Bekijk originele versie : GEEN rijbewijs WELauto, hoe zit dat met verzekeren?
mishoceima
07-08-2008, 15:46
Hallo,
Ik wil namens somebody weten hoe het zit met verzekeren wanneer je geen rijbewijs hebt maar wel een auto op je naam. Moet je dan ook op je eigen naam verzekeren of mag dat ook op iemand anders naam?
Groetjes
mishoceima
07-08-2008, 16:08
Uppppppppppppppp
emshoum19
07-08-2008, 17:29
Op je naam zetten is geen punt, maar op het moment dat jij een ongeluk maakt ben jij de dupe. De verzekering zal niks uitkeren omdat je geen rijbewijs hebt.
mishoceima
07-08-2008, 18:12
Op je naam zetten is geen punt, maar op het moment dat jij een ongeluk maakt ben jij de dupe. De verzekering zal niks uitkeren omdat je geen rijbewijs hebt.
Oke, maar kan je je uberhaupt verzekeren zonder rijbewijs? Op eigen naam word denk ik niet geaccepteerd, en op andermans naam weet ik niet ? Jij misschien
emshoum19
07-08-2008, 18:48
Oke, maar kan je je uberhaupt verzekeren zonder rijbewijs? Op eigen naam word denk ik niet geaccepteerd, en op andermans naam weet ik niet ? Jij misschien
jawel hoor dat is gewoon mogelijk.. alleen de risico's zijn te groot.. jij bent en blijft altijd aansprakelijk..
mishoceima
08-08-2008, 10:15
jawel hoor dat is gewoon mogelijk.. alleen de risico's zijn te groot.. jij bent en blijft altijd aansprakelijk..
Ik heb gebeld met een verzekeringsmaatschappij en die vertelden mij dat wanneer je je wil verzekeren zonder rijbewijs dan op de afdeling acceptatie het niet geaccepteerd word. Je kan het wel op iemand anders naam doen maar dat moet weer wel een partner zijn die op hetzelfde adres woont..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.