Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kado'ke

Pagina's : [1] 2 3 4 5

tatouzient
20-01-2004, 20:54

wie koopt er kadoo'kes vr zn/hr ouders? wa kopen jullie dan? vr welke gelegenhede kope jullie iets? bisous xxx

Lampjuh
20-01-2004, 21:15
Voor mijn moeder koop ik luchtjes of sieraden, etc... Voor me vader boeken :maf:

tatouzient
20-01-2004, 21:27
Origineel gepost door Lampjuh Voor mijn moeder koop ik luchtjes of sieraden, etc... Voor me vader boeken :maf: wanneer koop je ze kado'kes? zomaar of bij speciale gelegenheid(heden)? bisous xxx

ChOcOtOfFfF
20-01-2004, 21:57
sowiezo 2 keer per jaar met L`Eid voor mijn moeder luchtjes of andere verzorgingsprodukten of een zelfgemaakte waardebon dat ze een heel weekend niks thuis hoeft te doen. voor mijn vader tsja dat blijft elke keer weer moelijk... en af en toe tussen door ook nog eens als ik geld over heb:jammer::hihi: :zwaai:

MocrowGirlBella
20-01-2004, 22:03

Origineel gepost door ChOcOtOfFfF sowiezo 2 keer per jaar met L`Eid voor mijn moeder luchtjes of andere verzorgingsprodukten of een zelfgemaakte waardebon dat ze een heel weekend niks thuis hoeft te doen. voor mijn vader tsja dat blijft elke keer weer moelijk... en af en toe tussen door ook nog eens als ik geld over heb:jammer::hihi: :zwaai: :goedzo: :zwaai: vrijgevig mens..... Ik geef mijn ouders nikS.....Ze mogen lekker aan MIJ kadoos geven hoor kom nouw:hihi:

ChOcOtOfFfF
20-01-2004, 22:06
Origineel gepost door MocrowGirlBella :goedzo: :zwaai: vrijgevig mens..... Ik geef mijn ouders nikS.....Ze mogen lekker aan MIJ kadoos geven hoor kom nouw:hihi: echt zielig voor je ouders dat ze zo`n dochter hebben:jammer: :giechel:

rachidabella
20-01-2004, 22:06
ze hebben mij als cadeau gekregen van allah swt...daar zijn ze heel blij mee, ze hoefen geen andere cadeau van mij

rachidabella
20-01-2004, 22:07
Origineel gepost door MocrowGirlBella :goedzo: :zwaai: vrijgevig mens..... Ik geef mijn ouders nikS.....Ze mogen lekker aan MIJ kadoos geven hoor kom nouw:hihi: ey doet msn het wel bij jou?

MocrowGirlBella
20-01-2004, 22:08
Origineel gepost door rachidabella ey doet msn het wel bij jou? Ya :lekkerpuh

Glimlachje
20-01-2004, 22:09
Ik geef ze heel veel liefde :hihi:

MocrowGirlBella
20-01-2004, 22:10
Origineel gepost door rachidabella ze hebben mij als cadeau gekregen van allah swt...daar zijn ze heel blij mee, ze hoefen geen andere cadeau van mij :D Ze3ma....:hihi:

rachidabella
Origineel gepost door MocrowGirlBella Ya :lekkerpuh doe maar zo...morgen komt studiefinanciering lekker binnen :lekkerpuh

ChOcOtOfFfF
Origineel gepost door rachidabella ze hebben mij als cadeau gekregen van allah swt...daar zijn ze heel blij mee, ze hoefen geen andere cadeau van mij :eek: :eek: :eek:

rachidabella
20-01-2004, 22:11
Origineel gepost door MocrowGirlBella :D Ze3ma....:hihi: ewa ja je weet toch hoeveel ze van mij houden...daarom ga ik ook nog lang niet trouwen ze kunnen niet zonder mij :hihi:

MocrowGirlBella
20-01-2004, 22:11

Origineel gepost door rachidabella doe maar zo...morgen komt studiefinanciering lekker binnen :lekkerpuh :auw: doe maar zo................morgen ben jij je bankpas kwijt:lekkerpuh

Pagina's : [1] 2 3 4 5