Bekijk originele versie : Droom!
Mijn droom is binnen nu en 10 jaar, een goed bestaan oprichten in marokko en trouwen met een lieve vrouw en drie mooie kinderen krijgen ( het liefst 2 dochters en een zoon), een leuke huisje aan het strand kopen, van de zon en de schone lucht genieten en volgens de islamitische wijze leven, want dit leven is maar een test, vergeet dat nooit..........insalah ja rabi...............Nu zijn jullie aan de buurt>
Beschrijf in èèn zin wat je droom is. Met een droom bedoel ik, wat je wilt bereiken in dit leven..
Followyourheart
21-01-2004, 23:53
Gelukkig te worden, en gezond te blijven. Met een lieve man naast me, en kindertjes....hoop ik die droom waar te maken!
rachidabella
21-01-2004, 23:54
INSCHALLAH OOK EEN GEZIN HEBBEN MET ZOVEEL KINDEREN MOGELIJK, EEN GOEDE MOSLIMA VROUW WORDEN....EN VOOR DE REST GEZOND ZIJN ....
BLIJF_LACHE INSCHALLAH KOMEN JE DROMEN UIT :zwaai:
maghrebgirl20
21-01-2004, 23:56
hopelijk goed nieuws :zwaai:
mijn droom is eigenlijk heel zielig. Ik wil eigenlijk dat mn vriend me zo snel mogelijk om mn hand komt vragen zodat ik op de islamitische wijze kan leven zonder deze schuldgevoelens. Ik wil eigenlijk nog niet trouwen, maar we zijn moslims en wat ik doe is nou eenmaal haram. Ik hoop alleen dat ik nog lang te leven heb om m'n leven te beteren omdat ik een vriend heb. (geef hier alsjeblieft geen irritante reacties op die ik zelf wel kan bedenken) M'n andere droom is dat ik het inshallah ver breng met mijn studie.
rachidabella
22-01-2004, 00:02
Origineel gepost door Blijf_lachen
Dank je wel, ik hoop dat jouw dromen ook uitkomen insallah ;)
THNX BRO....AMIEN!! :)
sweet_nadoria
22-01-2004, 00:05
Ten eerste als goed praktiserende Moslima het leven door gaan en hiermee Djannah Firdous bereiken, Insha Allah !!
Ten tweede mijn leven op een rijtje zetten. Denk maar eens aan carriére maken. Dan richten op huisje, boompje, beestje.
Hopend dat ik ondertussen al de ware ben tegenkomen waar ik mijn leven mee ga delen Insha Allah ..
Ewa als we dat voor elkaar hebben gekregen, Ya Rabi Insha Allah dan maken we een reis naar Mekka waar al onze fouten ons wordt vergeven.
Samen als echte Moslims het leven doorgaan met onze wel opgevoede kinderen en als ons lot komt .... zullen we elkaar weer tegenkomen in Djannah Firdous ... Insha Allah
Wa Yarabi leid ons allen naar het pad waar het kwade ver van ons wordt gehouden en naar het pad die ons leidt naar het eeuwig durende leven in al Djannah !!!
Ameen ...
Liefs,
S. Nadoria
rachidabella
22-01-2004, 00:06
Origineel gepost door sweet_nadoria
Ten eerste als goed praktiserende Moslima het leven door gaan en hiermee Djannah Firdous bereiken, Insha Allah !!
Ten tweede mijn leven op een rijtje zetten. Denk maar eens aan carriére maken. Dan richten op huisje, boompje, beestje.
Hopend dat ik ondertussen al de ware ben tegenkomen waar ik mijn leven mee ga delen Insha Allah ..
Ewa als we dat voor elkaar hebben gekregen, Ya Rabi Insha Allah dan maken we een reis naar Mekka waar al onze fouten ons wordt vergeven.
Samen als echte Moslims het leven doorgaan met onze wel opgevoede kinderen en als ons lot komt .... zullen we elkaar weer tegenkomen in Djannah Firdous ... Insha Allah
Wa Yarabi leid ons allen naar het pad waar het kwade ver van ons wordt gehouden en naar het pad die ons leidt naar het eeuwig durende leven in al Djannah !!!
Ameen ...
Liefs,
S. Nadoria
AMIEN........En inschallah komen jou dromen ook uit :zwaai:
sweet_nadoria
22-01-2004, 00:08
Origineel gepost door rachidabella
AMIEN........En inschallah komen jou dromen ook uit :zwaai:
Insha Allah, en djel koel Moslimien ... !!
Ameen ..
Liefs,
S. Nadoria
sneakynawal
22-01-2004, 00:08
Origineel gepost door Blijf_lachen
Mijn droom is binnen nu en 10 jaar, een goed bestaan oprichten in marokko en trouwen met een lieve vrouw en drie mooie kinderen krijgen ( het liefst 2 dochters en een zoon), een leuke huisje aan het strand kopen, van de zon en de schone lucht genieten en volgens de islamitische wijze leven, want dit leven is maar een test, vergeet dat nooit..........insalah ja rabi...............Nu zijn jullie aan de buurt>
Insha Allah :)
Sword_of_Islam
22-01-2004, 00:09
Insha'Allah dat ik als shaheed mag sterven. Dat Allah me vergeeft en me in jenah toelaat
misslamyea
22-01-2004, 09:13
afstuderen,diploma halen leuke baan & mijn rijbewijs halen.
verliefd worden,verloven dan trouwen en kinderen krijgen.(het liefst drie)
ik hoop ook insahhelah dat ik zo een leventje kan lijden je weet goeie man met een goeie baan ik zelf een goeie baan en kinderen krijgen samen een huis in marokko zoals je zelf al zei aan het strand echt dat is gewoon een droom waar iedereen van droomt maar de vraag is of dat wel gebeurd je weet maar noooit he el moekteb
Miss_wild
22-01-2004, 09:35
trouwen....... met als het aan mij ligt mooie kindjes t liefst 3a'4.......... inscha allah ze bekeren van al het slechte en ze het goede te leren...
mij mannetje helemaal gelukkig maken...
mijn vent alles geven wat zijn hart begeert...
op een islamitische wijze door het leven gaan....
en dat mij pa afgekickt terugkomt naar ons gezin thuis.... ik mis m al een paar jaar.........
inschas allah, komen jullie dromen ook allen waar, liefs
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.