Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse dames die zich voor maagd uitgeven.....

Pagina's : [1] 2

dirtysanchez
22-01-2004, 00:13

geachte dames en heren, Zoals jullie allemaal waarschijnlijk weten, willen meeste marokkaanse mannen wanneer ze trouwen een maagd aan hun zeide hebben. Deze mannen zijn 9 van de 10 keer zelf geen maagd meer, als man kan je daarmee weg komen, want het kan niet gecontroleerd worden in tegenstelling met de dames. Dan kom ik op het volgende. De dames weten heel goed, dat ze van hun godsdienst en cultuur maagd het huwlijk in moeten gaan. Wat de laatste tijd vaak voor schijnt te komen is dat de marokkaanse dames hun hormonen niet onder controle kunnen houden, maaja omdat de maagdenvlies voor ze een grote rol speelt, laten ze zich A naal en O raal bevredigen. Voor hoever zijn deze dames dan nog maagd??? voor hoever heb je een maagd naast je liggen op je huwlijks nacht. Is het niet de schuld van de mannen zelf dat die dames zich zo laten bevredigen??? moeten de heren niet gewoon de dames nemen zoals ze zijn, en niet nemen omdat ze nog een maagden vlies hebben?????? hoogachtend Dirty Sanchez

Sword_of_Islam
22-01-2004, 00:22
Origineel gepost door dirtysanchez geachte dames en heren, Zoals jullie allemaal waarschijnlijk weten, willen meeste marokkaanse mannen wanneer ze trouwen een maagd aan hun zeide hebben. Deze mannen zijn 9 van de 10 keer zelf geen maagd meer, als man kan je daarmee weg komen, want het kan niet gecontroleerd worden in tegenstelling met de dames. Dan kom ik op het volgende. De dames weten heel goed, dat ze van hun godsdienst en cultuur maagd het huwlijk in moeten gaan. Wat de laatste tijd vaak voor schijnt te komen is dat de marokkaanse dames hun hormonen niet onder controle kunnen houden, maaja omdat de maagdenvlies voor ze een grote rol speelt, laten ze zich A naal en O raal bevredigen. Voor hoever zijn deze dames dan nog maagd??? voor hoever heb je een maagd naast je liggen op je huwlijks nacht. Is het niet de schuld van de mannen zelf dat die dames zich zo laten bevredigen??? moeten de heren niet gewoon de dames nemen zoals ze zijn, en niet nemen omdat ze nog een maagden vlies hebben?????? hoogachtend Dirty Sanchez als iemand oprecht berouw heeft van zijn/haar daden dan maakt het niet uit of de maagdelijkheid behouden is. de profeet aleyh salat wa salam trouwde ook met vrouwen die geen maagd meer waren. iemand die als eis stelt ik wil een maagd is verkeerd,eis liever ik wil een goeie moslima. het verleden is voorbij

e_abdel
22-01-2004, 00:25
A salaam oe alaikoem Ik reageer even op het verhaal van swort_of_islam. Volgens de Koran en de ahadieth en de soenieten is ali geen profeet maar een neef van de profeet Mohammed s.a.w. Wa salaam oe alaikoem

dirtysanchez
22-01-2004, 00:25
Origineel gepost door Sword_of_Islam als iemand oprecht berouw heeft van zijn/haar daden dan maakt het niet uit of de maagdelijkheid behouden is. de profeet aleyh salat wa salam trouwde ook met vrouwen die geen maagd meer waren. iemand die als eis stelt ik wil een maagd is verkeerd,eis liever ik wil een goeie moslima. het verleden is voorbij Het gaat hier om dames die zich uitgeven voor maagd en die technisch gezien nog maagd zijn omdat de maagden vlies er nog zit... enof het door de heren komt waarom die dames zich zo gedragen

temsemni
22-01-2004, 00:26

Origineel gepost door Sword_of_Islam als iemand oprecht berouw heeft van zijn/haar daden dan maakt het niet uit of de maagdelijkheid behouden is. de profeet aleyh salat wa salam trouwde ook met vrouwen die geen maagd meer waren. iemand die als eis stelt ik wil een maagd is verkeerd,eis liever ik wil een goeie moslima. het verleden is voorbij precies :goedzo:

