Bekijk originele versie : Discussieren met NIET-moslims: MOEITE WAARD!!!
MissMilion
21-01-2004, 21:42
Mensen die zin hebben in een goede discussie met NIET-molims over Islam-Democratie-Maatschappelijke discussies, ik raad jullie deze site aan!! Wollah de moeite waard. Er zijn héééél weinig Marokkaanse of Turkse mensen die mee discussieren terwijl we dit WEL moeten doen!!
SoebhannaAllah hoe die "Belgen" (Nederlanders zitten er ook tussen hoor) praten en reageren op bepaalde antwoorden die tegenstrijdig klinken VOLGENS hen en hoe hun visie op Islam enz..???!!!!!
Laat zien dat je als Moslim-vrouw of man WEL iets te zeggen hebt en je intelligentie soms wel hoger staat dan die van hen!!!
Ma3salamma :zwaai:
www.politics.be
sneakynawal
21-01-2004, 21:51
Mental coach?
Laat zien dat je als Moslim-vrouw of man WEL iets te zeggen hebt en je intelligentie soms wel hoger staat dan die van hen!!!
Waarom zou het in belgie wel lukken, als het hier een zeldzaamheid is. :(
Soms
IFRIQUIA
21-01-2004, 23:10
De probleem is zij willen niet met ons praten !!!!!!!ze hebben al een mening of eis op tafel liggen . snik
Elberfeld
22-01-2004, 08:02
Origineel gepost door IFRIQUIA
De probleem is zij willen niet met ons praten !!!!!!!ze hebben al een mening of eis op tafel liggen . snik
Dat laatste is niet belangrijk. Het is een illusie om te denken dat de mensen hier elkaar van hun gelijk kunnen overtuigen. Dat neemt niet weg dat kritiek nuttig is. Over harde kritiek is ooit gezegd dat dat beter is dan vleierij. Vleierij is een mantel, die vlekken bedekt; kritiek is een spiegel, die de bekritiseerde dwingt de vlekken weg te poetsen.
Daarom deel ik ook de mening van Missmillion (maar dan andersom dan ;) )
samira1989
22-01-2004, 09:26
ik vind dat allochten gewoon en normaal met autochtonen moeten en kunnen praten er hoeft niet altijd ruzie te zijn en het zou toch beter zijn als er geen ruzie meer zou zijn dat is teminste mijn mening regeer alsjeblieft als het het er mee eens bent of niet !!!!!!!!
Origineel gepost door samira1989
ik vind dat allochten gewoon en normaal met autochtonen moeten en kunnen praten er hoeft niet altijd ruzie te zijn en het zou toch beter zijn als er geen ruzie meer zou zijn dat is teminste mijn mening regeer alsjeblieft als het het er mee eens bent of niet !!!!!!!!
Samira, daar ben ik steun ke stelling helemaal. je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, maar dat is nog geen reden om ruzie te maken...
Origineel gepost door samira1989
Dat moet kunnen en gelukkig gebeurd dat ook, al lijkt het hier af en toe niet zo te zijn. Een eigen mening is oké, als je daarbij de mening van een ander respecteerd ook al heeft die een andere dan jou.
MissMilion
22-01-2004, 13:24
Hoeft niet perse met ruzie te zijn he! Het wil niet zeggen dat je mening anders is dan een ander dat er ruzie moet ontstaan!
De manier is HOE je je mening verwoord!!
MissMilion
22-01-2004, 13:26
Origineel gepost door Elberfeld
Dat laatste is niet belangrijk. Het is een illusie om te denken dat de mensen hier elkaar van hun gelijk kunnen overtuigen. Dat neemt niet weg dat kritiek nuttig is. Over harde kritiek is ooit gezegd dat dat beter is dan vleierij. Vleierij is een mantel, die vlekken bedekt; kritiek is een spiegel, die de bekritiseerde dwingt de vlekken weg te poetsen.
Daarom deel ik ook de mening van Missmillion (maar dan andersom dan ;) )
;)
islamicgirl3
22-01-2004, 15:24
Origineel gepost door MissMilion
Mensen die zin hebben in een goede discussie met NIET-molims over Islam-Democratie-Maatschappelijke discussies, ik raad jullie deze site aan!! Wollah de moeite waard. Er zijn héééél weinig Marokkaanse of Turkse mensen die mee discussieren terwijl we dit WEL moeten doen!!
SoebhannaAllah hoe die "Belgen" (Nederlanders zitten er ook tussen hoor) praten en reageren op bepaalde antwoorden die tegenstrijdig klinken VOLGENS hen en hoe hun visie op Islam enz..???!!!!!
Ma3salamma :zwaai:
Salam Aleikom,
het is heel erg goed dat je kunt discusseren met niet moslims, maar wat ik men name op deze site(marokko.nl) zie, is dat de discussie altijd begint met vooroordelen en een slechte taalgebruik!
Als je goed wil discusseren, moet dat op z'n minst met respect kunnen gebeuren, maar dat is helaas in de meeste gevallen niet zo.........
wa aleikom salam warahmatoelahi wabarakatoe
islamicgirl3
22-01-2004, 15:28
Origineel gepost door rnaj
Samira, daar ben ik steun ke stelling helemaal. je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, maar dat is nog geen reden om ruzie te maken...
juist! dat bedoel ik.
kijk een discussie is gewoon leuk, zodat je ook kunt zien wat anderen denken.......en je probeert mensen ook te overtuigen van jouw standpunt... maar daar hoeft niet iedereen het mee eens te zijn.
MAAR, waar ik echt niet tegen kan, is dat iemand zo'n discussie begint(of eindigt) met discriminerende uitlatingen, nou dan hoef het voor mij ook niet meer.
Danielle2
22-01-2004, 16:31
Origineel gepost door IFRIQUIA
Het verbaast me niets dat mensen met jou niet willen praten. Als jij in het echte leven ook meteen een grote mond opzet of begint te schelden, net als hier...met dat soort zeikerds, of ze nou nederlander, marokkaan, amerikaan, australier, zwitser, botswaan of wat dan ook zijn, is het nu eenmaal niet lekker dialogen.
MissMilion
22-01-2004, 22:06
Origineel gepost door islamicgirl3
juist! dat bedoel ik.
kijk een discussie is gewoon leuk, zodat je ook kunt zien wat anderen denken.......en je probeert mensen ook te overtuigen van jouw standpunt... maar daar hoeft niet iedereen het mee eens te zijn.
MAAR, waar ik echt niet tegen kan, is dat iemand zo'n discussie begint(of eindigt) met discriminerende uitlatingen, nou dan hoef het voor mij ook niet meer.
Tja daar gaat het voor een beetje toch om. Hoe we die kritiek opnemen. Dicriminatie is er en zal er altijd blijven!! Hoe dan ook!! Maar als je gelijk zegt van: safie laat maar, hoeft niet voor mij!! tja dan kunnen we blijven wegrennen!! Laat je stem horen. Net zoals die Racisten hun stem willen laten horen!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.