Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bruidsspullen

misstomatisch
22-01-2004, 10:10

Hoi Dames, Even een vraagje aan de "Getrouwde dames/ dames die dit weten van hen zus ofzo". Ik marokko als je gaat trouwen verkopen ze speciale bruissullen/setje. Hierin zit kohl voor je ogen/ maagden doekje??? zo'n wit doekje speciaal voor JE WEET WEL en een spiegeltje ofzo. :confused: :confused: Volgens mijn moeder moet je die hebben als bruid.???????????? Please let me now. Mijn oudere zussen zeggen dat het ouderwets is???????? Groetjes

Safia21
22-01-2004, 10:22
Toen ik ging trouwen heb ik gewoon een koffer gekocht en daar mijn kleding in gelegd die ik de komende tijd nodig zou hebben, de rest heb ik later bij mijn ouders gehaald ik heb niet echt een iets speciaals gekocht, dat heeft mijn man gedaan

Nadia001
22-01-2004, 10:38
ik wist dat niet hoor... men verloofde is nu ook spullen voor me aan het kopen dus....

Hasna_real
22-01-2004, 11:40
Volgens mij is het hardstikke ouderwets! Ikzelf had de kleding die ik de eerste week nodig had in een koffer gedaan en in de kofferbak van de bruidsauto gedaan. Toen ik naar mijn nieuwe woning werd gebracht, heeft mijn broer mijn koffer uit de kofferbak gebracht en naar mijn nieuwe huis getild. De rest van mijn kleding, heb ik later bij mijn ouders opgehaald.

toety
22-01-2004, 11:59

Origineel gepost door Hasna_real Volgens mij is het hardstikke ouderwets! Ikzelf had de kleding die ik de eerste week nodig had in een koffer gedaan en in de kofferbak van de bruidsauto gedaan. Toen ik naar mijn nieuwe woning werd gebracht, heeft mijn broer mijn koffer uit de kofferbak gebracht en naar mijn nieuwe huis getild. De rest van mijn kleding, heb ik later bij mijn ouders opgehaald. zo heb ik het ook gedaan ik heb dit ook nooit gehoord

oujdiasec
22-01-2004, 12:22
zo heb ik het ook gedaan, wat je moeder zegt dat deden ze vroeger in marokko maar tegenwoordig doet niemand dat meer je aanstaande koopt de spullen die nodig zijn en jij pakt gewoon wat kleren in die je nodig hebt en haalt de rest later wel op en wat je moeder zegt gebeurd tegenwoordig echt niet meer. oujdia

fatimaatje2
22-01-2004, 13:20
Origineel gepost door misstomatisch Hoi Dames, Even een vraagje aan de "Getrouwde dames/ dames die dit weten van hen zus ofzo". Ik marokko als je gaat trouwen verkopen ze speciale bruissullen/setje. Hierin zit kohl voor je ogen/ maagden doekje??? zo'n wit doekje speciaal voor JE WEET WEL en een spiegeltje ofzo. :confused: :confused: Volgens mijn moeder moet je die hebben als bruid.???????????? Please let me now. Mijn oudere zussen zeggen dat het ouderwets is???????? Groetjes hoi meissie Ik weet wat je bedoeld ik ben vorig jaar naar marokko geweest en daar ging ik met mijn tante uit marokko winkelen voor mijn bruidloft en zij zei dat ik dat ook nodig had het is een pakketje in een krant verpakt en dat moet je zehma open maken op je huwelijksnacht. Je kan het doen maar het hoeft niet het is meer tratitioneel. Ik moest er nog om lachen bij de douane wouden ze weten wat het was, en moest ik het helemaal uitleggen gelukkig het waren marokanen en snappen het wel ze dachten dat het drugs was of zo. Maar je hoeft het niet perse te doen hoor want mijn moeder zei ook dat ze dat vroeger deden dan kocht de man het voor de vrouw. groetjes fatimaatje

misstomatisch
22-01-2004, 14:07
Origineel gepost door fatimaatje2 hoi meissie Ik weet wat je bedoeld ik ben vorig jaar naar marokko geweest en daar ging ik met mijn tante uit marokko winkelen voor mijn bruidloft en zij zei dat ik dat ook nodig had het is een pakketje in een krant verpakt en dat moet je zehma open maken op je huwelijksnacht. Je kan het doen maar het hoeft niet het is meer tratitioneel. Ik moest er nog om lachen bij de douane wouden ze weten wat het was, en moest ik het helemaal uitleggen gelukkig het waren marokanen en snappen het wel ze dachten dat het drugs was of zo. Maar je hoeft het niet perse te doen hoor want mijn moeder zei ook dat ze dat vroeger deden dan kocht de man het voor de vrouw. groetjes fatimaatje Oh dank je wel. Eindelijk iemand die mijn vraag begrijpt ;) . De anderen meiden praten over koffers enzo, die begrijpen mijn vraag niet. :confused: Bedankt :zwaai:

SweetRose
22-01-2004, 18:25
Origineel gepost door misstomatisch Hoi Dames, Even een vraagje aan de "Getrouwde dames/ dames die dit weten van hen zus ofzo". Ik marokko als je gaat trouwen verkopen ze speciale bruissullen/setje. Hierin zit kohl voor je ogen/ maagden doekje??? zo'n wit doekje speciaal voor JE WEET WEL en een spiegeltje ofzo. :confused: :confused: Volgens mijn moeder moet je die hebben als bruid.???????????? Please let me now. Mijn oudere zussen zeggen dat het ouderwets is???????? Groetjes IK ben nog niet getrouwd. Alleen nog maar verloofd. Maar dit hier heb ik NOG nooit gehoord. Wajowwww Ik moet nog veel leren :D.