Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie beheerst Franse taal goed?????

nayim
03-08-2008, 17:22

stuur me pm ik heb dringend hulp nodig! ik denk wordt belazerd door marokaanse bank!

nayim
03-08-2008, 17:36
niemand???

__Tazourakht__
03-08-2008, 20:54
typ eens over wt er staat ik kan over het algemeen wel frans begrijpen

emshoum19
03-08-2008, 21:40
oui, je parle tafransist tres mezyan :hihi:

Berber4life
03-08-2008, 23:01

zker over die bedragen die ze steeds afschrijven klopt. ik zat eerst bij bmci die haaldne me bank leeg en gingen zelf in het rood door incasseren. dachten ze nou echt dat i kging bij storten. had toen klacht ingediend hebben ze wt terug gestort en die handel afgesloten nu zit ik bij wafa daar was het eerst niet nu zie ook steeds dat ze dingen incasseren klopt voor geen meter allemaal.

zeinebmz
03-08-2008, 23:09
zker over die bedragen die ze steeds afschrijven klopt. ik zat eerst bij bmci die haaldne me bank leeg en gingen zelf in het rood door incasseren. dachten ze nou echt dat i kging bij storten. had toen klacht ingediend hebben ze wt terug gestort en die handel afgesloten nu zit ik bij wafa daar was het eerst niet nu zie ook steeds dat ze dingen incasseren klopt voor geen meter allemaal. marokko is een zeer onbetrouwbaar landje ik zou die rekening gewoon stopzetten en nooit meer een rekening in Marokko te nemen stelen, corruptie en vriendjespolitiek maken ons land kapot ik walg er echt van, stelen lijkt wel vanzelfsprekend bij Marokkanen zelfs mijn neef van wie ik het echt niet verwachtte steelde dit zomervakantie geld van mij.. echt báh gewoon!

cheguevara
03-08-2008, 23:20
marokko is een zeer onbetrouwbaar landje ik zou die rekening gewoon stopzetten en nooit meer een rekening in Marokko te nemen stelen, corruptie en vriendjespolitiek maken ons land kapot ik walg er echt van, stelen lijkt wel vanzelfsprekend bij Marokkanen zelfs mijn neef van wie ik het echt niet verwachtte steelde dit zomervakantie geld van mij.. echt báh gewoon! :moe: onzin