Bekijk originele versie : Meid wil met mij uitgaan
lokotoko23
05-08-2008, 23:40
Hoi dames!!
welke meid zou met mij van het weekend uit willen gaan.
Ik ben al weer lange tijd niet uit dansen geweest.
En heb echt zin om weer uit te gaan. zat te denken in rdam uit te gaan.
ik ben 24 jaar, leeftijd maakt me echt niet uit.
Mocht je meer info over mij willen hebben pm me dan even.
Alleen dames en serieuse reacties AUB!
Soukran.
Shahrazad_aiii
05-08-2008, 23:59
Heb je een momentje?
Dan bel ik een vriend van mij op, die zocht ook naar een meid om mee uit te gaan!:)
hey miss wordt het nog wat.. laat zo weer weten
Hoi dames!!
Soukran.
Er is niks leuks dan doodgaan dansend tussen mannen die je lichaam betasten.
Geit
Heb je een momentje?
Dan bel ik een vriend van mij op, die zocht ook naar een meid om mee uit te gaan!:)
hey miss wordt het nog wat.. laat zo weer weten
Help haar geit, misschien word je beloond met een dozijn van hassant.
Help haar geit, misschien word je beloond met een dozijn van hassant.
:lol:
__Tazourakht__
06-08-2008, 22:40
Blijf thuis, misschien is dat even saai maar ooit zul je dansen van blijdschap dat je niet uit was geweest.
Hi Lokotoko,
Als je uit wilt gaan zou ik je adviseren om met iemand uit te gaan die je goed kent. Niet zomaar iemand van internet. Ook vind ik de reacties van mensen hier een beetje overdreven. Je kunt als vrouw ook gewoon zin hebben om op muziek te dansen zonder te willen dat iemand je lichaam betast. Ik ben met een paar nederlandse collega's uitgegaan van wie ik weetdat ze het beschaafd houden. Je kunt beter met een klein groepje uitgaan dan met een vriendin, want dan denken mannen.."oh, die is op zoek" en kun je niet rustig dansen. Ik ga vaak met een andere vriendin dansen en haar beste vriendin die een vriend heeft. Met hem erbij voelen we ons veilig. Ook brengen hij en zijn vriendin samen ieder van ons apart naar huis met de auto en gaan ze pas naar hun eigen huis. Dan weten ze dat ieder van ons veilig thuis is.
Experience
07-08-2008, 01:58
Stel je heer niet teleur en blijf thuis.
DiepOngelukkig
07-08-2008, 02:00
Hoi dames!!
Soukran.
Dat uitgaansleven is geen hol aan. Ik raad het je echt af.
Maar misschien dat jij het anders ervaart. Als je in Rotterdam wil uitgaan dan moet je naar club Vie gaan. Leuke discotheek. Zelfs de Nederandse mannen zijn daar lekker.
DiepOngelukkig
07-08-2008, 02:03
Hi Lokotoko,
Als je uit wilt gaan zou ik je adviseren om met iemand uit te gaan die je goed kent. Niet zomaar iemand van internet. Ook vind ik de reacties van mensen hier een beetje overdreven. Je kunt als vrouw ook gewoon zin hebben om op muziek te dansen zonder te willen dat iemand je lichaam betast. Ik ben met een paar nederlandse collega's uitgegaan van wie ik weetdat ze het beschaafd houden. Je kunt beter met een klein groepje uitgaan dan met een vriendin, want dan denken mannen.."oh, die is op zoek" en kun je niet rustig dansen. Ik ga vaak met een andere vriendin dansen en haar beste vriendin die een vriend heeft. Met hem erbij voelen we ons veilig. Ook brengen hij en zijn vriendin samen ieder van ons apart naar huis met de auto en gaan ze pas naar hun eigen huis. Dan weten ze dat ieder van ons veilig thuis is.
Dat lichamen betasten dat komt alleen voor als je naar marokkaanse feesten en clubjes gaat, waar alleen smerige marokkanen losers komen. Ze kunnen hun handjes niet thuis houden.
Wie leuk wil uitgaan zonder latisggevallen te worden moet naar clubs gaan waar geen of weinig marokkanen komen.
Sta ik achter of zo? maar sinds wnr gaan marokkaanse dames uit?
Tikrenen Nem Kient Oerar Eth Gersen Tarwa Nsen..chem Droedzidiyi Da Jewdan Macha Atra7eg Discoe Ewa Mezian.. Oertoefieth Alhakoemoe Machied
prins_op_paard
07-08-2008, 09:37
Dat uitgaansleven is geen hol aan. Ik raad het je echt af.
Maar misschien dat jij het anders ervaart. Als je in Rotterdam wil uitgaan dan moet je naar club Vie gaan. Leuke discotheek. Zelfs de Nederandse mannen zijn daar lekker.
and the ladies :confused: :D
__Tazourakht__
07-08-2008, 10:48
Tikrenen Nem Kient Oerar Eth Gersen Tarwa Nsen..chem Droedzidiyi Da Jewdan Macha Atra7eg Discoe Ewa Mezian.. Oertoefieth Alhakoemoe Machied Hahahahahaha
wollahila, shem tefhemed awatchma inoe
mtiouia1988
09-08-2008, 19:29
Sta ik achter of zo? maar sinds wnr gaan marokkaanse dames uit?
Doe niet alsof je dit voor het eerst hoort. Marokko.nl draait alleen maar om dit soort sensatieverhalen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.