Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Palestijnse vlag ???

Pagina's : [1] 2

Kais
03-10-2002, 11:37

Salaam, Ik had een vraagje aan jullie.........en die luidt Hoeveel marokkanen weten precies hoe de Palestijnse vlag eruit ziet ??? Dus ik bedoel echt kennen en niet alleen op het nieuws iets rood zwart en groen zien wapperen. De reden waarom ik dit vraag is omdat ik op mn rugtas een Palestijnse vlag heb zitten. En als ik door de stad loop dan merk ik dat er veel mensen naar kijken. En volgens mij weten ze ook welke vlag het is. Maar de mensen die er naar kijken zijn meestal nederlanders. Ik heb echt gemerkt dat heeeeeel veel marokanen niet eens weten hoe de Palestijnse vlag eruit ziet........ Als jullie je af vragen waarom ik dat denk..........--->................Dit wordt mij bijna dagelijks gevraagd door marokanen (Deze komen het meest voor) -Wat is dat voor vlag man ??? -Eeh swa, wat doe jij met een Afghaanse vlag ??? -Aaah, ik zie dat jij Somalie steunt.........moeilijkkkkkk! -Oooooh......wat leuk, een souvenir uit Zimbabwe......Hoe was het daar ? -Ben je gek !!!???........wat doe je met een Irakeze vlag ??? Nou mensen ik word er schijt ziek van.....Het is een Palestijnse vlag. En met Palestijns bedoel ik dus géén Somalie of Irak of Afghanistan of Zimbabwe !!! Dus als jullie een jongeman zien met een zwarte rugtas en een "???" vlag der op. Dat ben ik dat en dan is dat een Palestijnse vlag ! Ik hoop dat jullie het nu wat beter snappen. Groetjes Kais, Beslama

Kais
03-10-2002, 11:54
Maar jij bent apart FarD ;) De meeste kan het niet eens wat schelen. Ze komen alleen op een demonstratie Hamas Hamas roepen. Tjah ik vind het wel jammer eigenlijk, maar zo denk ik dan eh. Groetjes Kais, Beslama

Safira75
03-10-2002, 11:56
En mensen die meer willen weten...EN een vlag willen hebben - Kunnen hier kijken: www.freepalestina.nl Dan hoeven ze niet meer van die gekke opmerkingen te maken! :D

Kais
03-10-2002, 12:10
Thanx Safira...... Groetjes Kais, Beslama

Kais
03-10-2002, 12:30

Ohhhh dat boycotten kunnen we wel vergeten FarD. Ze kunnen wel een dagje niet naar de mac gaan, later zie je ze toch een levi jasje of dkny schoenen kopen....enz enz enz. Dus sinds een jaar let ik daar echt goed op maar ik heb niet het gevoel dat het werkt.

Kais
03-10-2002, 13:24
Jij bent dan wel 1 van de weinig FarD, ik probeer er ook heel goed op te letten maar echt bijna alles is wel amerikaans/israelisch. Kleren/voedsel/films/tijdschriften enz. Maar je hebt gelijk alle beetjes helpen. Het gaat erom dat jij weet dat je goed bezig bent. Want als we op de anderen moeten wachten dan kunnen we laaang wachten.

Moonshine
03-10-2002, 15:46
jah ben ook een tijdje bezig met boycotten en weetje wat voor opmerkingen krijg.......ze zeggen je drinkt geen cola en etc je doet dit niet en dat niet ..waarom heb je dan geen hoofddoek om.....en dan zeg ik tegen hun wat heeft geloof met boycotten ermee te maken...je mag zehma alleen boycotten als je een hoofddoekje ophebt en bidt?????? snap het dus niet meer?????? see ya moontje

Moonshine
03-10-2002, 15:52
en de vlag bestaat uit 4 kleuren rood wi groen en zwart.....ken je marcel kahlifa die zingt erover echt een hele goed lied.......ik zal het wel effe hier in deze topic plaatsen http://8.6arab.com/marcel..kafannaho(coral).ram http://8.6arab.com/marcel..nasheed-alentefathah(coral).ram

Moonshine
03-10-2002, 16:01
Een hoofddoekje die komt inshallah wel...maar ik zal alleen een hoofddoek dragen als het uit mezelf komt en niet als het me opgedwongen wordt.....maar ik weet zeker dat niemand me daarna toe zal dwingen...maar inshallah komt mijn beurt wel..... Bye Bye

Safira75
03-10-2002, 16:12
Het is inderdaad erg raar om die hoofddoek te verbinden met boycotten. Ik ken genoeg niet-moslims die ook boycotten!!!!!

Moonshine
03-10-2002, 16:15
snap zelf ook niet????????

Fatomaat
03-10-2002, 16:52
Ik denk dat deze site zeker helpt wat betreft het overbrengen van ideeen. Dus vooral niet opgeven. Maar er zijn genoeg mensen die niet op deze site komen. Ik stel voor dat je anderen deelt over ideeen die je hier tegenkomt. Zoals die boycot zal ik nu doorgeven aan anderen. Wat zij ermee doen is hun zaak, maar dat ze wel ff op de hoogte blijven. Ik ben er mij nu ook bewust van zo zie je maar. Mac heb ik altijd al 3x nix gevonden, don't like junkfood. Lust geen prik dus das ook te doen. Verder heb ik liever toch adidas dan nikies, Duitsland likt tenminste geen hielen. Ik ben geen hater maar tegen onrechtvaardigheid that's all. Dus als iedereen ff meehelpt!! United we stand, devided we fall.

Hakim_Sloop
03-10-2002, 23:11
Kais, waarom vind je het nep als ze Hamas Hams roepen? Kijk, dat ze daar zijn om een beetje ruzie te trappen en niet eens weten wat Hamas doet en waar het voor staat ok.. maar ik weet wat ze doen en voor staan.. ben jij het eens met Hamas?

Kais
03-10-2002, 23:17
Origineel gepost door Hakim_Sloop Kais, waarom vind je het nep als ze Hamas Hams roepen? Kijk, dat ze daar zijn om een beetje ruzie te trappen en niet eens weten wat Hamas doet en waar het voor staat ok.. maar ik weet wat ze doen en voor staan.. ben jij het eens met Hamas? Hey hakim................ik ben het 100% eens met Hamas. Zeker weten, geef twijfel mogelijk. Ik zei alleen dat het me stoort dat ze iets roepen waarvan ze nieteens weten wat het betekent. Over mij hoef je niet eens te twijfelen vriend.......... Hamas en Jihad enz enz ...............ik ben het helemaal met ze eens. Groetjes Kais, Beslama

KI_kracht
03-10-2002, 23:27

Origineel gepost door Kais Hey hakim................ik ben het 100% eens met Hamas. Zeker weten, geef twijfel mogelijk. Ik zei alleen dat het me stoort dat ze iets roepen waarvan ze nieteens weten wat het betekent. Over mij hoef je niet eens te twijfelen vriend.......... Hamas en Jihad enz enz ...............ik ben het helemaal met ze eens. Groetjes Kais, Beslama terrorist. geintje. ik heb je vlag gezien en ik heb je nooit gevraagd van welke land het is omdat je me gek hebt gemaakt met die vlag. :zwaai:

Pagina's : [1] 2