Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ben helemaal verliefd ...

Pagina's : [1] 2

LZN
21-01-2004, 19:58

En dit is gewoon een super gevoel :Iluvu: Al die vlinders in mijn buik ... Ik wil alleen maar bij hem zijn ... Constant bellen mijn rekening schiet met honderde de lucht in ... Maar het interesseerd me niets :Iluvu:.

hafid_freak
21-01-2004, 20:02
Origineel gepost door Lamode En dit is gewoon een super gevoel :Iluvu: Al die vlinders in mijn buik ... Ik wil alleen maar bij hem zijn ... Constant bellen mijn rekening schiet met honderde de lucht in ... Maar het interesseerd me niets :Iluvu: :kwaad: wat zit je hier dan te doen ??? waarom ben je niet aan het bellen

coalitiegenoot
21-01-2004, 20:21
lamode belme belme on my mobile now :Iluvu:

strafblad
21-01-2004, 21:08
Origineel gepost door Lamode En dit is gewoon een super gevoel :Iluvu: Al die vlinders in mijn buik ... Ik wil alleen maar bij hem zijn ... Constant bellen mijn rekening schiet met honderde de lucht in ... Maar het interesseerd me niets :Iluvu: Nu ben je zwak als nooit te voren. Zo kan je het ook zien :)

Hesnae
21-01-2004, 21:09

hmmmmmmmmmmmmm...heerlijk gevoel he Lamode... ik heb het ook ZWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR te pakken... en weet je wat vreemd is...dingen waar je vroeger bij jongens op af knapte...maken bij HEM niks uit... afgedragen nikies: geeeeft niet trainingsbroek: geeeeeft niet peuteren in zn neus: getver maar,....geeeft niet baard van een week: geeeeft niet etc. etc. etc. LIEFDE........

AbaHoeCh
21-01-2004, 21:11
*kots*

lady_khadija
21-01-2004, 21:13
nou, waar w8 je op meid???????

Lady_moi
21-01-2004, 21:31
:lol: Ge Ga Nu Toch Nie Zegge Da We Al Nie Meer Verliefd Moge Zijn Eh Das Ne GEVOEL

hafid_freak
21-01-2004, 21:35
Origineel gepost door AbaHoeCh *kots* :hihi:

Najmatje
21-01-2004, 22:18
:hihi: :boogie:=Najmatje=:boogie:

Followyourheart
21-01-2004, 22:36
Mooi zo, het is een heerlijk gevoel dus vooral van genieten :)

NIDAL_808
23-01-2004, 22:54
Halllooooo..precies! Dus verliefd zijn is ook weer haram...sommige mensen (lees Wolverine) pakken het geloof bij het staartje! Dit mag niet, dat mag niet...maar ondertussen de leidraad van de Islam vergeten. Tssss.... Maar Hesnae...peuteren in zn neus en dan: geeft niet?! Ben je gek ofzooo...wist niet dat iemand zo laag kon zinken als ie verliefd is.

Solid
24-01-2004, 00:07
in jou kleine buikje passen geen vlinders...:hihi: maar ben blij voor je en hoop dat het serieus wordt inschallah groetjes :zwaai:

statiabdelaziz
24-01-2004, 00:07
heeeyyyyyyyyyyyyyyyyyyy allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaal hoe is het met jullie nou met mij perfect weten jullie waaro omdat ik samen met mijn vriendin de hele wereld aan kunnen weten jullie waarom omdat we zielsveel van elkaar houden daarom en zo hoort het ok te zijn en ja als je van iemand houdt maakt het niet meer uit hoe die gene eet of die gene in zijn neus zit of smakt het maakt allemaal niet meer uit wolah geloof me

Pagina's : [1] 2