Bekijk originele versie : BaardVerbod FrankRijk
Overdrijven is ook een Vak hoor:kwaad: Na het hoofddoekverbod willen ze nu ook een BAARDVERBOD INVOEREN!! Ze zijn helemaal van Lotje Getikt!!
Willemien
21-01-2004, 11:54
Het klinkt zo idioot ... weet je zeker dat het echt waar is en geen broodje aap verhaal... heb je nog een verwijzing naar een artikel of zo...
Het stond in de krant van vanochtend vraag me niet welke krant maar ze hadden het erover bij dat programma dat elke ochtend op rtl4 te zien is:)
Lijn 4 heet het
Origineel gepost door Ouidath
Overdrijven is ook een Vak hoor:kwaad: Na het hoofddoekverbod willen ze nu ook een BAARDVERBOD INVOEREN!! Ze zijn helemaal van Lotje Getikt!!
Het wordt steeds gekker daar :jammer: Die mensen daar hebben niets te doen, dadelijk gaan ze ook verbieden om lange kleding te dragen of om naar de moskee (of kerk e.d.) te gaan :rolleyes:
ze willen dat niemand nog in de islaam gelooft .maar dat zal die raciesten toch niet luken .
hassouna
21-01-2004, 12:02
Origineel gepost door 11ira
Het wordt steeds gekker daar :jammer: Die mensen daar hebben niets te doen, dadelijk gaan ze ook verbieden om lange kleding te dragen of om naar de moskee (of kerk e.d.) te gaan :rolleyes:
dat is alleen het begin. het komt meer van die soort berichten
Ik weet het niet wat we moeten doen om die mensen te laten zien dat we ook mensen zijn. absurd, absolument absurd
zie topic:van Ghribe. kan je terug....
dikke *** voor ze als ze dat doen laat ik er 1 groeien
Willemien
21-01-2004, 12:09
Origineel gepost door Grover
dikke *** voor ze als ze dat doen laat ik er 1 groeien
.. en ga je daar dan mee in frankrijk wonen ?
Spreek je wel een beetje frans dan :D
Bidawi_Mazlot
21-01-2004, 12:13
Origineel gepost door Ouidath
Geldt dit ook voor die havikken?......die half Parijs in hun bezit hebben.....
Origineel gepost door Willemien
.. en ga je daar dan mee in frankrijk wonen ?
Spreek je wel een beetje frans dan :D
ik ga gewoon elke dag bij de grens met zo'n sinterklaas vermoming staan en me *** uit me broek halen voor ze met daar het franse rood wit blauw op geschilderd
Origineel gepost door Grover
ik ga gewoon elke dag bij de grens met zo'n sinterklaas vermoming staan en me *** uit me broek halen voor ze met daar het franse rood wit blauw op geschilderd
:haha: ik lig in een scheur grover:haha:
Zelfkritiek
21-01-2004, 23:48
Traditionele baard en lange bedekkende kleding. Meeste Marokkanen maken zich daar niet zo druk om hierzo... Ik zie steeds meer Marokkaanse mannen in spijkerbroeken of petje lopen.
Maar de Marokkaanse vrouw moet natuurlijk wel traditioneel met hoofddoek over straat... Maar dat is logisch...
Knap hoor, deze reclame voor philishaves!!! Wat zijn Nederlanders toch slim :-)
sneakynawal
22-01-2004, 00:17
Afzet van Mach 3 zal explosief gaan stijgen :D
http://graphics.boston.com/globe/business/packages/globe_100/1999/images/gillette.jpg
En hij wordt rijk :rolleyes:
Ik dacht dat een baard een teken van wijsheid was, volgens mij kan die der bij de meesten wel af....
Het is niet alleen wijsheid waar haar op groeid
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.