het wel grappig

CouchMan
22-01-2004, 13:29

Women are snakes... Je kan zeggen wat je wil, maar als een meisje begint te liegen.... Damn wat kunnen ze goed liegen... Altijd die verhalen over jongens, zijn sukkels, zijn honden, ik haat mannen... Allemaal bullshit... Geloof me vrouwen zijn pas erg.... ( niet allemaal ) Maar dat wilde ik even kwijt....

aisanor
22-01-2004, 13:32
hahahah couchman ! is eigenlijk wel zo. misschien zegt hij dat wel omdat ik sneaky ben.

CouchMan
22-01-2004, 13:35
Geef je me gelijk :) Had ik niet verw8 van een meisje... Maar thnx for the Back Up... Maar ik zeg het nogmaals, heb het niet over alle vrouwen... MAAR, als ze eenmaal liegen....En je ook nog VERLIEFD op haar bent??? Damn.... Dat zijn nu die marokkanen die allemaal JUNKS zijn, en GEK geworden zijn. ( bij het centraal station )

aisanor
22-01-2004, 13:38
whahahahahha ja daar heb je gelijk in! nee ik begrijp je niet allemaal zijn ze zo. maar ik geef het toe!hihi;)