Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik las vandaag in de Metro of Spits

Pagina's : [1] 2

roebla
22-01-2004, 12:40

Dat Oudekerk een extern onderzoek naar politie Haaglanden en Amsterdam wil omdat hij van een intern onderzoek weinig verwacht Who remembers Driss Arbib ? :o en wie weet wat Oudekerk zei Hypocriete hollanders gatverdamme Maar ja hij heeft een joodse achtergrond, kan het dus begrijpen

babyvanbelisma
22-01-2004, 12:45
Nou ik vraag me af of hij dat gaat krijgen...... Hij probeert gewoon de schuld ergens anders op te schuiven....

roebla
22-01-2004, 12:49
Origineel gepost door goddeloos Racist! dat was een aantekening die leek op vele aantekeningen die je medefascisten posten En natuurlijk verwachte ik dat mijnheer goddeloos reageerde op mijn overdreven reactie en niet op wat Oudekerk allemaal zegt But it doesn't matter hij ligt er toch al uit :zwaai:

freemale
22-01-2004, 13:11
Origineel gepost door roebla dat was een aantekening die leek op vele aantekeningen die je medefascisten posten En natuurlijk verwachte ik dat mijnheer goddeloos reageerde op mijn overdreven reactie en niet op wat Oudekerk allemaal zegt But it doesn't matter hij ligt er toch al uit :zwaai: Ontspoorde kind..

doc25
22-01-2004, 13:23

Origineel gepost door freemale Ontspoorde kind.. heeft ie je joodse broeders beledigd ? dat mag niet :rolleyes: roebla, niet meer doen :rolleyes:

doc25
22-01-2004, 13:46
Origineel gepost door goddeloos Laat ik het dan duidelijk proberen te maken aan de hand van een analogie: Wat zou men ervan vinden als in reactie op het doodschieten van de Haagse conrector door een turkse jongen de volgende uitspraak werd gedaan: 'Maar ja hij heeft een islamitische achtergrond, kan het dus begrijpen' En op deze manier gaan we richting burgeroorlog...... zulke uitspraken maak jij aan de lopende band. Zo ?

DonAgewan
22-01-2004, 13:56
Het gaat hier om het feit dat in de ene zaak het interne toetsingsapparaat wel geschikt wordt bevonden en in de andere men erop staat een extern orgaan het interne apparaat te laten onderzoeken.

doc25
22-01-2004, 13:58
Origineel gepost door DonAgewan Het gaat hier om het feit dat in de ene zaak het interne toetsingsapparaat wel geschikt wordt bevonden en in de andere men erop staat een extern orgaan het interne apparaat te laten onderzoeken. maar zij proberen de discussie op een andere boeg te gooien. Afleidingsmanoeuvre.

freemale
22-01-2004, 14:09
Origineel gepost door doc25 maar zij proberen de discussie op een andere boeg te gooien. Afleidingsmanoeuvre. Hé stalker..

doc25
22-01-2004, 14:13
Origineel gepost door freemale Hé stalker.. hallo :o

freemale
22-01-2004, 14:22
Origineel gepost door doc25 hallo :o Ik denk dat ik ook maar een keer een topic over jou ga openen. 'doc25 wordt steeds zieliger'

doc25
22-01-2004, 14:23
Origineel gepost door freemale Ik denk dat ik ook maar een keer een topic over jou ga openen. 'doc25 wordt steeds zieliger' doe maar, Miss Paranoia ;)

freemale
22-01-2004, 14:26
Origineel gepost door doc25 doe maar, Miss Paranoia ;) Ben ik nou in een keer paranoia omdat ik het volgende feit nogmaals belicht: je reageert enkel en alleen NIET- inhoudelijk op mijn reacties en je bent een stalker. Correctie: ik ben Miss Nepmoslim...

doc25
22-01-2004, 14:32
Origineel gepost door freemale Ben ik nou in een keer paranoia omdat ik het volgende feit nogmaals belicht: je reageert enkel en alleen NIET- inhoudelijk op mijn reacties en je bent een stalker. Correctie: ik ben Miss Nepmoslim... kan je citaten tevoorshijn toveren waarop ik HERHAALDELIJK en NIET-INHOUDELIJK op jou reageer ? en als je jezelf zo wil noemen, dan hou ik je niet tegen ;)

rnaj
22-01-2004, 14:46

Origineel gepost door DonAgewan Het gaat hier om het feit dat in de ene zaak het interne toetsingsapparaat wel geschikt wordt bevonden en in de andere men erop staat een extern orgaan het interne apparaat te laten onderzoeken. Rob versus Driss oftewel extern versus onafhankelijk Als ik e.e.a. goed in de media begrepen heb gaan (in de zaak rob) de (zelfstandige) politie korpsen van Den Haag en Amsterdam een INTERN onderzoek starten naar het eventuele lek naar de pers. Dit is dus een andere situatie dan in de zaak Driss, hier is het onderzoek verricht door de EXTERNE rijksrecherche. Bij de zaak Driss speelde een ander argument dan in- of extern, hier werd de onafhankelijkheid van de EXTERNE rijksrecherche in twijfel getrokken. Of dit terecht is of niet, laat ik aan anderen. Wel wil ik nog even opmerken. Wat voor de enne partij onafhankelijk (genoeg) is, geld dat voor de andere partij helemaal niet. En rijst bij mij de vraag "wat is onafhankelijk?". Wat mij in de zaak Driss wel is opgevallen is dat niemand van de mensen die kritiek leverden op de onafhankelijkheid van de rijksrecherche, zelf met een voorstel kwam over welk orgaan dan wel onafhankelijk (genoeg) zou zijn.... Naar mijn mening is dus de uitspraak van Rob niet te vergelijken met de situatie rondom Driss....

Pagina's : [1] 2