Bekijk volle/desktop versie : Politieagenten in Marokko



Pagina's : 1 [2] 3

05-08-2008, 23:02

Citaat door Bneadem_:


Ons hebben ze gelukkig gespaard met het uitpakken. Ik zag mensen mseken, alles werd er uit gehaald. Mijn vader drukte hem 20 euro in de hand en toen mochten we door.


M'n vader vind het onzin omkoping. Je neemt toch niks mee. Hsoema, ze moesten eens weten hoeveel we rijden om 6weken een land te zien.

05-08-2008, 23:05


die politie daar is gwn egt goedkoop

je geeft hem 10DH en vergeeft je alles
en gaat weer weg

05-08-2008, 23:05

Citaat door MightyMo:
haha juist jah, ze staan altijd op dezelfde plek, net voor de afslag naar asilah toe, zeg eerlijk op die baan kun je lekker gas geven he





Jah zeker!!!


Een auto was aan het dumperkleven, dus meneertje haalt in en geeft volop gas en wist niet dat ze verder op stonden... Werd ie aangehouden.. Nou ik heb gelachen hoor

05-08-2008, 23:05
Ik werd keer in m'n oren gevloten omdat ik niet op de stoep stond.

Ik zo mis n rahram. M';n nicht zo hou je mond. Ik zo het is niet het land van ze vader ik bleef daar staan en toen stak ik over!

05-08-2008, 23:06



Citaat door Chaim:
Kapot grappig.

Wij waren in Rabat, met m'n vader. en opeens kwam er een politie agent. Hij zo ja je reed door rood. Mijn vader zo néé, ik reed niet door rood. En toen kwam er zo'n italiaan(Wij kende hem niet eens) hij werd ook aangehouden. En die politieagent zei zo: Ja nta ou sahbek. M'n vader zo? A bnadem hij komt uit italie en wij uit Nederland hoezo shabi? (Ashmen ena oushabi Houwa men italia ou ena men hollanda) Dus m'n vader's rijbewijs ingenomen omdat hij niet wou betalen. Mijn tante belt m'n oom hij is hoog commisaris in Rabat dus hij is hoger dan die lui daar allemaal. Hij kwam ons helpen, m'n tante(zijn vrouw) helemaal flippen.

geeeeeeeeeweldig!

En het leukste die italiaan reed weg zonder rijbewijs hij flippen en wij gingen weer shoppen.


wa bnadem hahahahha

05-08-2008, 23:07

Citaat door Chaim:
M'n vader vind het onzin omkoping. Je neemt toch niks mee. Hsoema, ze moesten eens weten hoeveel we rijden om 6weken een land te zien.


Mijn vader wil niet dat zijn keurig gepakte bagage uit elkaar gehaald wordt, en als daar money voor getrokken moet worden.. Sja.

05-08-2008, 23:08

Citaat door miss casablanca:
wa bnadem hahahahha

Ja, echt. We waren gewoon dagen weg naar Rabat komt hij stoer doen. Toen zei m'n oom ik praat wel. Gelijk rijbewijs terug.

Bneadem_ Van mij halen ze alles naar beneden. Al wil m'n vader ze geven, zeg ik nee! Kom nou wat denken ze wel niet.

05-08-2008, 23:14

Citaat door 3ir_ana:
Jah zeker!!!


Een auto was aan het dumperkleven, dus meneertje haalt in en geeft volop gas en wist niet dat ze verder op stonden... Werd ie aangehouden.. Nou ik heb gelachen hoor
aha jah dat is niet slim, als je ze wilt laten werken geef je ze 400 dirham dan krijg je er nog een bewijs van ook nog

05-08-2008, 23:27

Citaat door MightyMo:
aha jah dat is niet slim, als je ze wilt laten werken geef je ze 400 dirham dan krijg je er nog een bewijs van ook nog



Wij zeggen altijd, laten we naar het politiebureau gaan, daar betaal ik... En ze zeggen altijd nee

05-08-2008, 23:36

Citaat door MightyMo:
jah klopt echt rotzakken, rij je 200 op de snelweg van tanger naar asilah dan vertellen ze je dat je 150 reed



Wauw, je hebt een spierbal.

05-08-2008, 23:38
Gewoon een briefje van 100DH in hun handen 'shaken' en ze doen alles voor je. Ze gaan zelfs je auto in't oog houden. Me love it. haha

en 100DH is maar 10euro in belgie....hihi zo goedkoop hihi

05-08-2008, 23:42
van mij zullen ze geen cent zien, als iedereen het zou doen dan zullen ze het wel afleren, tazz alsof we iets zouden nemen wat niet mag, we komen toch gewoon het land bezoeken, ze moeten blij zijn dan stijgt hun inkomen voor die 2 maanden tenminste,

marokko sucks met de jaren!!!!

05-08-2008, 23:44


ik begrijp niet waarom mensen over politie agenten in marokko klagen terwijl dat het in hun belang is om met 20 of 30 dh een agent kan omkopen.wie wilt er nou 500 of 1000dh als boete betalen ?

05-08-2008, 23:45

Citaat door choumicha1982:
van mij zullen ze geen cent zien, als iedereen het zou doen dan zullen ze het wel afleren, tazz alsof we iets zouden nemen wat niet mag, we komen toch gewoon het land bezoeken, ze moeten blij zijn dan stijgt hun inkomen voor die 2 maanden tenminste,

marokko sucks met de jaren!!!!

wat luul jij?
alsof mensen in marokko op jou wachten om brood te kopen met jouw stomme hoofd

05-08-2008, 23:48
seg illie, heb ik het tegen jouw of zo!!
en ik heb geen stomme kop, boerenpummel!!!!!!!!!

Pagina's : 1 [2] 3