Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nieuw fenomeen bij Marokkaanse dames

Pagina's : [1] 2 3

LZN
21-01-2004, 12:56

Een opvallend fenomeen is dat sommige marokkaanse dames vroeg trouwen, en al da niet na een eerste kindje scheiden. Dan hebben ze alle vrijheid kunnen ze rustig alleen wonen zonder invloed van de douders en kunnen ze rustig uitgaan verwesteren enz.

soulfa
21-01-2004, 13:02
WAAROM VERTEL JE DIT?????? IS DIT BIJ EEN VAN JE ZUSTERS GEBEURT OFZO????? IK HEB NOG NOOIT ZIETS RAARS GEHOORD. KOMT DIT VOOR BIJ JULLIE IN DE FAMILIE????????

X_Berberina_X
21-01-2004, 13:14
Het is wel waar dat de dames steeds eerder trouwen.. Maar dat geldt ook voor de heren.. En iedereen heeft zn eigen reden om te trouwen.. Daar kan je neit zomaar over oordelen

Nadia001
21-01-2004, 13:26
Fenomeen niet gekend....

ouafaetoen
21-01-2004, 13:35

Verzin toch een betere topic, ten eerste ik begrijp het niet en ten tweede we leven in een vrije land, ieder persoon mag voor zichzelf bepalen wanneer en met wie die gaat trouwen :zwaai:

Safia21
21-01-2004, 13:35
Men mag absoluut niet gaan suggereren dat dit voor elke Jonge Getrouwde Marokkaanse Dame telt!

Oempje
21-01-2004, 15:10
Origineel gepost door ouafaetoen Verzin toch een betere topic, ten eerste ik begrijp het niet en ten tweede we leven in een vrije land, ieder persoon mag voor zichzelf bepalen wanneer en met wie die gaat trouwen :zwaai: Het land waar je in woont, staat los van het geloof dat je aanhangt.. het feit dat het in NL toegestaan is om te trouwen en weer te scheiden en weer te trouwen en te scheiden zonder gergronde redenen, wil niet zeggen dat het verantwoord is in de Islaam..

Lampjuh
21-01-2004, 15:41
Deze topics over marokkaanse vrouwen worden steeds verlaagd van niveau

Zitoena
21-01-2004, 15:47
Origineel gepost door Oempje Het land waar je in woont, staat los van het geloof dat je aanhangt.. het feit dat het in NL toegestaan is om te trouwen en weer te scheiden en weer te trouwen en te scheiden zonder gergronde redenen, wil niet zeggen dat het verantwoord is in de Islaam.. goed gesproken... ;)

Darine_Chamalia
21-01-2004, 15:47
Origineel gepost door Wolverine Een opvallend fenomeen is dat sommige marokkaanse dames vroeg trouwen, en al da niet na een eerste kindje scheiden. Dan hebben ze alle vrijheid kunnen ze rustig alleen wonen zonder invloed van de douders en kunnen ze rustig uitgaan verwesteren enz Wat opvallen is: dat de mannen elke x met een nieuwe fenomeen komen! Graag het verzoek: hou me op de hoogt omtrent alle sappige nieuwtjes over de Marokkaanse dames :zwaai:

OUIDAD1
21-01-2004, 15:53
sorry hoor wat een zielige topic, of iemand in je omgeving heeft zelfde gedaan of je wil aandacht. wat denk je hiermee te bereiken.....de marokkaanse meiden nog zwarter maken en wat moeten de niet-marokkanen van zo een topic denken??? die geloven he natuurlijk.... van je eigen zusters moet je het hebben.

dans_aan_zee
21-01-2004, 16:34
ik denk dat het met elkaar te maken heeft mensen trouwen vroeger dat betekent dat je te jong kunt zijn als je jong bent besef je niet dat trouwen voor altijd is tuurlijk weet je het wel maar je kunt je erniets bij voorstellen. ook groei je nog je karakter ontwikklet en behoeftes veranderen. dan kan jij en je partner het misschien niet meer zo met elkaar vinden. soms spelen ook hele andere dingen wel degelijk een rol zoals meisjes die het huis uitwillen maar dan alleen als het thuis ook echt zwaar was maar dan hebben ze een man en die bliijkt net zo te zijn tja... eigenlijk is het triest en niet zoals jij zegt verwerpelijk. triest dat meisjes zulke stappen soms! niet altyd moeten nemen.

AlHoceima_Leila
21-01-2004, 18:33
ervaring ?

xriffiax
21-01-2004, 18:38
Origineel gepost door soulfa WAAROM VERTEL JE DIT?????? IS DIT BIJ EEN VAN JE ZUSTERS GEBEURT OFZO????? IK HEB NOG NOOIT ZIETS RAARS GEHOORD. KOMT DIT VOOR BIJ JULLIE IN DE FAMILIE???????? ja egt he percies wat ik in gedachte had.:zwaai:

Lady_moi
21-01-2004, 18:38

Net Alsof Mensen Graag Willen Scheiden!!!!!! Zoiets Is EL MEKTOEB!!! Of Ge Heb Det Of Ge Eddet Nie!!

Pagina's : [1] 2 3