Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Afvalrace Is Terug !! Meld Je Nu Aan....!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

Modesty
07-08-2008, 17:32

Beste meiden, Hoe gaat het met jullie? hopelijk incha allah goed. Met mij gaat het hmdl goed, na een jaartje rust genomen te hebben van deze forum, af en toe natuurlijk wel gesurfd :hihi: ....is het moment weer aangebroken dat ik heb opgemerkt dat ik weer ben aangekomen. Dit had echt niet mogen gebeuren:( ...maar heb een druk jaartje achter de rug, zucht ben ik weer smoesjes aan het verzinnen voor mezelf:hihi: ... Oke oke...heb gewoon mezelf weer teveel laten gaan :maf2: .... Ik ben net terug van vakantie, ben even lekker wezen genieten in turkije en werd toch wel geconfronteerd op de fotos terug in me bikini:rolleyes: Ik dacht dit wil ik niet meer zien, ik wil weer zien wat me ogen graag willen zien, wil weer mijn oude kleding aankunnen en een compleet nieuwe garderobe bestellen in een maatje 38.:eek: Op dit moment draag ik 44, en ik moet je zeggen dat begint nu al strak te zitten dus dat is echt geen goed teken gewoon:wow: ... Heb daarom besloten dames om weer opnieuw te beginnen, zodat we elkaar kunnen motiveren en voor volgend jaar incha allah de zomer slank, fit, en gezond tegemoet gaan. Wie meld zich aan?.......stel jezelf voor met wie je bent, hoe oud je bent, wat je zoal in het leven doet, en hoeveel je wil afvallen en hoelang je bent, wat je doel is en in hoeveel tijd je dat wil bereiken. Ik hoef je gewicht niet perse te weten, je mag het wel vermelden maar begrijp dat het een gevoelig onderwerp is..... A.s maandag begint de officiele afvalrace, wil iedereen zich aub op die dag wegen.....! :hadj: Ik hoop wat van jullie te horen!!! Liefs Modesty

fenna
07-08-2008, 19:28
He kanjer nav je smsje ben ik ook weer van de partij... en zoals je weet ga ik overmogen met vakantie dus na de vakantie meld ik me trouw!! Kus

fenna
07-08-2008, 19:35
Ps. wel veel :rolleyes: afvalrace's die bezig zijn, ben allang niet meer op het forum geweest

Modesty
07-08-2008, 20:26
Ps. wel veel :rolleyes: afvalrace's die bezig zijn, ben allang niet meer op het forum geweest Ja ik weet dat je na de vakantie van de partij bent meid....ik merkte het ook al op, normaal gesproken is het voor de vakantie ....maar nu na :hihi: Haha nou als er niet genoeg animo is gaan we het gewoon per mail doen....of we houden onze eigen afvalrace, scheelt nakijkwerk en feedback:hihi: :kus:

Modesty
07-08-2008, 20:27

P.s had je nog gekeken voor party? kon er niets over vinden namelijk.. kus.

fenna
07-08-2008, 20:36
Ja ik weet dat je na de vakantie van de partij bent meid....ik merkte het ook al op, normaal gesproken is het voor de vakantie ....maar nu na :hihi: Haha nou als er niet genoeg animo is gaan we het gewoon per mail doen....of we houden onze eigen afvalrace, scheelt nakijkwerk en feedback:hihi: :kus: met z'n tweeen is ook gezellig :maf2: , zoalng we ons doel maar halen, bedenk jij een plan van aanpak, heb er namelijk eigenlijk helemaal geen kracht voor :o ... info mbt partij mail ik je door

Modesty
07-08-2008, 21:06
met z'n tweeen is ook gezellig :maf2: , zoalng we ons doel maar halen, bedenk jij een plan van aanpak, heb er namelijk eigenlijk helemaal geen kracht voor :o ... info mbt partij mail ik je door Ja is goed schat, ik zal deze week eens even een plan van aanpak maken,...is wel even nodig.... heb vandaag een vette jeans gekocht van pepe jeans....echt mooi voor volgend jaar zomer...maar jaaa ik kom er van me leven nu niet in hahah!! denk dat ik pas met de 1e 10 kilo me kont er in omhoog kan hijsen hahaha:maf2: :hihi:

..Batata..
07-08-2008, 21:25
Je kan beter na de ramadan beginnen met lijnen.. Over een kleine maand begint ramadan Insha allah.. En gegarandeerd dat die kilo's er weer bij komen..!! Trouwens leuke picca's ;)

..Batata..
07-08-2008, 21:25
He kanjer nav je smsje ben ik ook weer van de partij... en zoals je weet ga ik overmogen met vakantie dus na de vakantie meld ik me trouw!! Kus Fijne vakantie meid ;)

