Bekijk originele versie : De koning komt, lang leve de koning
Vandaag in de VK
Marokkaanse koning naar Nederland
De Marokkaanse koning Mohammed VI brengt volgend jaar een staatsbezoek aan Nederland. Dat hebben bronnen in beide landen bevestigd..................... Een exacte datum is nog niet vastgesteld, maar de uitnodiging die koningin Beatrirx stuurde werd van harte aanvaaard......................Mohammed VI besteeg vijf jaar geleden de troon. Hij prifileert zich, meer dan zijn vader Hassan II, als een monarch van het volk
Ik hoop dat ze der een gezellig feestje van maken.....
Nou, hopelijk slankt hij af, want als hij dan nog zo gezet is, dan laat het Ministerie van Gezondheid hem direct opnemen wegens vetzucht ....
Grapje, onze koningin een bedreigde hoed, die leuke koning een gezond kuurtje.
Scottie, zucht naar vet.
hassouna
21-01-2004, 16:31
Origineel gepost door rnaj
Vandaag in de VK
Marokkaanse koning naar Nederland
De Marokkaanse koning Mohammed VI brengt volgend jaar een staatsbezoek aan Nederland. Dat hebben bronnen in beide landen bevestigd..................... Een exacte datum is nog niet vastgesteld, maar de uitnodiging die koningin Beatrirx stuurde werd van harte aanvaaard......................Mohammed VI besteeg vijf jaar geleden de troon. Hij prifileert zich, meer dan zijn vader Hassan II, als een monarch van het volk
Ik hoop dat ze der een gezellig feestje van maken.....
who cares,
zal de Nederlandse hun meining over Marrokko veranderen? nee, dus als het aan mij ligt blijf ie lekker in zijn land.
hafiberber
21-01-2004, 18:17
papa ik adviseer je dan tijdens zijn komst naar Israel ofso te verkassen.
AlHoceima_Leila
21-01-2004, 18:20
yeahhhhhhhhhhh koning komt
Nou, alsof jullie hier geen koningin hebben. Ondankbare mensen.
Hij is jullie koning niet, hoor, hij is koning van Marokkanen die in zijn land wonen. Geen koning van mensen die dat land niet eens op een atlas kunnen aanwijzen.
Neemt hij nog iets mee, komt hij kijken of er nog wat te halen valt, of krijgt hij cadeautjes? Iets dat hij nog niet heeft?
Misschien kijkt hij en passant naar een knappe villa, zeg maar, een "tweede huis", voor als hij in ballingschap moet, als de moefties de macht grijpen terwijl Mohammed hier lekker in het Paleis op de Dam Koninklijke Kous Kous eet, en een lakei z'n wijn inschenkt.
Of Majesteit nog mee wil met de heer Oudkerk, voor een rondje om de kerk ...?"
Of z'n volk nou daar woont of hier, als Mohammed in ballingschap komt, met 1 paspoort dan kan hij toch een beetje koning blijven over die stuurloze ex-onderdanen. Misschien dat dat helpt...
Scottie, Rexje.
sneakynawal
21-01-2004, 20:50
Ik heb ze allebei NIET nodig :bril:
scottie ik krijg hoofd pijn van je stuurloos......... ze scottie .geen dubb. pass. maar wel dubbel gellul
Scottie de oneerbare!!!
Een koning verdiend de naam koning niet alleen maar door opvolging maar ook door zijn werk.
En volgens mij is hij dat hard aan het bewijzen, en geloof maar dat ie harder moet werken dan jij en ik samen. En misschien nog wel een paar andere werkers erbij.
Het koningschap in marokko is niet lintje knipen en mooi zitten daar komt meer bestuurderskwaliteiten en economisch overzicht bij kijken als bij menig presidentenposten. Waarbij de achterban grotedeels al voorkouwen wat gezegd en gedaan moet worden. Wat niet het geval is in Marokko.
Dus ja hoera een bezoek (eindelijk) en een betere verstandhouding met Holland is zeer wenselijk.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.