Bekijk originele versie : ze (parasieten) hebben ons nodig !!!!!
IFRIQUIA
21-01-2004, 23:28
Hier komt mijn stelling het westen heeft de zogenaamde 3e wereld nodig.
Waarom ..grondstoffen zoals: olie ,goud ,diamanten en weet ik veel nog meer opzich niet erg als je er voor kreeg wat je wilt .
Nu krijgen we er dictators oorlog en armoede voor en als er geld voor wordt betaald is het een habbekrats zodat zij sterker en rijker worden en wij de rest van de wereld en ik heb het over 5.5 miljard mensen dus niet alleen de moslims .
Het mooiste is dat ze doen geloven dat we het aan ons zelf hebben te danken en dom zijn nou dat klopt gedeeltelijk we pikken het en laten ons als dieren behandelen erger nog denk ik soms .
dit met dank aan de WTO, V.N, NAVO, EU, EN ANDERE ONDERDRUKKERS DIE JE GEEN KANS GEVEN OM TE LEVEN ALS EEN MENS MAAR JE LATEN LIJDEN .
DUS MIJN CONCLUSSIE IS DEZE :DE ZOGENAAMDE DEMOCRATIEEN IN DE WERELD PARASSIETEREN OP DE REST VAN DE WERELD .
:kwaad: :(
Iffriquia, je hebt gelijk.
Stel dat het andersom zou zijn geweest, zouden de derde wereldlanden cq de islamitische landen niet hetzelfde hebben gehandeld?
Origineel gepost door an3sdej
Iffriquia, je hebt gelijk.
Stel dat het andersom zou zijn geweest, zouden de derde wereldlanden cq de islamitische landen niet hetzelfde hebben gehandeld?
Toch heb ik een beetje moeite met de stelling,
ZE hebben ONS nodig
Wie zijn ZE en ONS, als je zelf aangeeft in Amsterdam en Parijs te wonen
Rnaj, soms lees ik niet zo kritisch. maar je hebt gelijk.
De stelling Ze hebben ons nodig vind ik bijzonder populistisch: niet alleen is de schrijver deelgenoot van de weelde van het westen: hij woont immers in Amsterdam/Parijs (waarschijnlijk in een woning met energie en niet in een plaggehut) hetgeen impliceert dat hij hier onderwijs heeft genoten, werk heeft dan wel een uitkering ontvangt: hij gewoon consumeert in de winkels (waar het merendeel in de 3e wereld wordt geproduceerd of waar de grondstoffen vandaan komt).
Ik zeg niet dat het eerlijk is geregeld in de wereld: verre van eigenlijk:
Armoede is een bron van ellende en deze moet opgelost worden (alle mensen ter wereld willen een normaal bestaan opbouwen en armoede leidt alleen maar tot criminaliteit en fundamentalistme) hoe dan ook maar om nou even kort-door-de-bocht het westen als schuldige aan te wijzen terwijl jij daar nu achter je pc-tje (gefabriceerd van plastic (uit olie dus) en printplaten met goud) ook de vruchten van plukt vind ik een simplificatie van de wereldgeschiedenis en niet doordacht: jij hebt die computer gekocht omdat het de beste is voor die prijs (die jij er maximaal voor wilde betalen en niet omdat er sociaal maatschappelijk zo veel gedaan is met het betaalde geld !).
Nou, als IFRIquia iets schrijft staat het artikel bol van haat en een tweedeling tussen goed en slecht. En in haar neongekleurd wereldbeeld zijn Westerlingen altijd uitbuiters en ongelovige honden en heeft zij de pest aan Nederland(ers) en de anderen zijn de uitgebuitte en onderdrukte en in slavernij weggevoerde goedgelovige brave en onschuldige moslims.
Haar berichten lijken nog het meest op een ballon: groot, felgekleurd en gevuld met gedachten, lichter dan lucht, daarom drijven haar ballonnen over.
Scottie, lachgas.
