Bekijk originele versie : Uiterlijk...
MissBlaBla
03-10-2002, 15:12
Mensen wat ik me afvraag is wat jullie mening is over de volgende stellingen:
1. Een vrouw met een goed uiterlijk heeft minder moeite met het maken van succes (zie carriere).
2. Knappe mensen worden voorgetrokken en krijgen eerder de aandacht waardoor ze zaken makkelijker gedaan krijgen.
3. Mensen met een goed uiterlijk komen makkelijker aan hun partner.
Wat denken jullie?
BlaBla
MissBlaBla
03-10-2002, 15:24
Hoe zit het met het karakter? Telt dat niet?
Of komt dat op de tweede plaats te staan?
Ik denk er namelijk niet zo over... Maar wie ben IK!
BlaBla
1. ze worden vast eerder ontslagen als ze verder niks in huis hebben.
2. ooit zullen ze het moeilijk krijgen en als ze geen karakter hebben zullen ze het niet aankunnen.
3. ze zullen hun partner ook makkelijker verliezen als eenmaal blijkt dat ze van buiten mooier dan van binnen zijn.
Dus het is allemaal maar betrekkelijk, maar het kan natuurlijk ook dat je zowel qua innerlijk als qua uiterlijk gezegend bent...
Jawairia
03-10-2002, 15:29
Missblabla, jij bent wie jij bent, dus dat zegt al iets over jezelf. Maar goed, antwoord op je vraag, in alle drie stellingen zit een kern van waarheid in. Jammer genoeg komt dat nog steeds voor. Terwijl men niet gelijk naar het uiterlijk moet kijken, want je kent het gezegde, schijn bedriegt.
MissBlaBla
03-10-2002, 15:34
Iedereen is hoe hij/zij is, dus zegt dat genoeg over iedereen als individu.
Zou jij kunnen verklaren waarom men de moeite niet neemt om het innerlijk een kans te geven?
BlaBla
laboudanda
03-10-2002, 23:41
Uiterlijk izz belangerijk
ze zeggen vaak innerlijk telt meer dan uiterlijk of da waar iz weet ik nie...
Je uiterlijk is toch de eerste indruk die de mensen van je krijgen. Om erachter te komen hoe het innerlijk is moet er eerst heel wat water door de Rijn stromen.
lhashmohamed
03-10-2002, 23:54
Origineel gepost door laboudanda
ja veel zeggen het maar ik persoonlijk geloof het niet, mensen die het qua uiterlijk in minder mate zijn moeten dubbel zo hard werken dan de goed uitziende ,vooral deze tijd is uiterlijk vrij belangrijk geworden, zelfs bij mijn familie hoor ik ze roddelen over wie mooi is of niet....
thalla :D
Samiratoen
03-10-2002, 23:56
Origineel gepost door laboudanda
Inderdaad..
Iedereen zegt dat innerlijk belangrijker is..
Maar ik denk toch dat het oog als eerste beslist...
xx
laboudanda
04-10-2002, 00:01
Conclusie: **** the inner side
das dus jullie conclusie...
ok
laboudanda
04-10-2002, 00:02
die rotte ****** ware gewoon F*uck
Soumayaa
05-10-2002, 15:50
Origineel gepost door MissBlaBla
Mensen wat ik me afvraag is wat jullie mening is over de volgende stellingen:
1. Een vrouw met een goed uiterlijk heeft minder moeite met het maken van succes (zie carriere).
2. Knappe mensen worden voorgetrokken en krijgen eerder de aandacht waardoor ze zaken makkelijker gedaan krijgen.
3. Mensen met een goed uiterlijk komen makkelijker aan hun partner.
Wat denken jullie?
BlaBla
1. uit onderzoek bleek dat vrouwen met een goed uiterlijk minder snel worden aangenomen dan een vrouw met een minder goed uiterlijk.
2. ik denk wel dat dat knappe mensen eerder voorgetrokken worden...en dingen makkelijk gedaan krijgen...
3. het 3de vind ik onzin... :D
thalla
Soumayaa
05-10-2002, 15:53
Origineel gepost door JunkieXL
Je uiterlijk is toch de eerste indruk die de mensen van je krijgen. Om erachter te komen hoe het innerlijk is moet er eerst heel wat water door de Rijn stromen.
ben ik helemaal mee eens :) ....
Obiwan_kenobi
05-10-2002, 16:13
Ja ik ook :) uiterlijk is eerst dan komt de rest. de rest wordt pas later belangrijker. niet op het eerste gezicht.. :)
Weld-Nas
06-10-2002, 21:46
Beste broeders/Zussen mijn mening hierover is. wanneer men een persoon met een goed uiterlijk verkiest als werknemer/partner of vriend is verkeerd. Een persoon is pas goed wanneer het innerlijk goed is. En een persoon met een goed innerlijk zijn momenteel moeillijk te vinden, en daarom dat men volgens mij de knappste eruit pikt. (wat verkeerd is). De meeste meisjes met een goed innerlijk durven vaak niet meer iets ondernemen omdat ze wel eens gekwetst werden omdat ze te braaf zijn (goed innerlijk). Volgens mij zouden die meisjes met een goed innerlijk moeten behandeld worden als diamanten omdat ze kostbaar en zeldzaam zijn
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.