Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom denken jongens dat het normaal is dat ze voor het huwelijk geen maagd meer zij

Pagina's : [1] 2

saila
21-01-2004, 11:32

hallo broeders en zusters.. waarom denken jongens dat het normaal is , dat ze voor het huwelijk geen maagd meer zijn... voor hun wacht er nde zelfde staf als een vrouw die geen maagd meer is... nasira :zwaai:

misstomaatje
21-01-2004, 11:33
Origineel gepost door saila hallo broeders en zusters.. waarom denken jongens dat het normaal is , dat ze voor het huwelijk geen maagd meer zijn... voor hun wacht er nde zelfde staf als een vrouw die geen maagd meer is... nasira :zwaai: misschien denken ze dat het niet voor hen geld, maar daar komen ze nog wel achter :zwaai:

Broer1
21-01-2004, 12:12
Eselem o3alaikom wr wb Ik wilde even zeggen dat niet alle jongens zo denken. We eselem o3alaikom wr wb

saila
21-01-2004, 12:23
Origineel gepost door Broer1 Eselem o3alaikom wr wb Ik wilde even zeggen dat niet alle jongens zo denken. We eselem o3alaikom wr wb ik bedoel ook niet alle jongens nassira

TamZaLoPeZ
21-01-2004, 12:49

Aaaaaaaaaaaaaah Dezeonderwerp is gekauwd uitgespuugd en weer uitgekauwd!!!! We weten nu wel wat het antwoord is...

TamZaLoPeZ
21-01-2004, 12:50
Ha yema door jullie gaat mijn nederlands ook nog achteruit!!!! *dit onderwerp* Correctie sjoerrie... hehehehe...:D

minga
21-01-2004, 16:46
omdat ze denken dat ze slim bezig zijn want aan een meisje kan je het zien maar aan een jongen niet maar ze weten niet dat ALLAH (swt) altijd mee kijkt maar goed laat ze maar zo denken tot dat het te laat is en ze niet meer terug kunnen !!! je hebt helemaal gelijk alles ziet ook ik ben ook een jongen maar kijk ik bedoel iedereen is vrij om te doen wat hij/zij wilt ....vind ik allah ziet tog alles en nasirra laten we eerlijk bliijven....de meeste dames worden steeds erger....

watmoetje
21-01-2004, 16:50
we zijn gewoon slecht een deel vanm ons dan :D

Azrak
21-01-2004, 16:51
Origineel gepost door ikke007 ik ben ook jongen................................... ewa ten eerste niet alle jongens zijn zo en ten tweede de meeste jongens lullen gewoon dat ze met die hebben gedaan en met die en met de buurvrouw. je weet toch hoe jongens zijn ze moeten hun reputatie hoog houden tegenover hun vrienden groetjezzzzzzzzz Nee jongen geen stomme smoezen verzinnen in mijn familiekring is bijna geen enkele jongen maagd de éne heeft samengewoond met een nedrlandse,de andere heeft tientallen ex vriendinnetjes waarmee hij het bed heeft versleten,.. al mijn nichten zijn niet getrouwd met een maagd achteraf zeiden ze ja mijn man is geen maagd heeft het zelf gezegd. JUllie neu Ken er maar op los en denken niet aan de gevolgen alleen maar aan jullie lu.L jullie verslijten eerst nederlandse meiden want ja die zijn gemakkelijk te krijgen en achteraf gaan jullie een maagd eisen tfoe voor jullie zo'n soort afval!!

Azrak
21-01-2004, 16:52
Origineel gepost door watmoetje we zijn gewoon slecht een deel vanm ons dan :D Branden in de hel dat zullen jullie te wachten staan stuk uitschot!!

watmoetje
21-01-2004, 17:42
Origineel gepost door Azrak Branden in de hel dat zullen jullie te wachten staan stuk uitschot!! ahahaahah denk je dat ,je hebt je oordeel te snel klaar liggen :D of kan je in de toekomst kijken wie zeg dat jij heilig bent meisje ???????

hafiberber
21-01-2004, 18:59
ja ik wou dat het bij mij niet was gebeurd maar wat doe je in je eentje tegen 4 vrouwen? ik kon nergens vluchten joh als ik eraan denk krijg ik tranen.ik schreeuwde nog om hulp bij coalitiegenoot maar hij werd ook gepakt.

alhoceima_boy15
21-01-2004, 19:23
Origineel gepost door hafiberber ja ik wou dat het bij mij niet was gebeurd maar wat doe je in je eentje tegen 4 vrouwen? ik kon nergens vluchten joh als ik eraan denk krijg ik tranen.ik schreeuwde nog om hulp bij coalitiegenoot maar hij werd ook gepakt. :hihi: yeah right :hihi:

Azrak
21-01-2004, 19:53
Origineel gepost door watmoetje ahahaahah denk je dat ,je hebt je oordeel te snel klaar liggen :D of kan je in de toekomst kijken wie zeg dat jij heilig bent meisje ??????? Tzzz

huzane
22-01-2004, 14:31

Origineel gepost door Nassira0099 Salam Naamgenoot... ( Nassira... :) ) Waarom alle jongens denken dat het normaal is voor ze om als niet-maagd het huwelijk intetreden ??? Ik denk dat dat ligt aan het feit dat ze zo vrij worden gelaten door onze ouders. --> In het algemeen worden jongens véél meer vrijgelaten in hun laten en doen dan meisjes..... --> Jongens zijn de dupe van hun hormonen,,, Dat is ook een klinklare feit,, en op de 1 of andere manier is het erg moeilijk voor ze om hun lusten te bedwingen. --> Zal het misschien aan Nederland liggen aan al die Hollandse meisjes die 's zomers in hun spaghetti-truitjes en korte rokjes op straat lopen ?? Néé,, toch niet. In Marokko kunnen ze er anders ook wat van. De jongens zijn daarginds hitsiger dan hier. ( Ik spreek helaas uit ervaring.. :jammer: ) Misschien dat de Marokkaanse jongens daarom niet beter weten ??? :confused: Ik geef je groot gelijk de meeste jongens ja, behalve ik :) maar je woorden zijn correct, goed zo doei doei

Pagina's : [1] 2