IFRIQUIA
23-01-2004, 21:38
NIET DAN ?
je zit zelf vol haat ik spreek hatelijk maar mijn hart en verstand houden zich ver van haat .
dus jullie multinationals houden zich niet bezig met uitbuiting ?
jullie regeringen helpen niet dictators aan de macht ?
je kunnen me ***@%^&^^&^767 worden
IFRIQUIA
23-01-2004, 21:40
en scottie ik ben een man met 20 centimeter die ik zo je strot in duw
Nou, dank je, maar mag ik weigeren?
Mijn God, je gaat te keer als vrouw in haar periode, schreeuwen, bleren en in HOOFDLETTERS spreken.
20 centimeter? Echt?
Waarom stop je die niet eens in je eigen mond?
Onze regering draagt in ieder geval bij aan het instandhouden van de dictatuur van die dikke koning, Mohammed, de zesde alweer.
Multinationals. Hoe oud ben jij? Dat theme stamt uit de zeventiger jaren van de vorige eeuw.
Waar zou jouw auto anders op rijden als Shell die olie niet oppompt en door de plaatselijke bevolking laat raffineren tot benzine? Zodat jij in je auto een beetje door Amsterdam kan scheuren?
He?
Zucht.
Scottie.
AlHoceima_Leila
23-01-2004, 23:29
Origineel gepost door Scottie
Onze regering draagt in ieder geval bij aan het instandhouden van de dictatuur van die dikke koning, Mohammed, de zesde alweer.
Scottie.
Sorry hoor , maar wat heeft zijn overgewicht hiermee te maken enne Willen is toch ook dik? En jah Mohamed is de 6e alweer DUS ?
Ole_Guapa
23-01-2004, 23:46
Origineel gepost door IFRIQUIA
NIET DAN ?
je zit zelf vol haat ik spreek hatelijk maar mijn hart en verstand houden zich ver van haat .
dus jullie multinationals houden zich niet bezig met uitbuiting ?
jullie regeringen helpen niet dictators aan de macht ?
je kunnen me ***@%^&^^&^767 worden
Die multinationals zijn evenzeer van jou als van mij.
Ik ben het wel met je eens dat het oneerlijk verdeeld is in
de wereld. (Wie niet?)
Maar dat slachtofferige "jullie tegen ons" toontje bevalt me
voor geen meter.
Komt nogal ruziezoekerig over. Wat maakt jou ("wij") zoveel
beter dan ons ("jullie")?
Alleen omdat je van Afrikaanse afkomst bent?
Wat een onzin.
IFRIQUIA
26-01-2004, 23:06
NEE IK BEN NIET BETER DAN JULLIE EN IK ZOEK GEEN RUZIE ALLEEN BEN IK DIRECT ZONDER OMWEGEN ,zo scottie ik ga weer op jou over jou mond lijkt me fijner en je kan niet weigeren als ik voor je sta de hele tijd denk je dat ik een vrouw ben kan je vandaar mijn voorstel ....666. wat betreft de multinationals een term van 70's ???????????? dit noem ik ontkenningsfase
IFRIQUIA
26-01-2004, 23:10
en het is wij en jullie door jullie en jullie weten dat en wij ook dus ik ben direct en zeg het gewoon waar het opstaat, laten we mekaar geen m.ietje noemen o.k? en nog een vraag sinds wanneer mag je mening niet melden al vindt je die niets we praten toch ? en zolang er gepraat wordt kan er een oplossing komen .. wat de HOOFDLETTERS betreft , lekker belangrijk ...
Toch heb ik een beetje moeite met de stelling,
citaat:
ZE hebben ONS nodig
Wie zijn ZE en ONS, als je zelf aangeeft in Amsterdam en Parijs te wonen
Blijf nieuwsgierig
IFRIQUIA
26-01-2004, 23:50
rnaj jij houdt ervan dus ik bied je mijn 20 niet aan maar de wijze woorden om een goede pschyiater te zoeken want jij vindt jou homo zijn zo belangrijk dat het gewoon sl.etterig begint te worden en ik heb niets tegen h.omos zolang ze maar normaal doen ...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.