Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : maak plezier en geniet van je leven

Pagina's : [1] 2 3

sandy
21-01-2004, 13:51

Re: maak plezier en geniet van je leven maak plezier en geniet van je leven want je leeft toch maar een keer ! ik heb me ongeveer 1 jaar schudig gevoeld door paar fouten die ik heb gemaakt . maar tuurlijk moeten we van onze fouten leren alleen sommige mensen geven geen tweede kans en dat vind ik jammer

mocromagic
21-01-2004, 13:53
meid 1 advies: doe wat niet laten kunt, maar laat wat je niet doen kunt..... ;)

HalveWaarheid
21-01-2004, 14:01
Jij luistert zeker niet naar Christus...dus moeten wij ook maar ons geloof verloochenen! :rolleyes:

sandy
21-01-2004, 14:02
maak plezier en geniet van je leven want je leeft toch maar een keer ! :( ik heb me ongeveer 1 jaar schudig gevoeld door paar fouten die ik heb gemaakt . maar tuurlijk moeten we van onze fouten leren alleen sommige mensen geven geen tweede kans en dat vind ik jammer :(

L7hobi_zina
21-01-2004, 14:07

Ik geloof in god... (Allah swt ) En jah ... jullie zijn Lkoefa ... !!! :rolleyes: Ik wil pas echt van het leven genieten als ik het Paradijs kom Insha Allah..!!! Waarom? Dat leven is voor eeuwig. Ik wil niet voor eeuwig branden in de hel...door alleen in dit leven te doen wat ik maar wil..! Liefs Farida

L7hobi_zina
21-01-2004, 14:09
Waarom heb je opeens je tekst gewijzigd? :rolleyes:

maghrebgirl20
21-01-2004, 14:09
Origineel gepost door sandy Re: maak plezier en geniet van je leven maak plezier en geniet van je leven want je leeft toch maar een keer ! ik heb me ongeveer 1 jaar schudig gevoeld door paar fouten die ik heb gemaakt . maar tuurlijk moeten we van onze fouten leren alleen sommige mensen geven geen tweede kans en dat vind ik jammer ik geef mensen altijd een 2e kans maar ben je sandy van: http://www.dvdivas.net/movies/pics/grease.jpg :D

coalitiegenoot
21-01-2004, 14:19
Origineel gepost door sandy Re: maak plezier en geniet van je leven maak plezier en geniet van je leven want je leeft toch maar een keer ! ik heb me ongeveer 1 jaar schudig gevoeld door paar fouten die ik heb gemaakt . maar tuurlijk moeten we van onze fouten leren alleen sommige mensen geven geen tweede kans en dat vind ik jammer ik wil je best een 2e kans geven als je maar de zelfde fouten met mij maakt :stout:

sandy
21-01-2004, 14:21
Origineel gepost door L7hobi_zina Waarom heb je opeens je tekst gewijzigd? :rolleyes: want ik wou ergens anders reageren... maar het is niet gelukt ik ben voor t eerst op deze site dus ik weet nog niet zoveel erover... hoe het alles moet enzo

coalitiegenoot
21-01-2004, 14:24
Origineel gepost door maghrebgirl20 ik geef mensen altijd een 2e kans maar ben je sandy van: http://www.dvdivas.net/movies/pics/grease.jpg :D jij hebt het echt koud jij ha? shieeeeeeet hoe kom je op snady van grease :confused:

sandy
21-01-2004, 14:24
Origineel gepost door coalitiegenoot ik wil je best een 2e kans geven als je maar de zelfde fouten met mij maakt :stout: ga spelen sukkel :giechel: waarom geef ik nou een antwoord je bent niet eens waard om wat terug te zeggen tegen je ik ga me zelf niet verlagen hoor dus oprotte

temsemni
21-01-2004, 14:25
Origineel gepost door sandy want ik ben voor t eerst op deze site dus ik weet nog niet zoveel erover... hoe het alles moet enzo je bent al van november 2002 geregistreerd en je hebt al 81 berichten dus wat l.ul je :confused: of heb je de account van iemand anders ? ;)

coalitiegenoot
Origineel gepost door sandy ga spelen sukkel :giechel: waarom geef ik nou een antwoord je bent niet eens waard om wat terug te zeggen tegen je ik ga me zelf niet verlagen hoor dus oprotte zehma je hebt geleerd van je fouten yek, nou vertel wat heb je verkeerd gedaan behalve sex in het openbaar :D

sandy
ga me naam nog een keer lezen maar blijkbaar kan je dat niet fffffff

L7hobi_zina
21-01-2004, 14:30

Oh oke :) Maar begrijp me niet verkeerd meid... Wij zijn moslims...., wij willen pas echt van het leven genieten inshallah als we in het paradijs zijn.... :) ...voor eeuwig. We kunnen ook van dit leven genieten alleen op een andere manier ;) xxxx

Pagina's : [1] 2 3