Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde Bij elkaar

amalita
03-10-2002, 10:18

de computer heeft ons bij elkaar gebracht op zo een iemand als jij heb ik heel lang gewacht je moest eens weten weten hoeveel ik van je hou ik denk de hele dag aan jou ik vind je zo aardig en lief daarom was jij mijn hartedief je naam klinkt duizend keer door mijn kop je staat bij mij voor altijd aan de top je zult geen minuut uit mijn gedachten gaan wat er ook gebeurt ik zal je nooit zomaar laten staan ik hoop dat onze relatie nog lang zal bestaan als het aan mij ligt blijft het voor altijd aan lieve :Iluvu: ik hou van jou ik blijf :p je eeuwig trouw ik zal :giechel: altijd om je geven want je bent :Iluvu: :p :D het mooiste moment van mijn leven :Iluvu:

Uitgeblust
03-10-2002, 10:52
Zo hebben wij elkaar ook gevonden Beleef nu al de allermooiste tijden Zeggen zo vaak tegen elkander Wij zullen nooit meer van elkaar gaan scheiden Voor altijd zijn we bij elkaar Twee mensen hebben elkaar gevonden Leek het als een sprookje Toen we voor elkander stonden Nu al in die korte tijd Onze lijven staan in lichterlaaie Hou ik tijgers hartje vast Al we elkaar eens echt gaan aaien Nu nog weten we ons gedragen Wat gebeurt er naar de eerste kus Zitten we dan pas echt in de problemen Het is maar afwachten dus Toch maar blijven lachen Het leven gaat wel door Gevoelens kan ik nu omschrijven Want daar zijn gedichtjes voor Leuk gedicht Amalita Heerlijk om zo verliefd te zijn hé :goedzo:

amalita
03-10-2002, 12:38
ook een leuke gedichtje uitgeblust ik heb heel veel maar omdat ik naar de les moet typ ik ze wel morgen

amalita
03-10-2002, 15:20
surfend op de internet kwam ik je tegen op de chat ik wou weggaan omdat het saai werd maar je hield me tegen en dacht mag ik je vriend worden schat mijn hart haastte en zei meteen ja door je lieve en liefdevolle woorden voelde ik me net net een prinsesje zonder je te zien ben ik verliefd op je geworden je stem zweeft constant in mijn gedachten van jou za ik mijn hele leven houden van jou ... :Iluvu: ... mijn redder in de noden :p en doet deze :D het ook dounya??? :zwaai: ik hoop het :giechel:

Uitgeblust
03-10-2002, 17:05

Origineel gepost door Dounya84 Slm ik heb dus echt geen woorden om te zeggen , het zijn gewoon prachtige gedichten , spijtig dat ik er niet to goed in ben maar je bent wel vast hartelijk bedankt en hoop je beter te kennen ik moet ook nu naar de les maar zal die lieve, zachte woorden van jou niet vergeten Groetjes Dounya Met je eigen woorden dan je moet ze alleen verdraaien Met gedachtes verder leven om ze te verfraaien Ik heb geen woorden om te zeggen Het zijn prachtige gedichten Zelf ben ik niet zo goed Maar ben wel voor jullie gaan zwichten Alvast hartelijk bedankt Ken jullie niet zo goed Ga nu naar de les Omdat dat ook moet Zal je lieve woorden meenemen Beslist niet gaan vergeten Zo zie elke brief is een gedicht Zal jij dat nu ook weten Zie je wel Dounya, jij dicht ook alleen jij ziet het niet IK WEL, lees maar het zijn allemaal je eigen woorden van hierboven :zwaai:

Juf_Nora
03-10-2002, 17:11
wauw wat mooi gedaan zeg.. En Amal, dat eerste gedicht is echt super mooi! Het komt me zo bekent voor...:D ik hoop dat je erg gelukkig met hem wordt. kussies van Noratoen.

amalita
04-10-2002, 09:30
ik zal je altijd het beste van mezelf geven.. en nooit meer van jou vragen dan jij mij kunt geven.. ik zal je altijd accepteren zoals je bent.. ik ben van jou gaan houden om je eigenschappen.. en de manier waarop je met het leven omgaat.. ik zal altijd alles met je delen, m'n vreugde en verdriet en ik zal proberen zoveel mogelijk.. energie in onze relatie te steken.. ik zal er allees aan doen om van onze relatie.. iets heel bijzonder te maken, waarin we elkaar.. kunne steunen en troosten, genieten en plezier hebben. ik zal altijd van je houden in de goede en slechte.. tijden en op de manier die ik ken... :Iluvu: helemaal en voor altijd!! :Iluvu: dames bedankt voor jullie reacties heel :verliefd: erg bedankt zo kunnen we altijd contact houden liefs van amal :koppel: