Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Solicitatie gesprek HELP!

ouidade
05-08-2008, 14:52

ik heb morgen een solicitatie gesprek :( wie heeft het meegemaakt, wie kan me tips geven!!!!!! :confused:

ouidade
05-08-2008, 14:59
iemand :o

sefia
05-08-2008, 17:22
wat voor tips heb je nodig?

lady_kelaa
05-08-2008, 17:23
Ja Wat wil Je? - Gewoon Jezelf Zijn. - Goed Praten. En wat Betreft Kleding Denk Na wat je In je Kast Hebt Enz. X

sefia
05-08-2008, 17:26

probeer er zo goed mogelijk uit te zien, want eerste indruk is heel belangrijk. niet zenuwachtig zijn zoveel mogelijk uitleggen, niet dat je gwn ja of nee antwoord. verklaar u antwoorden. alvast veel succes je zult het wel goed doen incha'Allah

anawajak
05-08-2008, 17:34
Sollicitatie , voor welke functie???

love_southside
05-08-2008, 17:36
Zet Vragen Voor Haar neer . Kan ze er Op oefenen !

Martill
05-08-2008, 17:42
Ja Wat wil Je? - Gewoon Jezelf Zijn. - Goed Praten. En wat Betreft Kleding Denk Na wat je In je Kast Hebt Enz. X hmm niet met je eens wat betreft kleding.. soort kleding moet je afstemme naar de cultuur van het bedrijf.. zakelijk, hip, etc..

ouidade
05-08-2008, 18:43
Zet Vragen Voor Haar neer . Kan ze er Op oefenen ! Jaa graag als iemand het weet.. alvast bedankt:)

__Tazourakht__
05-08-2008, 20:41
Ze vragen meestal waarom denk je dat je bij ons in het bedrijf past, wat heb jij het bedrijf te bieden, wat verwacht je van de baan etc etc je moet dingen over jezelf vertellen, je ervaringen enzo maar als het maar een bijbaantje is bij een callcenter of supermarkt dan vragen ze gwn, wanneer kan je komen werken?

MiszSamira
06-08-2008, 13:22
ik heb morgen een solicitatie gesprek :( wie heeft het meegemaakt, wie kan me tips geven!!!!!! :confused: Hai meid, Ik werk bij een uitzendorganisatie en ik heb regelmatig gesprekken met sollicitanten. Nu zal je wel denken....dat is toch heel anders? Dat klopt maar het ligt aan de functie. Voor een productiemedewerker zullen wij niet veel tijd uittrekken en diepe vragen stellen. Bij hoge functies juist wel. Ik bereid ook mensen voor op het sollicitatiegesprek bij het bedrijf....dus daar kan ik je ook wel tips over geven. Zelf heb ik ook sollicitatiegesprekken gevoerd op functies (waar ik gelukkig) altijd ben aangenomen. Ook studeer ik nog dus tijdens de colleges scherp ik me ook nog eens aan.:D Tips: - Wees je zelf tijdens een gesprek. Doe je niet beter voor dan je daadwerkelijk bent - Wees eerlijk. Bedrijven checken (bijna altijd) een referntie na. Deze kan ook nog wel eens heel anders zijn dan dat jij verteld hebt. - Zet op je cv niet je vakkenpakket neer. Alleen de opleidingen, jaartallen, diploma ja of nee. Je kan je vakkenpakket ook toelichten tijdens het gesprek als ze er naa vragen. - Relevante werkervaring diep je uit tot werkzaamheden. Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag. Groetjes, Samira