Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : UITHUWELIJKEN nee help!!!!!

sweetness1984
21-01-2004, 16:59

HOi IK weet niet zo goed hoe ik moet beginnen maar ik ben een meisje van 19 jaar en ik zit nog steeds met iets wat mijn vader een jaar geleden heefd gezegd (hij is best wel ouderwets) hij heefd namelijk ooit gezegd dat als wij niet met familie zouden trouwen hij ons zou afmaken.. en mijn zus is nu verloofd met een neef maar ze wou eerst niet maar toen zij mijn vader als je niet met hem trouwt pak ik je papieren en dan blijf je hier...in marokko... ik ben hier echt bang voor want als ik ooi t een leuke jongen tegen kom zou ik wel met hem willen trouwen....... Groetjes moi

miss_morgan15
21-01-2004, 22:02
hey meid ik vind het heel erg voor maar je moet uileggen waarom je niet met die neef of familielidwilt trouwen zeg ik hou helemaal niet van hem! en blijf het zeggen praat ook eens met je moeder.... en blijf zeggen da je niet wil trouwen met iemand van de familie ... je vader zal je toch niet achterlaten in marokko?? ik denk niet da hij er toe in staat is zijn eigen dochter achter te laten ! en weet je als je iemand tegen komt en die wil met je trouwen laat die dan komen en zie dan wat je ouders zeggen mss zien ze dan in van ja ...zij houdt van iemand anders! maar wat je ook doet verzet je er tegen en laat het duidelijk zien da je da niet wil!!! Ik wens je het allerbeste toe ....

amiratangawija
21-01-2004, 22:38
hey meid, wat verschrikkelijk voor je..jammergenoeg zijn er nog veel ouders die denken aan uithuwelijken. In principe kunnen we ze dat niet kwalijk nemen, omdat vele niet anders gewend zijn.. het is alleen verrot als je in een situatie komt te zitten als de jouwe...Sommige beseffen namelijk nog steeds niet dat we in een andere tijd leven..En ik hoop dat je je ouders er toch kunt op kunt wijzen dat het ook niet mag van ons geloof..Trouwen is binnen ons geloof heel belangrijk en het is ook de bedoeling dat het maar 1 keer in je leven gebeurd..Ik hoop voor je inchallah dat je je ouders op andere gedachten kunt brengen..Want iedereen verdiend het om gelukkig te zijn inchallah..Ik wens je heel veel sterkte xxx amira

maghrebgirl20
21-01-2004, 22:40
als je het niet wilt.................... is het antwoord NEE hij mag je niet dwingen, waarom moet het familie zijn?

Followyourheart
21-01-2004, 22:46

Van de Islam mag het ook niet, uithuwelijken. Hij kan en mag je niet dwingen...dat is gewoon verkeerd :( Blijf gewoon kalm wat dan ook en hou je paspoort inderdaad goed bij je.

sweetness1984
26-01-2004, 14:53
dank julie wel dat jullie gereageerd hebben jullie zijn schatten .......... en sorry voor het zo laat antwoorden.... natuurlijk kan hij mijn niet dwingen maar dat zeg ik ook altijd maar mijn vader is niet zo iemand die je kan om praten... ik wist het ook niet eerst van mijn zus tot ze huilend het verhaal aan mij heefd gezegd......... dikke kus

dina22
26-01-2004, 16:27
he meid als je naar marokko gaat en hij zegt je moet trouwen zeg ja pak je papieren en smeer hem gewoon jij gaat met die gast leven niet jou vader kom op jo

shakira_lopez
26-01-2004, 17:02
DAT BEN IK DUS OOK VAN PLAN DINA ........ DANK JE WEL ps DIT IS MIJN NIEUWE INLOG NAAM IK ZAT ONDER DE NAAM VAN IEMAND ANDERS.........

Nichan
26-01-2004, 17:14
als ompraten niet gaat..dan moet je daden doen. je pa moet maar eens beseffen dat zijn belachelijke praatjes niet normaal zijn. Van het moment je in marokko zit,zoals iemand hier al zei..verstop je paspoort maar erg goed. en voor de rest,huil,schreeuw,word gek,doe alles om niey te trouwen..je moet er wel iets voorover hebben meid.

alhoceimachaima
26-01-2004, 18:19
eerlijk gezegt vind ik het erugh voor woellah moge allah swt je altijd helpen amien amien thalla en take care