Sword_of_Islam
22-01-2004, 00:28
Origineel gepost door dirtysanchez Het gaat hier om dames die zich uitgeven voor maagd en die technisch gezien nog maagd zijn omdat de maagden vlies er nog zit... enof het door de heren komt waarom die dames zich zo gedragen je hoeft niet naar andermans verleden te vragen. Als ze oprecht berouw hebben getoond aan Allah is dat voldoende. er zijn veel mensen die een slag nodig hebben om zich van de islam bewust te worden. Bij sommigen kan dat dit zijn. De vrouwen die eraan toegeven hun imaan is zwak dat is de reden

dirtysanchez
22-01-2004, 00:30
Origineel gepost door Sword_of_Islam je hoeft niet naar andermans verleden te vragen. Als ze oprecht berouw hebben getoond aan Allah is dat voldoende. er zijn veel mensen die een slag nodig hebben om zich van de islam bewust te worden. Bij sommigen kan dat dit zijn. De vrouwen die eraan toegeven hun imaan is zwak dat is de reden je mist de hele clou het draait hier om waarom de dames dat doen.. en het komt steeds vaker voor waarom is daT???

Sword_of_Islam
22-01-2004, 00:38
Origineel gepost door dirtysanchez je mist de hele clou het draait hier om waarom de dames dat doen.. en het komt steeds vaker voor waarom is daT??? Omdat ze toegeven aan de influisteringen van de shaytaan en de islam niet meer volgen.

Chatefemqemamu
22-01-2004, 00:41
Origineel gepost door dirtysanchez geachte dames en heren, Dan kom ik op het volgende. De dames weten heel goed, dat ze van hun godsdienst en cultuur maagd het huwlijk in moeten gaan. hoogachtend Dirty Sanchez lompe nerd gozers moeten t zeker niet van hun godsdienst? pls ga bek houd-activiteit doen ofso

dirtysanchez
22-01-2004, 00:46
Origineel gepost door Chatefemqemamu lompe nerd gozers moeten t zeker niet van hun godsdienst? pls ga bek houd-activiteit doen ofso contact gestoorde idioot

Chatefemqemamu
22-01-2004, 00:46
Origineel gepost door dirtysanchez contact gestoorde idioot ik communiceer niet met debielen

Miss9
22-01-2004, 01:02
die damens vinden het blijkbaar te moeilijk om te wachten..

moi_lady
22-01-2004, 01:16
hallllllo mensen, en vooral de mannen hierboven. de damens zijn ONTMAAGD hoor. betekend dat dan niets voor jullie. zehma jullie zouden het niet erg vinden om een vrouw te nemen die geen maagd meer is???? wat voor bulls*it is dit. ik geloof er geen woord van!! sorry hoor. loves... moi..

mtalsi
22-01-2004, 01:21
Origineel gepost door e_abdel A salaam oe alaikoem Ik reageer even op het verhaal van swort_of_islam. Volgens de Koran en de ahadieth en de soenieten is ali geen profeet maar een neef van de profeet Mohammed s.a.w. Wa salaam oe alaikoem Je moet beter lezen wat er staat.. er staat geen ali .. :zwaai:

Miss_wild
22-01-2004, 09:19

:jammer: get a life mensen....... je weet net als alle andere marokkanen dat je geen ontmaagde vrouw zult trouwen... je kunt hier een mooi verhaal ophangen van het maakt niet uit etc etc..... maar als het puntje bij paaltje komt is ZE maagd.... sorry wie hou je voor de gek??

Pagina's : [1] 2