Bekijk originele versie : Imarek igjer...................meelopers
a imarek igjer wash vergeten jullie soms waar jullie vandaan komen!
meelopers met mode elke domme marokaanse wijf of jongen gaat strak gekleed modern jullie waren toch imsermen!
beetj bij beetje worden jullie verzwolgen door iroemjen en dat is nu allemaal gaande keiharde feiten, marokkaanse tigjer die zo hard hen best doen om gemogen te worden door iroemjen DAARBIJ VERGETEN ZE ALLES EN IEDEREEN OM HEN HEEN INCLUSIEF HEN OUDERS EN SCHEPPER!Domme imarekse jongens op het nieuws die nog groot gaan praten en nog trots uitkomen voor wat ze hebben gedaan je igjer er zijn andere rassen die zoveel doen maar bij hen komt het niet uit omdat ze slim zijn en niet groot doen en alles in het geniep doen in tegenstelling tot imarek!uitgaan is de normaalste zaak geworden voor dames en heren JULLIE WAREN TOCH IMSERMEN!ROKEN VRIENDJES NEMEN ALLES AAN JE LAARS LAPPEN ALLEMAAL KAN HET HIER IN HOLLANDA JIEGGGG A IEJIER! ONZE OUDERS KWAMEN BROOD ZOEKEN EN HARD WERKEN EN NU KOMT DE ANDERE GENERATIE HET VOOR ONZE OUDERS VERPESTEN! HUN GOEIE NAAM ONDERUIT HALEN! Ware het niet onze ouders dan ware jullie nog steeds in megreb boutishin!!
HEB RESPECT A HOEREN DIE EROP LOS GAAN VOOR OUDERS EN OOK AAN DIE HOERE JONGENS
SOOOOOOOOOOOO ALLES ERUIT GEGOOID
EN DIT ZIJN ALLEMAAL FEITEN HOE HARD JULLIE OOK WILLE ONTKENNEN. :kwaad:
Och meiske, trek het jezelf toch niet zo hard aan. Iedereen doet toch gewoon wat ie wilt
Jouw preek zal niets uithalen!
xxx
Vergeten waar ze vandaan komen?.....ben nog nooit in Marokko geweest, maar hebwel begrepen dat er daar ook `t een en ander veranderd is ;)
Wat is iroemjen eigenlijk?
Origineel gepost door Nousria
Och meiske, trek het jezelf toch niet zo hard aan. Iedereen doet toch gewoon wat ie wilt
Jouw preek zal niets uithalen!
xxx
ik moet ergens een uitlaatklep hebben en dat is hier, en mischien dat mijn preek wel wat uithaalt je weet maar nooit!
Origineel gepost door Tijn
Vergeten waar ze vandaan komen?.....ben nog nooit in Marokko geweest, maar hebwel begrepen dat er daar ook `t een en ander veranderd is ;)
Wat is iroemjen eigenlijk?
en dan dan is daar het een het ander verandert zolang ze hier maar niet veranderen!!!!!!!!! en dat ga ik tegen houde!!!!!!!!!!!!!!!!!
:kwaad:
nadoria_berberg
22-01-2004, 12:23
meid.....................ten eerste............men hoort dit boodschap op een vriendelijk manier worden doorgegeven.....................ten tweede ga niet generaliseren...............ten derde als je een moslim bent weet je dat dit verkeerd is....................ten vierde ga eerste je leven verbeteren........en dan kun je terugkomen............ ;)
Ikrame_girl
22-01-2004, 12:26
nadoria_berberg ben het deels wel met je eens enook weer. niet....
maar SOmaar.....ik hoop niet dat je bedoelt alle meisjes...want ik ben nou precies het tegenovergestelde van wat je daar beschrijft.
Origineel gepost door nadoria_berberg
meid.....................ten eerste............men hoort dit boodschap op een vriendelijk manier worden doorgegeven.....................ten tweede ga niet generaliseren...............ten derde als je een moslim bent weet je dat dit verkeerd is....................ten vierde ga eerste je leven verbeteren........en dan kun je terugkomen............ ;)
hehe wat een opsomming :D
Origineel gepost door nadoria_berberg
Hoezo vriendelijk hahahahahahaa bepaal jij dat hahahahahahahahahah
ik blijf generaliseren omdat de over grote meederheid hierin thuishoort
ik ben een moslim maar niet perfect hoe bedoel je verkeerd ik som de keiharde feiten op deze manier met vriendelijk zijn kom je nergens bij imarek!wie ben jij om te zeggen dat ik me leven moet betere el***** ik heb een goeie leven en vergeet nooit waar ik van daan kom en wie ik ben in tegenstelling tot jou wil je interessant doen of zo ik zeg je toch dit zijn feiten hier valt niks in te brengen vooral niet door jou a tagjoesht ben je ook zo een vieze taroemisht meeloopster! :kwaad: ehum en jij zegt me terug te komen hahahahahahahhaaaaaaaaaaahahaaaaaa wanneer ik me leve beter tfoeeeeeeeeeeeeeeeeee ik haat vieze tering scheinheilige marokaanse hoeren zoals jou!
Origineel gepost door Ikrame_girl
nadoria_berberg ben het deels wel met je eens enook weer. niet....
maar SOmaar.....ik hoop niet dat je bedoelt alle meisjes...want ik ben nou precies het tegenovergestelde van wat je daar beschrijft.
Nee meis veel, niet alle maar een groot gedeelte wel.......
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.