Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Moppen, Raadsels, Leuke Verhaaltjes!!

Pagina's : [1] 2 3

Bnet_elNasaat
03-10-2002, 01:25

Wat krijg je als je een olifant kruist met een prostituee? Een tweetons h.oer, die neukt voor een paar pinda's. Wat zegt een gierige kinderlokker? Hé jij daar, snoepje kopen? "Pietje zegt tegen pappa : "Pappa, als ik een tientje van u krijg, vertel ik u wat de postbode vandaag tegen mamma zei". Pappa geeft hem het tientje. Hij zei : "Alstublieft, mevrouw, uw post." World Trade Centre Waarvoor staat wtc ? Waar Terroristen Crashen Nieuwe hit in Afghanistan: Bush'sje' komt zo Bush'sje' komt zo De familie Laden: Osama Bin Laden Osama Bin Richten Osama Bin Vuren Waarom mogen de Duisers niet zat zijn? Ich bin laden Het nieuwe toekomstige spreekwoord : "beter 1 Bin Laden in de hand dan 10 vrienden van hem in de lucht" Twee agenten van de FBI lopen in afganistan bin laden te zoeken. zegt de een tegen de ander : 'gelukkig hoeven we geen mevrouw bin laden te zoeken'. Nu een knalfeest in het World Trade Center met Dj Arafat en Mc.Bin laden.Dus vlieg naar binnen.Support America Airlines. Waarom zal ik later altijd met American Airlines naar mijn werk gaan ? Het zet je direct af in je bureau! Waarom moeten de kinderen van New York niet meer naar school gaan dit jaar? Ze hebben al genoeg stof gehad voor het hele jaar. "Zo", zegt de ene tegen de andere "Ik heb me gisteren een puzzel van New York gekocht". "Das cool", zegt de andere. " Maar spijtig ik heb al 2000 stukken van de 3000mogen weggooien de torens bestaan niet meer".

Bnet_elNasaat
03-10-2002, 01:26
D'r komt een man een restaurant binnen en die vraagt om een kop koffie, maar zegt-ie: 'Niet te heet en niet te koud, maar precies er tussen in' Dat die ober loopt weg en komt met die koffie terug. Zegt die klant: 'Ik wil graag een broodje bal, maar niet te heet en niet te koud, maar precies er tussen in!' Nou, die ober krijgt een beetje de pleuris in op die zeikerd, maar die komt toch terug met een broodje bal. 'Ach' zegt die gozer, 'nu u hier toch nog staat, ik wil graag ook nog een broodje ei, niet te hard en niet te zacht, maar precies er tussen in' Zegt die ober pissig: 'Ach man, ... lik me reet, niet links en niet rechts, maar precies er tussen in!'

babygirl2002
03-10-2002, 01:28
Origineel gepost door Bnet_elNasaat Wat krijg je als je een olifant kruist met een prostituee? Een tweetons h.oer, die neukt voor een paar pinda's. Wat zegt een gierige kinderlokker? Hé jij daar, snoepje kopen? "Pietje zegt tegen pappa : "Pappa, als ik een tientje van u krijg, vertel ik u wat de postbode vandaag tegen mamma zei". Pappa geeft hem het tientje. Hij zei : "Alstublieft, mevrouw, uw post." World Trade Centre Waarvoor staat wtc ? Waar Terroristen Crashen Nieuwe hit in Afghanistan: Bush'sje' komt zo Bush'sje' komt zo De familie Laden: Osama Bin Laden Osama Bin Richten Osama Bin Vuren Waarom mogen de Duisers niet zat zijn? Ich bin laden Het nieuwe toekomstige spreekwoord : "beter 1 Bin Laden in de hand dan 10 vrienden van hem in de lucht" Twee agenten van de FBI lopen in afganistan bin laden te zoeken. zegt de een tegen de ander : 'gelukkig hoeven we geen mevrouw bin laden te zoeken'. Nu een knalfeest in het World Trade Center met Dj Arafat en Mc.Bin laden.Dus vlieg naar binnen.Support America Airlines. Waarom zal ik later altijd met American Airlines naar mijn werk gaan ? Het zet je direct af in je bureau! Waarom moeten de kinderen van New York niet meer naar school gaan dit jaar? Ze hebben al genoeg stof gehad voor het hele jaar. "Zo", zegt de ene tegen de andere "Ik heb me gisteren een puzzel van New York gekocht". "Das cool", zegt de andere. " Maar spijtig ik heb al 2000 stukken van de 3000mogen weggooien de torens bestaan niet meer". het is wit een zit in een hoekje?

Bnet_elNasaat
3 h.oertjes zitten ieder op een kruk bij de bar... De eerste begint op te scheppen over de grootte van haar vagina: "bij mij passen wel 3 bakstenen in" de 2e zegt" dat is nog niets, bij mij wel een complete kaarsenstandaard" De 3e zegt niets en zakt zo door de barkruk !!!!

babygirl2002

Origineel gepost door Bnet_elNasaat D'r komt een man een restaurant binnen en die vraagt om een kop koffie, maar zegt-ie: 'Niet te heet en niet te koud, maar precies er tussen in' Dat die ober loopt weg en komt met die koffie terug. Zegt die klant: 'Ik wil graag een broodje bal, maar niet te heet en niet te koud, maar precies er tussen in!' Nou, die ober krijgt een beetje de pleuris in op die zeikerd, maar die komt toch terug met een broodje bal. 'Ach' zegt die gozer, 'nu u hier toch nog staat, ik wil graag ook nog een broodje ei, niet te hard en niet te zacht, maar precies er tussen in' Zegt die ober pissig: 'Ach man, ... lik me reet, niet links en niet rechts, maar precies er tussen in!' hahahaha die is goed.

Bnet_elNasaat
03-10-2002, 01:29
Origineel gepost door babygirl2002 het is wit een zit in een hoekje? Nou? zeg het eens???? :confused:

babygirl2002
Origineel gepost door Bnet_elNasaat 3 h.oertjes zitten ieder op een kruk bij de bar... De eerste begint op te scheppen over de grootte van haar vagina: "bij mij passen wel 3 bakstenen in" de 2e zegt" dat is nog niets, bij mij wel een complete kaarsenstandaard" De 3e zegt niets en zakt zo door de barkruk !!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH.......

babygirl2002
Origineel gepost door Bnet_elNasaat Nou? zeg het eens???? :confused: een stoute koelkast :p .

babygirl2002
03-10-2002, 01:31
het is rood en het kan knallen. knalrood.

Bnet_elNasaat
03-10-2002, 01:32
Origineel gepost door babygirl2002 een stoute koelkast :p . haha ya droogheid :D

babygirl2002
03-10-2002, 01:33
wat vraagt een dom blondje als ze zwanger is? het is toch niet van mij?

babygirl2002
03-10-2002, 01:33
het heeft 100 ogen en 2 tanden? een bus bejaarden.

Bnet_elNasaat
03-10-2002, 01:34
wat is het verschil tussen een omvergereden hond en een omvergereden turk?? -bij de hond zie je tenminste nog remsporen...

Bnet_elNasaat
wat is het verschil tussen een jood en een fiets??? bij een jood trap je harder!!!!

babygirl2002

waarom kruipt een dom blondje door de supermarkt? om de laagste prijzen te vinden.

Pagina's : [1] 2 3