Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : maak plezier en geniet van je leven

Pagina's : 1 [2]

maghrebgirl20
21-01-2004, 14:31

Origineel gepost door coalitiegenoot jij hebt het echt koud jij ha? shieeeeeeet hoe kom je op snady van grease :confused: omdat vandaag een vriendin van me zusje die film kwam terug brengen,had ze geleend. ;) grease is :bril: en ja heb het nog steeds koud :huil:

coalitiegenoot
21-01-2004, 14:32
Origineel gepost door maghrebgirl20 omdat vandaag een vriendin van me zusje die film kwam terug brengen,had ze geleend. ;) grease is :bril: en ja heb het nog steeds koud :huil: ow kom maar bij coa ik warm je wel even op, we moesten ten slotte van sandy van het leven genieten :Iluvu:

maghrebgirl20
21-01-2004, 14:43
Origineel gepost door coalitiegenoot ow kom maar bij coa ik warm je wel even op, we moesten ten slotte van sandy van het leven genieten :Iluvu: das lief van je, maar mn papa heeft net thee voor me gezet :Iluvu: dus ik heb het niet meer koud. maar je mag wel bij mij komen, ik verveel me best :D

coalitiegenoot
21-01-2004, 14:45
Origineel gepost door maghrebgirl20 das lief van je, maar mn papa heeft net thee voor me gezet :Iluvu: dus ik heb het niet meer koud. maar je mag wel bij mij komen, ik verveel me best :D shieeeeet je bent best hartklagend vandaag :Iluvu: ik kom eraan hoor stuur je pa alvast weg en laat de thee staan ik wil dat je het koud hebt :Iluvu:

maghrebgirl20
21-01-2004, 14:58

Origineel gepost door coalitiegenoot shieeeeet je bent best hartklagend vandaag :Iluvu: ik kom eraan hoor stuur je pa alvast weg en laat de thee staan ik wil dat je het koud hebt :Iluvu: waar bleef je nou :huil: ik maar wachten, tis nou te laat

coalitiegenoot
21-01-2004, 14:59
Origineel gepost door maghrebgirl20 waar bleef je nou :huil: ik maar wachten, tis nou te laat ja duhh moet je wel ff het juiste adres door passe shieeeeeeeeeeeeet te laat zegt ze echt niet ha :Iluvu:

maghrebgirl20
21-01-2004, 15:04
Origineel gepost door coalitiegenoot ja duhh moet je wel ff het juiste adres door passe shieeeeeeeeeeeeet te laat zegt ze echt niet ha :Iluvu: :rolleyes: uhhh ja gewoon de straat uit lopen, en dan naar rechts :D

coalitiegenoot
21-01-2004, 15:05
Origineel gepost door maghrebgirl20 :rolleyes: uhhh ja gewoon de straat uit lopen, en dan naar rechts :D dan naar recht onder de trein in lekker :rolleyes:

maghrebgirl20
21-01-2004, 15:07
Origineel gepost door coalitiegenoot dan naar recht onder de trein in lekker :rolleyes: nee daar woonde je eerst toch? ik woon naast de bushalte om precies te zijn :maf2:

coalitiegenoot
21-01-2004, 15:09
Origineel gepost door maghrebgirl20 nee daar woonde je eerst toch? ik woon naast de bushalte om precies te zijn :maf2: welke bushalte va 35000 in eindhoven :confused:

maghrebgirl20
21-01-2004, 15:12
Origineel gepost door coalitiegenoot welke bushalte va 35000 in eindhoven :confused: vandaag bij de enerlaatste ik heb een marokkaanse vlag uitgehangen, dan zie je het wel :D

coalitiegenoot
21-01-2004, 15:15
Origineel gepost door maghrebgirl20 vandaag bij de enerlaatste ik heb een marokkaanse vlag uitgehangen, dan zie je het wel :D :confused: ben je me voor de gek aan het houden yek daar gaat je zoen vandaag :o

maghrebgirl20
21-01-2004, 15:17

Origineel gepost door coalitiegenoot :confused: ben je me voor de gek aan het houden yek daar gaat je zoen vandaag :o kus ik jou toch :blauwkus: :Iluvu:

coalitiegenoot
21-01-2004, 15:21
Origineel gepost door maghrebgirl20 kus ik jou toch :blauwkus: :Iluvu: cool we zien elkaar bij die bushalte zei je :D :Iluvu:

Pagina's : 1 [2]