Modesty
07-08-2008, 21:26
Je kan beter na de ramadan beginnen met lijnen.. Over een kleine maand begint ramadan Insha allah.. En gegarandeerd dat die kilo's er weer bij komen..!! Trouwens leuke picca's ;) Hey schat,.... Nou het is echt de bedoeling dat ik me ga beheersen tijdens de ramadan haha! :hihi: ....dus incha allah gaat het lukken... Dank je wel voor je complimentje, jaa had daar wel je weet wel gezien maar uhm ik vertel het nog wel haha

..Batata..
07-08-2008, 21:30
Hey schat,.... Nou het is echt de bedoeling dat ik me ga beheersen tijdens de ramadan haha! :hihi: ....dus incha allah gaat het lukken... Dank je wel voor je complimentje, jaa had daar wel je weet wel gezien maar uhm ik vertel het nog wel haha Insha'allah, denk dat ik met jullie mee ga doen.. Mijn lovehendels, hoe je dat ook schrijft moet weg, alleen weet ik niet hoe.. Maybe buikspieroefeningen.. Euhmm je weet wel?? Geef is een hint, of begin mij te pm-en :hihi: Wanneer moet je weer beginnen met school?

Selma86
07-08-2008, 21:32
Hey ik meld me aan. Ik zal me eerst even voorstellen: Ik ben Selma, ik ben 21 jaar bijna 22 :o, ik studeer sociologie aan de universiteit (heb net mijn bachelor ik ga nu voor mijn master). Ik vecht al 2 jaar met mijn gewicht. Soms goed volgehouden en afgevallen. Soms weleens gesnoept en aangekomen. Ik weeg 67 kilo en ben 1,60m. Mijn streef gewicht is 55 kilo. Dus ik zou in ieder geval 12 kilogram moeten afvallen.

Modesty
07-08-2008, 21:33
Insha'allah, denk dat ik met jullie mee ga doen.. Mijn lovehendels, hoe je dat ook schrijft moet weg, alleen weet ik niet hoe.. Maybe buikspieroefeningen.. Euhmm je weet wel?? Geef is een hint, of begin mij te pm-en :hihi: Wanneer moet je weer beginnen met school? Haha dat is echt buikspieroefeningen doen en dan de schuine....want je bent wel heel smal van boven namelijk... En uhm ik heb geen idee, weet alleen dat er herkansingen zijn op 12 augustus maar al me tentamens heb ik wel gehaald. Ik weet wel dat ik 1 verslag moet herkansen....echt verrot :moe: maar goed incha allah ghair... En hoe is het bij jou afgelopen, en je bent van harte welkom om mee te doen meid!:goedzo:

Modesty
07-08-2008, 21:34
Hey ik meld me aan. Ik zal me eerst even voorstellen: Ik ben Selma, ik ben 21 jaar bijna 22 :o, ik studeer sociologie aan de universiteit (heb net mijn bachelor ik ga nu voor mijn master). Ik vecht al 2 jaar met mijn gewicht. Soms goed volgehouden en afgevallen. Soms welleens gesnoept en aangekomen. Ik weeg 67 kilo en ben 1,60m. Mijn streef gewicht is 55 kilo. Dus ik zou in ieder geval 12 kilogram moeten afvallen. Salaam Selma, Tbarkallah hoor dat doe je goed meid voor jouwn leeftijd......sociologie is wel interessant, heb er al iets van meegekregen tijdens mijn opleiding maar we krijgen het nog uitgebreider. Heb je ook al een plan van aanpak hoe je het wil aan gaan pakken, en 12 kilo is opzicht heel goed te doen meid.

Selma86
07-08-2008, 21:49

Salaam Selma, Tbarkallah hoor dat doe je goed meid voor jouwn leeftijd......sociologie is wel interessant, heb er al iets van meegekregen tijdens mijn opleiding maar we krijgen het nog uitgebreider. Heb je ook al een plan van aanpak hoe je het wil aan gaan pakken, en 12 kilo is opzicht heel goed te doen meid. Lah iebarek fiek Modesty :goedzo: Inderdaad het is een interesante opleiding, erg leuk, boeit me heel erg. Wat het afvallen betreft: Ik ga morgen inshallah beginnen met een half uur sporten. Drink eigenlijk zoiezo al 2 liter water op een dag. Ik drink geen frisdrank meer alleen water, nanyuthee en half volle melk (voor de calcium). Verder ga ik morgen wat minder brood eten, ik eet normaal best veel brood op een dag 7 sneetjes. Dat ga ik dus naar 3 sneetjes verlagen. Verder zal ik veel fruit gaan nemen bij het ontbijt, lunch en avondeten. En als tussendoortjes ontbijtkoek, evergreen en soep. En hopen dat ik dit in ieder geval tot aan de ramadan zal volhouden. :)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25