Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ICTérs vraag (ITIL examen)

Pagina's : [1] 2

Islamya_
04-08-2008, 15:50

Wat een klote examen is dat zeg... Echt saai en ik krijg het niet in me hoofd gestampt.. :kwaad: :kwaad: Wie heeft die examen wel behaald en heeft er iemand nog advies tips. IS er ook nog een site met voorbeeld examenvragen? Wie weet meer?

shinigami
04-08-2008, 21:55
googele ofzo...-_-!!) ...........waarvoor doe j itil eigenlijk ???

Barca4Ever10
04-08-2008, 23:04
Ik heb dit op mbo gehad in me 4e jaar en vorig jaar me eerste jaar op HBO ook ITIL ben er mee doodgegooid. Onthoud gewoon per ondereel wat het het doet en wat de belangrijke kenmerke zijn ik vind dit de meest dooie en saai onderdeel van mijn opleiding gelukkig komt dit ff niet meer terug:S

shinigami
04-08-2008, 23:09
Ik heb dit op mbo gehad in me 4e jaar en vorig jaar me eerste jaar op HBO ook ITIL ben er mee doodgegooid. Onthoud gewoon per ondereel wat het het doet en wat de belangrijke kenmerke zijn ik vind dit de meest dooie en saai onderdeel van mijn opleiding gelukkig komt dit ff niet meer terug:S wat voor opleiding op hbo niveau..??!?!

Barca4Ever10
04-08-2008, 23:11

wat voor opleiding op hbo niveau..??!?! Technische informatica

shinigami
04-08-2008, 23:14
Technische informatica is dat veel programmere ...?!?

Barca4Ever10
04-08-2008, 23:23
is dat veel programmere ...?!? Je kan bepaalde kanten op als je TI gaat doen. Je hebt programmeren(JAVA), netwerk, management IT, HCD(html code), Embedded systems In eerste periode doe je van alle onderdelen wat. Zowiezo ga je de basis van programmeren leren. En als je dat leuk vind ga je verder in verdiepen. Ik d8 in begin ik ga lekker programmeren maar later na de basiskennis d8 ik nee dit is toch echt nix voor mij. Doe nu de netwerk kant genaamd SNE(system network engineering)

shinigami
04-08-2008, 23:30
Je kan bepaalde kanten op als je TI gaat doen. Je hebt programmeren(JAVA), netwerk, management IT, HCD(html code), Embedded systems In eerste periode doe je van alle onderdelen wat. Zowiezo ga je de basis van programmeren leren. En als je dat leuk vind ga je verder in verdiepen. Ik d8 in begin ik ga lekker programmeren maar later na de basiskennis d8 ik nee dit is toch echt nix voor mij. Doe nu de netwerk kant genaamd SNE(system network engineering) oke vet....^_^!!)...

Islamya_
05-08-2008, 09:57
googele ofzo...-_-!!) ...........waarvoor doe j itil eigenlijk ??? Door me werk, ik mis nog een paar certificaten die ik alsnog moet halen.. :moe: Vind het op zich niet erg maar het vak ITIL is zooo saaaai, ik krijg het gewoon niet in me hoofd. Kan niet wachten todat ik hem heb gehaald.:jammer:

Islamya_
05-08-2008, 09:59
Ik heb dit op mbo gehad in me 4e jaar en vorig jaar me eerste jaar op HBO ook ITIL ben er mee doodgegooid. Onthoud gewoon per ondereel wat het het doet en wat de belangrijke kenmerke zijn ik vind dit de meest dooie en saai onderdeel van mijn opleiding gelukkig komt dit ff niet meer terug:S De methode van ITIL vind ik zo ouderwets. Ik moet steeds denken aan vroeger toen ik op de helpdesk werkte, maar alsnog een hele grote verschil. Dan heb je ook nog die tabel van Deming.. Allatieffff, ik moet me echt inhouden als ik dat boek lees. Maar heb je het wel gehaald?

Barca4Ever10
05-08-2008, 10:03
De methode van ITIL vind ik zo ouderwets. Ik moet steeds denken aan vroeger toen ik op de helpdesk werkte, maar alsnog een hele grote verschil. Dan heb je ook nog die tabel van Deming.. Allatieffff, ik moet me echt inhouden als ik dat boek lees. Maar heb je het wel gehaald? Jaa het is ook zoo saaiiii:moe: Ja gelukkig heb ik het gehaald op mbo en hbo eerste jaar:D Toen ik het weer krijg op hbo d8 neeeeeeeeeeee weer die ellende. Maar zoals ik zei probeer je doorheen te bijten ik weet is zwaar saaie stof maar als het een vereiste is voor je werk dan moet je helaas toch die ellende kennen. Tabel van deming hihi allatif me slechte herrinderingen komen naar boven

