Bekijk volle/desktop versie : Wie kent er Omar Montana met het liedje Stationsh.oeren??



Pagina's : [1] 2 3 4

03-10-2002, 09:38

Citaat door Azin An Arif:
Hee allen,

Wie kent Omar Montane met het nummer Stationsh.oeren.
Ik vond het eigenlijk wel een grappig liedje, hahahahahah.
Maar kent er iemand toevallig een andere Marokkaanse rap groep dan, Montana , Intersection, Mc berber, Outlandish, Ali B. Kent er iemand een andere Maroc rapper???
.

03-10-2002, 10:59


ik heb dat nr gehoord ik moet zeggen zo grappig en leuk vond ik dat nr niet.

03-10-2002, 22:48
Toen ik het voor het eerst had gehoord zat ik echt aandachtig te luisteren( ze zijn niet echt duidelijk)en ik heb echt gelachen en liet het ook iedereen horen vond het wee en geinig liedje maar aan de ene kant is het ook wel een beetje waar en niet dta ie geen respect heeft vopr de dames maar ook nog eens voor de moeders en dta vond ik echt te ver gaan!!! ik vraga me af hoe die de tekst zo voor elkaar heeft gekregen en dan nog een vraagje wie kent hem of het nou direct of indirect is
beslama

03-10-2002, 23:36
Dat liedje stationshoeren is toch van NxAxG? En ja ze rappen wel droog.

06-10-2002, 13:03


heyyy ik ken omar montana en ik ken ook die andere gasten ik ken ze persoonlijk zelfs maarhuhm wat wil je weten over ze ik weet wel dat ze meerdere liedjes hebben uitgebracht en zelfs 2 cdtjes nou wil je meer weten voeg met toe bij je msn en ik geef je wel info ciaooo neo

06-10-2002, 18:52
ja nieuwe allochtoonse generatie wow hen zijn goed harlemstyle toch maar ja de hele groep bestaat bijna uit turken.......
anoniempje

06-10-2002, 21:44
STATIONS HOEREN IS NIET VAN ONS (N.A.G) HET IS VAN EEN PAAR GASTEN UIT DEN HAAG WIJ RAPPEN NIET ZO BELABBERD

07-10-2002, 16:26
Ik vond dat liedje echt niks aan. Volgens my zijn ze gewoon geflasht door dat soort meisjes en dat ze daardoor een leidje daarover zijn gaan schrijven.

07-10-2002, 19:32
ja ik heb die liedjes ook allemaal beluisterd, had ze al een tijdje. Die Montana is wel grof, maar de tekst is wel "mooi". N.A.G is ook niet slecht, ze kunnen inderdaad niet op de beat rappen. Maar waarom moeten ze nou de beat pakken 2pac en andere bekende rappers, kom met wat orgineels. Want als we het over orgineel gaan hebben dan is Ali B het wel, teksten zijn wat slapjes maar over het algemeen zijn ze van een stuk hoger niveau dan die andere....vinden jullie ook niet?

09-10-2002, 09:31
Zo Zo naima je komt wel voor die jongens op he vertel waarom???? nee hoor grapje ik vind dat iedereen moet doen waar hij of zij zin in heeft. Dus ga allemaal gewoon lekker door. En waarom zijn marokkanen altijd jarloers opelkaar niemand die gunt je wat.

09-10-2002, 09:41

Citaat:
Origineel gepost door marocanoniempje
ja nieuwe allochtoonse generatie wow hen zijn goed harlemstyle toch maar ja de hele groep bestaat bijna uit turken.......
anoniempje
A: de nieuwe allochtoonse generatie zijn turken inderdaad maar harlemstyle is weer een ander groep die intersection heet en dat zijn wel allemaal marokkanen. En hier gaat het om Montana en die komt uit denhaag dus geen HAARLEMERS.

09-10-2002, 22:34

Citaat:
Origineel gepost door Azin An Arif
Hee allen,

Wie kent Omar Montane met het nummer Stationsh.oeren.
Ik vond het eigenlijk wel een grappig liedje, hahahahahah.
Maar kent er iemand toevallig een andere Marokkaanse rap groep dan, Montana , Intersection, Mc berber, Outlandish, Ali B. Kent er iemand een andere Maroc rapper???
Ali B..

13-10-2002, 17:41


de harde waarheid komt hard aan bij die dames.....hahahhaa is een zeer goed nummer....alleen jammer dat de marokkanen zo onduidelijk rappen..(alsof ze verkouden zijn)....maar voor de rest zijn ze chill.

wat betreft NAG........DRAMA!!!

24-10-2002, 12:07
HEEEEEEEEEEEEEE NAIMA ALHOCEIMA SORRY DAT IK ZO LAAT REAGEER
MAAR WEET IK WALLAH IK D8 DAT HARLEMSTYLE JULLIE NAAM WAS MAAR JULLIE HETEN INTERSECTION........DAT WEET IK NU PAS YA LATE REACTIE..........MAAR JA JULLIE BLIJVEN DE BESTE N.A.G. ZIJN EEN STEL DOMME TURKEN BIJ ELKAAR EN KUNNEN ALLEEN KANKERHOER EN JEANETTE VINGERNET ZEGGEN EN HEB JE GEHOORD HOE ZE NOURDIN ZEGGEN (HIE NOERDIEN ZIEG IES WAT) OH WAS WEL GRAPPIG MAARHET SLAAT NERGENS OP... NOU INTERSECTION IS GEWOON DE BOMB ZELFS MIJN OUDERS VINDEN DAT............ MET DEI SPANJE LIEDJES EN ZO.WAJOUW DODELIJK

GROETJES

24-11-2002, 22:34
Hoe komen jullie aan het liedje???
waar hebben jullie het gehoord iedereen heeft het erover maar is het te koop of niet?????

in ieder geval ik ben benieuwd heeft iemand antwoord op mijn vraag??

Pagina's : [1] 2 3 4