Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een Vraagje??

Aimana
21-01-2004, 12:19

Zijn er hier ook Marokkanen die zelf helemaal niet met Marokkanen omgaan?

Aimana
21-01-2004, 12:33
Oke exuseer... Maar ik wil het gewoon graag weten... blijkbaar is het een vaak gestelde vraag.... sorry!!! :)

temsemni
21-01-2004, 12:36
ik ga alleen met Marokkanen om. of nee, ik ken ook wel Indonesische (moslim) jongens en Turkse jongens, die zijn allemaal wel relaxed. maar hollanders neee man. ze zijn te anders dan ons ;)

temsemni
21-01-2004, 12:41
Origineel gepost door Nassira0099 Anders in wat voor opzichten? De cultuur.. Ik ken héle aardige Nederlanders hoor,, ja ik ken ook toffe Nederlandse jongens, maar dat zijn dan meer jongens die veel met Marokkanen omgaan, en dus weten hoe ze met ons moeten praten. die zijn zeg maar "geintegreerd" naar z'n Marokkaans ;) de andere hollanders vind ik zo bekakt of gayerig en ze doen dingen die mocros gewoon niet doen ;) anders gewoon

HalveWaarheid
21-01-2004, 12:42

Ik ken eerlijk gezegd helemaal geen Hollanders! :confused:

temsemni
21-01-2004, 12:48
Origineel gepost door HalveWaarheid Ik ken eerlijk gezegd helemaal geen Hollanders! :confused: jullie hebben ze weggejaagd daar uit Gouda ! :D

lawiza
21-01-2004, 12:50
Om eerlijk te zijn, ga ik helemaal niet marokkanen om, niet omdat ik dat niet wil . Maar ga meestal met nederlanders om.

gizlain
21-01-2004, 12:56
Origineel gepost door temsemni jullie hebben ze weggejaagd daar uit Gouda ! :D Ja, ik hoor inderdaad veel dingen over Gouda...Binnenkort zal het een kleine Marokkanen stadje worden......Ik wist niet dat Halvewaarheid uit Gouda komt.. :)

temsemni
21-01-2004, 12:58
Origineel gepost door gizlain Ja, ik hoor inderdaad veel dingen over Gouda...Binnenkort zal het een kleine Marokkanen stadje worden......Ik wist niet dat Halvewaarheid uit Gouda komt.. :) volgens extreem-rechts is het al een Marokkanen-stadje, net als ook delen van Amsterdam-West al ingenomen zijn :D ach beter man, is toch gezellig, helemaal geen last van inbraken dus wat l.ullen ze elke keer, en wat heb je nou aan hollandse buren :confused:

Nadia001
21-01-2004, 13:06
Origineel gepost door temsemni volgens extreem-rechts is het al een Marokkanen-stadje, net als ook delen van Amsterdam-West al ingenomen zijn :D ach beter man, is toch gezellig, helemaal geen last van inbraken dus wat l.ullen ze elke keer, en wat heb je nou aan hollandse buren :confused: Hoi, Ik woon in een Belgische buurt waar totaal geen mgharba zijn en vind het ook niet erg. Onze buren (belgen) zijn de tofste mensen die je je kan voorstellen. Ze krijgen zelfs de sleutel van ons huis als we naar maghreb gaan. Ze regelen alles en als ze zelf op vakantie gaan dan krijgen wij hun sleutel. Zoiets zie ik men ouders niet bij mgharba doen... Je weet maar nooit wat ze in je huis (bv shor) kunnen doen. En zo heb je ook geen last van roddels... De enige marokkanen waar ik mee omga zijn men familie, collega op t werk, en de schoonfamilie that's it... groetjes

temsemni
21-01-2004, 13:11
Origineel gepost door Nassira0099 Wat zeg je nou ? --> Géén last meer van inbraken ?! Nououou ? Dat weet ik niet zo gauw... niet in onze buurt ;) en Nadia001, de meeste Marokkaanse families zijn echt te vertrouwen. Bij ons wonen er echt allemaal families uit hetzelfde gedeelte van Marokko, en niemand zou elkaar iets flikken. wij gaven altijd de sleutel aan een Marokkaanse familie die dan toevallig dat jaar niet naar Marokko ging. maar ja, je moet gewoon een goede band met de families in de buurt hebben, door iedereen uit te nodigen voor avondeten en dat soort 'feestjes' ;) daar heb je echt geen hollanders voor nodig.

roba16
21-01-2004, 13:15
ik heb alleen mocrofriends en 1 indische vriendin klaar

Aimana
21-01-2004, 14:56
Ik ga veel met Nederlanders om. Meer dan met Marokkanen. Ik doe niet de dingen die hen ook doen. De Nederlanders die ik ken zijn echt leuke mensen, je kunt met hen over alles hebben. Al ben ik Marokkaans, draag een hoofddoek… totaal hun beeld niet, maar ze accepteren me gewoon zoals. En dat is echt heel fijn. Ze accepteren ook het feit dat ik met veel dingen niet met hen meekan doen, geloofskwestie en het fijne ze steunen me erin. Soms kijken ze van mij raar op, maar dat zijn ze van mij gewend en ook van andere niet Nederlandse. Ze vragen vaak uitleg over de Marokkaanse cultuur maar ook vaak ook veel over de islam. Ik vind het fijn dat ze mij de kans geven om het uit te leggen en als ik het niet weet zoeken wij het ook samen op. Een Nederlander die ik ken die heeft bijna net zoveel kennis over de islam als mij. Gewoon omdat we goed met elkaar kunnen opschieten. Hij vindt het een heel mooi geloof en denkt er veel over. Wie weet incha Allah zal hij ook bekeren, maar dat is volkomen zijn eigen keus. Als je weet hoe je met hun om moet gaan, dan weet je hoe tof die mensen eigenlijk wel niet zijn!