Islamya_
05-08-2008, 10:18
Jaa het is ook zoo saaiiii:moe: Ja gelukkig heb ik het gehaald op mbo en hbo eerste jaar:D Toen ik het weer krijg op hbo d8 neeeeeeeeeeee weer die ellende. Maar zoals ik zei probeer je doorheen te bijten ik weet is zwaar saaie stof maar als het een vereiste is voor je werk dan moet je helaas toch die ellende kennen. Tabel van deming hihi allatif me slechte herrinderingen komen naar boven :lol: wallah heb echt gelachen om je reactie.. 2 keer???:eek: :eek: Ewa gefeliciteerttt, nu heb ik een klein beetje motivatie.. Be3da iemand van m.nl is door een hel gegaan van ITIL, nu ik ook.. Nog bedankt.. En heb je een site toevallig waar ik een proefexamen kan doen? Of jij niet weet u:ikweetniet: Heb

Barca4Ever10
05-08-2008, 10:28
:lol: wallah heb echt gelachen om je reactie.. 2 keer???:eek: :eek: Ewa gefeliciteerttt, nu heb ik een klein beetje motivatie.. Be3da iemand van m.nl is door een hel gegaan van ITIL, nu ik ook.. Nog bedankt.. En heb je een site toevallig waar ik een proefexamen kan doen? Of jij niet weet u:ikweetniet: Heb :lol: Welcome to hell. Maar sokran mevrouw en jij zult em ook halen inshallah:goedzo: Ik d8 precies zoals jij voor ik die examens had. Op HBO vorig jaar was echt ware hell we hadden die tentamen gewoon met boek erbij alles. Was een openboek tentamen. Kan je nagaan hoe moeilijk het dan is. Mense haalde alsnog zwaar onvoldoende. Maar ik zeg nu dingen die je gaan demotiveren solly:o Ik heb nooit via internet geoefent moet ik zeggen. Ik heb vorig jaar zelfs niet voor geleerd ik hoorde openboek tentamen d8 saffie gewoon tijdens tentamen lekker alles opzoeken. Maar niet alles was te vinden:hihi: Alsnog die 7 gehaal:D Ik heb wel een link voor je maar staan oude materiaal op maar ITIL veranderd niet zo snel dus hier is hopelijk een nuttige link voor je waar ook een tentamen staat: http://itil.abdala.nl/documentjes.php Klik daar op naar itil documenten succes:goedzo:

Islamya_
05-08-2008, 11:11
:lol: Welcome to hell. Maar sokran mevrouw en jij zult em ook halen inshallah:goedzo: Ik d8 precies zoals jij voor ik die examens had. Op HBO vorig jaar was echt ware hell we hadden die tentamen gewoon met boek erbij alles. Was een openboek tentamen. Kan je nagaan hoe moeilijk het dan is. Mense haalde alsnog zwaar onvoldoende. Maar ik zeg nu dingen die je gaan demotiveren solly:o Ik heb nooit via internet geoefent moet ik zeggen. Ik heb vorig jaar zelfs niet voor geleerd ik hoorde openboek tentamen d8 saffie gewoon tijdens tentamen lekker alles opzoeken. Maar niet alles was te vinden:hihi: Alsnog die 7 gehaal:D Ik heb wel een link voor je maar staan oude materiaal op maar ITIL veranderd niet zo snel dus hier is hopelijk een nuttige link voor je waar ook een tentamen staat: http://itil.abdala.nl/documentjes.php Klik daar op naar itil documenten succes:goedzo: Dat is toeval die ik heb net ook gevonden,, maar toch bedankt. Ik had een beetje doorgelezen en het inderdaad zo dat nog een beetje ouwe wstof inzit.. Maar niet veel. Maar opententamen is veel beter:kwaad: Ik heb dat liever! En dan ook nog zonder leren.. :goedzo: Ben stiekem jaloers:ego:

Barca4Ever10
05-08-2008, 11:20

Dat is toeval die ik heb net ook gevonden,, maar toch bedankt. Ik had een beetje doorgelezen en het inderdaad zo dat nog een beetje ouwe wstof inzit.. Maar niet veel. Maar opententamen is veel beter:kwaad: Ik heb dat liever! En dan ook nog zonder leren.. :goedzo: Ben stiekem jaloers:ego: Is ook beter zonder leren een 7 halen:ego: Maarja als je eenmaal gehaald heb dan wil je gelijk al die dingen verdringen:hihi: Wat voor werk doe je dan dat ze dit vereisen?

Pagina's : [1] 2