Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat moet ik doen??

LZN
21-01-2004, 19:01

he mensen ik heb 2j een relatie gehad met een marokkaanse jongen. sinds kort is het uit. omdat hij vrijgezel wil zijn. ik was hier echt kapot van. ik belde hem niet, tot hij mij ineens ging bellen en smsen, dat hij mij miste. ik voel nog steeds iets voor hem, maar hij weet niet wat hij wil. kan ik beter de contact verbreken of zou het ooit nog goed komen tussen hem en mij!!! liefst mij :(.

yesmina19
21-01-2004, 19:04
volg je hart en je verstand die weet het beste meid

L7hobi_zina
21-01-2004, 19:04
Wallah zulke mannen geef ik nooit een kans!!!!! :kwaad: Omdat hij vrijgezel wil zijn?????? :schok: Dat is toch geen reden??? En dat is nog maar 2 jaar!! Laat staan als je je hele leven met hem deelt..., gaat hij dan ook bij je weg omdat hij vrijgezel wil zijn! :jammer:

Lady_moi
21-01-2004, 19:05
Meskiena Zo Erg Voor U Na 2 Jaar Damn.. Wollah Ik Weet Het Nie Mohim Ik Wens U Nog Veel Sterkte Toe

hafiberber
21-01-2004, 19:26

ik ben met hem eens laat hem even gewoon uitblazen kan toch?

Lady_moi
21-01-2004, 19:37
Iemand Die Zich Nog Nie Wil Binden Is Nog Nie Klaar Voor Een Relatie

hafid_freak
21-01-2004, 20:07
Origineel gepost door sweety_samira he mensen ik heb 2j een relatie gehad met een marokkaanse jongen. sinds kort is het uit. omdat hij vrijgezel wil zijn. ik was hier echt kapot van. ik belde hem niet, tot hij mij ineens ging bellen en smsen, dat hij mij miste. ik voel nog steeds iets voor hem, maar hij weet niet wat hij wil. kan ik beter de contact verbreken of zou het ooit nog goed komen tussen hem en mij!!! liefst mij :( dump em

Damelza
21-01-2004, 21:43
ik zou er nog gewoon voor vechten. ik ben liever een dwaas die moed heeft dan dat ik hem ooit opgeef. :rolleyes:

roba16
22-01-2004, 10:28
ja is zo je moet echt uitkijken hoor straks trouw je met hem en komt die met zo een achtelijke smoes ja ik wil weer vrijgezel zijn mensen zulke jongens kun je geen mannnen noemen wollah echt niet