Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het leven is...

MissBlaBla
03-10-2002, 10:26

Het leven, sweet, is complex, hmmmzzz.... Waar zal ik beginnen... Hoe vat ik alles samen in zo weinig zinnen :confused: Ik laat je 't leven zien, heel dichtbij je ogen. Trek zelf de conclusie, of het waar is of gelogen... Koningsstaat, politiek... Ik ben het zat :kwaad: Wat een vader voor het volk heeft, heeft het land nooit gehad. De armen worden armer, de rijken worden rijker. Maar je zult de rijken niet verarmen door de armen te verrijken... Dus grijp je kans en ga ervoor! Streef doelgericht, en volg je eigen spoor... Maar laat je niet misleiden! Door misgunnende mensen die aan de ziekte 'jaloezie' lijden. Een nieuwe eeuw, iedereen is egoist Overleven we het hier wel, in de betonnen wildernis? Dus doe beter dan je best, zie het als een test... Gebruik je talent en onderscheid je van de rest! En onthou, er zijn geen grenzen... Laat een droom geen droom maar verwezenlijk je wensen! Alles kan, onze geest is vogelvrij Want het leven, draait om jou en om mij... Het leven is... Zoals een lach en een traan... Voorbij. Je dagen zijn vergaan. Een nieuw begin, een schone lij... Het leven draait om jou en om mij... Het leven is... Soms verward en soms liefdeloos. Soms zo mooi en soms hopeloos. Elke dag is een gebeurtenis... Het leven is.... Van jou en van mij. Van ons allebei. Kijk om me heen en voel de pijn. Zoveel haat in plaats van liefde, waarom moet het nou zo zijn :( Hoe zijn we zo geworden... Al die hebzucht over macht en al die nutteloze moorden! Waar ligt de schuld, waar ligt de blaam?! Is dit genetisch bepaald of van nature ontstaan? Ik zou het echt niet weten... Is de mensheid na al die jaren zijn goedheid vergeten!? Misschien wel, misschien niet... Sommigen zijn gelukkig, en sommigen lijden verdriet. En sommige worden verblind door het kwaad.. Het leven als een junk en zwerven op de straat De hele samenleving wordt toch vuil? Het raakt mijn hart en ziel zoals z'n moeder die huilt... Maar niet alles om me heen is negatief... Want mijn vrienden en familie om me heen heb ik lief... En dankzij hun blijf ik hopen. Anders neem ik het leven aan, hoe het is gelopen... We moeten nog veel leren... Elkaar gewoon vertrouwen en elkander respecteren! Het leven is.... zucht... BlaBla

alhoceima
03-10-2002, 10:44
Salaam jaja....stagfiroellah, het leven is echt hard geworden....de mensen zijn veranderd, alles veranderd met de tijd mee, maar al te vaak denkt men, het is ieder voor zich, maar een echte moslimbroeder of zuster weet dat het niet ieder voor zich is, maar we zijn broeders en zusters van elkaar, zouden elkaar alleen het goede moeten gunnen, maar goed de wereld hoe ik zou willen dat die eruit zou zien, bestaat alleen maar in mijn dromen.... Salaam

Gmisa
03-10-2002, 11:05
het leven is saaaaaaaaai in dit land

Kimaatje
03-10-2002, 11:10
Yeps ja BORINGGGGGGGG!!!!!!

MissBlaBla
03-10-2002, 13:27

Ow neej he... Jij weer :p BlaBla

laboudanda
03-10-2002, 14:28
waarom is leven saai??? Tis nie saai...jullie maken het saai voor jezelf... zulke woorden zeggen mensen die zelfmoord willen plegen....

Mr_Amir
03-10-2002, 14:49
Het leven is net wat je er van maakt .... :zwaai:

Virgo
04-10-2002, 20:39
HET LEVEN IS HELEMAAL NIET SAAI!!!..... wat zeg je daar nou weer!!! het leven is net een AVONTUUR!!.... (nu overdrijf ik wel een beetje)

Kimaatje
04-10-2002, 22:21
Of wij zijn saai????? :confused:

Hindaatje
04-10-2002, 22:24
het leven is HARD... liefs hinda

ZiLaaL
04-10-2002, 22:44
Het leven geeft je goede en minder goede ervaringen en herinneringen mee... Maar waar het allemaal om draait, is het Hiernamaals. Ik zie dat hoopvol tegemoet.... :rolleyes:

ChebaB
05-10-2002, 00:54
Het leven is kort!! Vandaag heb je het leven, morgen ben je het kwijt...

lhashmohamed
05-10-2002, 01:01
het leven is zoals een boek, het begint met je geboorte en eindigt in je graf.... thalla

emsoem
05-10-2002, 13:35
het leven is een paradijs voor de ongelovigen en een hel voor de gelovigen...... die kennen we allemaal denk ik... maar ik vindt het leven best wel leuk hoor....(nou soms dan) =emsoem=