Bekijk originele versie : Wie gaat er dit jaar in augustus trouwen in Marokko!!!
Samira_C
21-01-2004, 16:14
Graag wil ik weten of jullie al een neggafa hebben geregeld e.d.
GroetjeS Samira
hej Samira,
Ik ga niet in augustus trouwen, maar in juli (24, inchaAllah). Ik heb eigelijk alles al klaar...behalve mijn jurk :S . Een negaffa heb ik ook al. Ik heb een huwelijksplanner in handen genomen, die alles voor me regelt. En mijn tante (daar) en ik (hier) geven goedkeuring. Mocht je nog iets willen weten..laat t me weten.
groetjes Hesnae.
C_OUJDIA
22-01-2004, 17:45
Origineel gepost door elhoebb
ik ga in augustus precies trouwen, tweede week van augustus datum precies heb ik nog niet. ik moet eerst hele goede neggafa zoeken, zaal heb ik!
ikheb nog niets geregeld!
Waar in marokko zoek je een negaffa?
ik zoek een negaffa in de omgeving van oujda.....
ik zag dat je oujda komt,
Ken je iemand misschien??
Ik zou erg blij zijn als je me kunt helpen!!!
En n zaal?
Liefs Jalila
leuk dames :Iluvu: en spannend hoop dat jullie een leuke dag hebben
laaiekemel bie geer shallah :)
Ga ook in Augustus trouwen in Fes maar heb nog niks geregeld, ga in maart met m'n moeder naar Marokko om alles te regelen
ouaouzar
02-02-2004, 16:41
Nee ik ga niet meer trouwen, mijn man en ik zijn op 31-3-1999 getrouwd.
Mijn schoonmoeder is een neggafa, en zij heeft dus met behulp van andere onze hele bruiloft georganiseerd.
Omdat ik ziek was, ben ik maar 5x verkleed!!!
In 1 woord een top bruiloft.
Die in Nederland 31-7-1998 was ook geweldig, maar anders.
Wilma Ouaouzar
lara_nr1
04-02-2004, 16:44
ik zou wel willen .
WomenInBlack
04-02-2004, 17:06
mijn schoonoudjes hadden ook voorgesteld om trouw laten doorgaan in Marokko... Maar ik had dat liever niet want kzou nie weten waar te beginnen om een trouw daar te organiseren... heb er ook geen dichte familie die dingen kunnen regelen enzo en kwil ook graag dat ik op men trouw al men vriendinnen kan uitnodigen maar midden in de zomer gaat dat nie zomaar de een is in de buurt en de ander niet ...
dus houden we het maar op hier inscha'allah volgend jaar
groetjes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.