Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse dames willen jullie...

Pagina's : [1] 2

LZN
21-01-2004, 19:43

Willen jullie koste wat het kost werken of liever je 100% wijden aan het huishouden en opvoeden wat ook een fulltime job is..

morgana
21-01-2004, 20:22
ohh ik blijf wel thuis hoor heerlijk. maar ik moet wel kennis opdoen dus dan zou ik mijn vrije tijd lekker veel lezen en leren over de islam en natuurlijk verzorgen van de kids maar zo denk ik erover per persoon is dat natuurlijk anders.

Anissa_bel
21-01-2004, 20:26
Simpel.....fulltime eerst en dan als het niet zonder moeilijkheden verloopt zou ik parttime gaan werken......afbouwend wellicht. Tja wanneer zou het moeilijk gaan .....als er sprake is van kinderen, dus later zal ik er over beslissen....to far to think about it ! Laat me eerst een goede jobje vinden met een goede diploma! :idee: Maar om direct me te wijden aan het huishouden....NEEN HOOR!

ChOcOtOfFfF
21-01-2004, 20:50
Het liefste zou ik 100% thuis willen blijven als er kinderen zijn Insha Allah

eyes_of_maroc
21-01-2004, 20:56

ik zou 100% full time willen werken..:ego: En tja als ik kinderen krijg zal ik me wel aanpassen.:rolleyes:. maar ja er moet brood op de plank liggen he.. en misschien wil mijn mannetje wel huishouden :hihi:

lady_khadija
21-01-2004, 21:18
Origineel gepost door eyes_of_maroc ik zou 100% full time willen werken..:ego: En tja als ik kinderen krijg zal ik me wel aanpassen.:rolleyes:. maar ja er moet brood op de plank liggen he.. en misschien wil mijn mannetje wel huishouden :hihi: :goedzo: :hihi: waarvoor gaan we anders naar school en volgen we opleidingen???? inshallah zie je mij als accountant..... :Iluvu:

Cina
21-01-2004, 21:22
Zowiezo is een (goede) opleiding en werk belangrijk. Niet zozeer op de eerste plaats, maar stel dat je man plotseling komt te overlijden of dat het huwelijk uiteindelijk eindigt in een scheiding. Ik wens deze dingen niemand toe, maar ze gebeuren nou eenmaal. Daarom is het erg handig als je dan iets achter de hand hebt. Diploma's waarmee je makkelijk aan de slag kunt gaan. Ik wil de eerste jaren van m'n huwelijk inshallah full time werken. Echter wanneer er kinderen komen, zou ik parttime willen werken of een periode geheel stoppen. De zorg voor het gezin komt bij mij op de eerste plaats.

11ira
22-01-2004, 11:54
Origineel gepost door Wolverine Willen jullie koste wat het kost werken of liever je 100% wijden aan het huishouden en opvoeden wat ook een fulltime job is. Het liefst wil ik allebei. Ik heb het niet over toeleggen op het huishouden (dat kan ik namelijk niet :o :D ) Familie gaat wat mij betreft voor alles Maar in een huwelijk moet je allebei offers brengen en een kind heeft toch meer een moeder, dan een vader nodig. Daarom eerst een beetje werken, daarna kinderen: eerste jaar helemaal stoppen met werken, daarna part-time, en als mijn kind oud genoeg is voor de basisschool hele dagen werken.

RisLaine
22-01-2004, 12:09
Origineel gepost door Wolverine Willen jullie koste wat het kost werken of liever je 100% wijden aan het huishouden en opvoeden wat ook een fulltime job is. Definitely Werken In Een AdvocatenKantoor. :maf: :stout: :staart:

Nousria
22-01-2004, 13:19
iwa saafie ik was vorige week drie dagen thuis want ik was ziek en ooooh this was the time off my life Lekker uitslapen, uitgebreidt ontbijten met mama en baba, rustig opruimen , koken, lekker eten, dutje gaan doen, om vier uur koffie drinken met mama en baba,... En dit, Dit allemaal zou ik zehma opgeven gewoon om te gaan werken? PFFFF NEVER hahhahahahahahahahahahahahahaha Zodra ik ga trouwen (insja'allah) stop ik met werken hoor: ZEKER WETEN :D :D :D :D :D :D :zwaai: :zwaai: :zwaai: ::

Nousria
22-01-2004, 13:31
ZALIG GEWOON

SOmaar
22-01-2004, 13:39
IK wil na mijn trouwen even werken en als er kinderen op aankomst komen dan stop ik en ga voor het huishouden!

Anissa_bel
22-01-2004, 18:47
Origineel gepost door Wolverine Wat als je niet mag werken met een hoofddoek of met mannen in contact komt zou je dan nog willen werken? Hoe bedoel je met mannen in contact komt ? Je denkt wel vrij extreem! Je komt nou eenmaal in contact met mannen in je dagelijks leven, in een winkel bv....Is dat nou zo erg als je in contact kom met mannen? Zolang je respectvol leeft en omgaat met de mensen kun je gerust de beide combineren.. De islam streeft naar vooruitgang...de islam verbiedt niet zo veel, zoals jullie denken!

Pagina's : [1] 2