Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Heb jij er een?

Pagina's : [1] 2

CoOperator
03-10-2002, 13:18

Ik bedoel een auto. Ik wil eigenlijk een auto kopen, maar ik weet dat het duur is. Voor diegene die een klein autotje hebben: Hoeveel ben jij kwijt aan die auto per maand. Rij je veel of niet echt. Hoe veel betaal je aan verzekering en belasting per maand/kwartaal. Werk je of betaal je het van je studiefinanciering. Als je ouder dan 21 bent betaal je minder verzekering per maand, dus dat hoef ik niet te weten. Ik wil alleen informatie van diegene die 18 tot 20 zijn. Thanx voor de moeite.

cheetah
03-10-2002, 13:39
Hey Cooperator, Ik neem rijlessen, betaal vanaf een november 35 EURO per les (!) echt vreselijk duur. Ik wil nadat ik inshallah mijn rijbewijs heb nog geen autootje kopen, wegenbelasting enz. Maar ik leen gewoon mijn zus Roosje22 der auto :) als dat mag.... ik denk het wel, want ze is heeeel lief en gul :D Beslamma

cheetah
03-10-2002, 13:40
En ik betaal mijn rijlessen van de centjes die ik gespaard heb de afgelopen jaren..

CoOperator
04-10-2002, 12:13
Dank je wel voor je reactie. Twee reacties van een persoon. Ik had eerlijk gezegd wat anders verwacht. Er is 76 keer gekeken en maar 2 x gereageerd? Tazzz lekker gezellig hiero. Nou dank je wel voor je aandacht dan maar.

soussiasaida
04-10-2002, 13:02

Ik heb een OV................ meer dan genoeg:hihi: Effe serieus, nee ik heb nog geen auto maar insaallah wel, en hoe ik dat ga financieren....................pappa..:)

soussiasaida
Ik heb een OV................ meer dan genoeg:hihi: Effe serieus, nee ik heb nog geen auto maar insaallah wel, en hoe ik dat ga financieren....................pappa..:)

soussiasaida

soussiasaida

soussiasaida

soussiasaida
04-10-2002, 13:03
Oeps, ik weet niet wat er fout is gegaan maar ik heb het maar 1 keer geplaatst!

Nounousa
04-10-2002, 14:01
WUAHAHAHHAHAH Blijkbaar heb je het 5 keer geplaatst!! CCOOLLLL doei doei

Gmisa
04-10-2002, 14:52
Ik ben nog geen 18 dus heb geen rijbewijs en geen auto

rinnoa
04-10-2002, 17:05
Origineel gepost door CoOperator Ik bedoel een auto. Ik wil eigenlijk een auto kopen, maar ik weet dat het duur is. Voor diegene die een klein autotje hebben: Hoeveel ben jij kwijt aan die auto per maand. Rij je veel of niet echt. Hoe veel betaal je aan verzekering en belasting per maand/kwartaal. Werk je of betaal je het van je studiefinanciering. Als je ouder dan 21 bent betaal je minder verzekering per maand, dus dat hoef ik niet te weten. Ik wil alleen informatie van diegene die 18 tot 20 zijn. Thanx voor de moeite. Nou ik ben 20, en heb sinds een half jaar samen met mijn zusje een auto gekocht. We hebben een Suzuki Alto bouwjaar 82, voor 350 euro gekocht (gesplitst betaald, dus het heeft me 175 euro gekost) Per maand zijn we kwijt aan de belasting: 27 euro (13,50 per persoon) Aan de verzekering zijn we 118 euro kwijt per 3 maanden. (deze kosten wisselen we om en om, de ene keer betaald zij 118 euro en de volgende keer doe ik het) Verder tanken we iedere week, per week zijn we 20 euro aan benzine kwijt. Voordeel kunnen we er nauwelijks uit halen. Het is een oude krot en er mankeert veel aan. De auto gebruiken we iedere dag. De reden waarom we een auto aangeschaft hebben: We hebben een auto gekocht omdat we stage lopen in een andere stad. Nu hoeven we geen rekening meer te houden met het openbaar vervoer en de aansluitingen. Ik geef je het volgende advies: Denk er echt goed over, en weeg voor je zelf af wat de voordelen en de nadelen zijn. Koop desnoods een auto samen met je broer/zus, het scheelt je dan namelijk echt een hele hoop geld!

jimpie
04-10-2002, 17:54
Ik ben 21 jaar..(maar moet nog steeds het zelfde betalen als ik toen 20 jaar was) Ik heb een suziki swift..bouwjaar 89 belasting:33 euro per kwartal verzekering:189 euro per kwartal Ik gebruik hem eigenlijk niet veel...ongeveer 40 euro aan bezine per maand.. Onkosten:een nieuwe band, nieuw voorruit(moet ik nog doen).en verder kleine dingetjes...en natuurlijk niet te vergeten bekeuringen..(die zijn het ergste) Voor mij is dit goed te betalen...want ik werk.. Ik hoop dat ik je voldoende heb geinformeerd...

ilyas_22
04-10-2002, 18:29

ik ben 21 jaar rij in een mercedes 220 diezel verzekering: 108 euro p/m belasting:255 euro p/kwartaal branstof: hangt er van af hoeveel ik rij verschilt p/week en dan komen er nog reparatie's bij die wil je niet weten ..

Pagina's : [1] 2