Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De ziekte SARS in Algerije?

Pagina's : [1] 2

sahira
21-01-2004, 15:25

Het schijnt dat de ziekte SARS in Algerije uitgebroken is, een chineze zakenman en 3 algerijnen zijn waarschijnlijk met de ziekte besmet. Op dit moment verblijft er een groep chinezen in Algerije ivm. het bouwen van bruggen. Mijn man hoorde dit via Paltalk, weet iemand er iets meer over? Ik hoop dat het bericht onjuist is, mocht het wel zo zijn..Moge Allah ons allen behoeden voor deze ziekte.

rnaj
21-01-2004, 15:36
Als het waar is, staat sars wel aan de poorten van europa.. :(

Wael_Beni_Saidi
21-01-2004, 15:38
nou maar hopen dat het niet richting marokko gaat en dan ons kant op komt........

sahira
21-01-2004, 15:39
Origineel gepost door rnaj Als het waar is, staat sars wel aan de poorten van europa.. :( Mijn man verteld me nu dat het bij de algerijnen al bekend is, 4 personen schijnen de ziekte te hebben. Nou, inderdaad, niet dat het minder erg was, maar China was nog aardig ver...Algerije staat dichter bij ons, nu maar hopen dat het niet verder uitbreid. Is trouwens al iets meer bekend of er een medicijn voor deze ziekte is? In Algerije schijnt men erg geschrokken te zijn...nou, dat was ik trouwens ook! :(

babyvanbelisma
21-01-2004, 15:41

nee toch? Nou was het net een beetje weggezakt allemaal en nu komt het straks dubbel zo hard terug....:( Ik hoop dat het beperkt kan blijven en dat de mensen die er al mee in aanraking zijn gekomen weer beter zullen worden.....

sahira
21-01-2004, 16:14
Origineel gepost door babyvanbelisma nee toch? Nou was het net een beetje weggezakt allemaal en nu komt het straks dubbel zo hard terug....:( Ik hoop dat het beperkt kan blijven en dat de mensen die er al mee in aanraking zijn gekomen weer beter zullen worden..... De getroffenen verblijven in Algiers, de hoofdstad van Algerije..

Scottie
21-01-2004, 16:28
Nou, toen de halve wereld leek te sterven aan SARS hoefde Allah van zijn gelovigen niet in aktie te komen, nu er een paar Algerijnen SARS zouden hebben, nu moet Allah opeens hemel en aarde bewegen om die ziekte tegen te gaan. Is dat nou niet een vorm van selectief medelijden? Daar, voor die schijnheilgheid zal je god je nog eens ter verantwoording roepen en vragen: "Vond jij dan, toen je op aarde was, dan dat de ene mens wel SARS mocht krijgen en de andere niet?" "Mensen, naar mijn evenbeeld geschapen?" Scottie, sart.

sahira
21-01-2004, 16:30
Origineel gepost door Scottie Nou, toen de halve wereld leek te sterven aan SARS hoefde Allah van zijn gelovigen niet in aktie te komen, nu er een paar Algerijnen SARS zouden hebben, nu moet Allah opeens hemel en aarde bewegen om die ziekte tegen te gaan. Is dat nou niet een vorm van selectief medelijden? Daar, voor die schijnheilgheid zal je god je nog eens ter verantwoording roepen en vragen: "Vond jij dan, toen je op aarde was, dan dat de ene mens wel SARS mocht krijgen en de andere niet?" "Mensen, naar mijn evenbeeld geschapen?" Scottie, sart. Scottie, ik heb dagelijks een gebed voor de chinezen gebeden, dat hoef ik toch niet openbaar te maken? Je sart inderdaad, doe me een plezier, en ga je buurman sarren! Sahira, sat van jou!

babyvanbelisma
21-01-2004, 16:33
Scottie, sorry hoor, maar even alle beleefdheid terzijde: waar ben je nou mee bezig? Een bericht, een topic dat los staat van enige geloofsdiscussie en dan toch nog draaien en worstelen zodat je iets negatiefs kunt zeggen? Voor mensen zoals jij zal een persoon nooit voldoende geintegreerd zijn als hij nog moslim is....

AlHoceima_Leila
21-01-2004, 16:36
Origineel gepost door Scottie Nou, toen de halve wereld leek te sterven aan SARS hoefde Allah van zijn gelovigen niet in aktie te komen, nu er een paar Algerijnen SARS zouden hebben, nu moet Allah opeens hemel en aarde bewegen om die ziekte tegen te gaan. Is dat nou niet een vorm van selectief medelijden? Daar, voor die schijnheilgheid zal je god je nog eens ter verantwoording roepen en vragen: "Vond jij dan, toen je op aarde was, dan dat de ene mens wel SARS mocht krijgen en de andere niet?" "Mensen, naar mijn evenbeeld geschapen?" Scottie, sart. En als het een vorm is van selectief medelijden wat gebeurt er dan ? ???????? ik snap je nie hoor

Wael_Beni_Saidi
21-01-2004, 16:42
Origineel gepost door Scottie Nou, toen de halve wereld leek te sterven aan SARS hoefde Allah van zijn gelovigen niet in aktie te komen, nu er een paar Algerijnen SARS zouden hebben, nu moet Allah opeens hemel en aarde bewegen om die ziekte tegen te gaan. Is dat nou niet een vorm van selectief medelijden? Daar, voor die schijnheilgheid zal je god je nog eens ter verantwoording roepen en vragen: "Vond jij dan, toen je op aarde was, dan dat de ene mens wel SARS mocht krijgen en de andere niet?" "Mensen, naar mijn evenbeeld geschapen?" Scottie, sart. ga je mond spoelen wannabe amagrabie :rolleyes:

babyvanbelisma
21-01-2004, 16:53
Origineel gepost door track Nou nou, hij heeft toch wel ergens een tikkeltje gelijk. Dat selectieve medeleven is toch vele moslims gegeven. ;) dat kan wel zijn, maar het staat los van deze topic. de opmerking was puur provocatie en het is m nog gelukt ook want we praten er nu over. Ik stop er bij deze mee..

hafiberber
21-01-2004, 18:14
Laat die hoge communistische generaals daar in Algiers allemaal aan SARS lijden ,dan hebben wij Marokko nooit meer last van die ellendelingen.

sahira
21-01-2004, 18:23
Origineel gepost door hafiberber Laat die hoge communistische generaals daar in Algiers allemaal aan SARS lijden ,dan hebben wij Marokko nooit meer last van die ellendelingen. Ik zou maar oppassen met wat je een ander toewenst. SARS kan dodelijk zijn. De ziekte selecteerd niet wie ziek wordt, en wie overgeslagen wordt. Hoezo, Marokko heeft last van Algerijnen? :(

hafiberber
21-01-2004, 18:42

Origineel gepost door sahira Ik zou maar oppassen met wat je een ander toewenst. SARS kan dodelijk zijn. De ziekte selecteerd niet wie ziek wordt, en wie overgeslagen wordt. Hoezo, Marokko heeft last van Algerijnen? :( dan moet je maar eens verdiepen in marokkaanse geschiedenis en politiek dan zie je waarom ik de leiders daar SARS wens.

Pagina's : [1] 2