Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Handleiding: Het Aanspreken Van Een Marokkaans Meisje

AlHoceima_Leila
20-01-2004, 19:19

HANDLEIDING: HET AANSPREKEN VAN EEN MAROKKAANS MEISJE Symptoom: ze kijkt boos en roept nare woorden zoals 'ash bgietie a lahmar' Conclusie: je moet niet beginnen met 'psssstt ' Actie: begin met "mag ik jouw wat vragen?" en glimlach een beetje. Symptoom: na je eerste vraag loopt ze snel weg en heeft ze opeens geen tijd Conclusie: je moet je tanden poetsen en gebruik maken van kauwgom en liefst nog een lekker geurtje opdoen... Actie: koop een tube tandpasta en stimorol of sportlife kauwgom en laat die flash marokkaanse kauwgom thuis en het geurtje moet niet een imitatie geurtje zijn die net 5 minuten een geurtje geeft en dan verdwijnt Symptoom: ze kijkt een beetje raar naar je schoenen en kleding Conclusie: ze vind het drie keer niets wat je aan hebt Actie: begin met een make-over koop een beetje nette schoenen en laat die airmaxies thuis hou het simpel ..gewoon een goed spijkerbroekmerk voldoet Symptoom: ze wil niet meteen instappen Conclusie: je bent niet in marokko:) Actie: Ga direct naar marokko en daar kun je wel de meiden gewoon in laten stappen het liefst met een gele kenteken auto Symptoom: als je met haar in gesprek bent en ze zit aan der haar en maakt veel reclame voor de zelf Conclusie: je bent geslaagd en door de eerste ronde Actie: houd contact en begin te sparen voor die mega dure trouwfeest Symptoom: hoge naaldhakken te veel make up strakke kleding met de string zichtbaar.. gele vingers van de sigaretten en geeft meteen haar nummer Conclusie: te simpel Actie: hard weg rennen want ze is dangerous Symptoom: ze vraagt in het gesprek naar je baan je auto en of je alleen woont Conclusie: ze noemt haar eisen op Actie: noem jouw eisen en kijk of je der uit kan komen met een debat :) Symptoom: ze schreeuwt "laat me los klootzak!!" Conclusie: je bent dronken Actie: ga slapen en verontschuldig je de volgende keer. Symptoom: ze zegt "sorry..wat zegt u" Conclusie: illegaal of niet... maar je taal is niet zo denderend Actie: doe een cursus LOI nederlands voor buitenlanders Symptoom: ze vraagt 50 euro Conclusie: je zit in de verkeerde straat Actie: maak dat je wegkomt Symptoom: ze zegt "WAAAATT!!" Conclusie: je had niet meteen moeten zeggen dat je met haar wil trouwen Actie: begin nooit meteen over trouwen hee mensen ik kreeg m via mail en leek me wel leuk om hier te plaatsen :D

lela_Hanan
20-01-2004, 19:22
Mooie bericht... ;) Maare voor een deel..de WAARHEID!!!

AlHoceima_Leila
20-01-2004, 19:23
hahah zkers :hihi:

AlHoceima_Leila
20-01-2004, 19:32
Origineel gepost door Lady_moi Ok ....................

xxMocro_girlyxx
20-01-2004, 19:51

haha die is wel goed :D

morgana
20-01-2004, 20:04
hahahahaha

Eastboy
20-01-2004, 20:09
Origineel gepost door AlHoceima_Leila HANDLEIDING: HET AANSPREKEN VAN EEN MAROKKAANS MEISJE Symptoom: ze kijkt boos en roept nare woorden zoals 'ash bgietie a lahmar' Conclusie: je moet niet beginnen met 'psssstt ' Actie: begin met "mag ik jouw wat vragen?" en glimlach een beetje. Symptoom: na je eerste vraag loopt ze snel weg en heeft ze opeens geen tijd Conclusie: je moet je tanden poetsen en gebruik maken van kauwgom en liefst nog een lekker geurtje opdoen... Actie: koop een tube tandpasta en stimorol of sportlife kauwgom en laat die flash marokkaanse kauwgom thuis en het geurtje moet niet een imitatie geurtje zijn die net 5 minuten een geurtje geeft en dan verdwijnt Symptoom: ze kijkt een beetje raar naar je schoenen en kleding Conclusie: ze vind het drie keer niets wat je aan hebt Actie: begin met een make-over koop een beetje nette schoenen en laat die airmaxies thuis hou het simpel ..gewoon een goed spijkerbroekmerk voldoet Symptoom: ze wil niet meteen instappen Conclusie: je bent niet in marokko:) Actie: Ga direct naar marokko en daar kun je wel de meiden gewoon in laten stappen het liefst met een gele kenteken auto Symptoom: als je met haar in gesprek bent en ze zit aan der haar en maakt veel reclame voor de zelf Conclusie: je bent geslaagd en door de eerste ronde Actie: houd contact en begin te sparen voor die mega dure trouwfeest Symptoom: hoge naaldhakken te veel make up strakke kleding met de string zichtbaar.. gele vingers van de sigaretten en geeft meteen haar nummer Conclusie: te simpel Actie: hard weg rennen want ze is dangerous Symptoom: ze vraagt in het gesprek naar je baan je auto en of je alleen woont Conclusie: ze noemt haar eisen op Actie: noem jouw eisen en kijk of je der uit kan komen met een debat :) Symptoom: ze schreeuwt "laat me los klootzak!!" Conclusie: je bent dronken Actie: ga slapen en verontschuldig je de volgende keer. Symptoom: ze zegt "sorry..wat zegt u" Conclusie: illegaal of niet... maar je taal is niet zo denderend Actie: doe een cursus LOI nederlands voor buitenlanders Symptoom: ze vraagt 50 euro Conclusie: je zit in de verkeerde straat Actie: maak dat je wegkomt Symptoom: ze zegt "WAAAATT!!" Conclusie: je had niet meteen moeten zeggen dat je met haar wil trouwen Actie: begin nooit meteen over trouwen hee mensen ik kreeg m via mail en leek me wel leuk om hier te plaatsen :D Je bedoeld je ziet een Marokkaanse dame mooi krullend haar,meisje zou ik je wat mogen vragen NEE maar ik moet het echt weten is dat fructis in je haar zo ja dan doe ik die cadeau aan me zus ze is namelijk morgen jarig,hahaha maar om heel eerlijk te zeggen zitten die oorbelletjes ook niet slecht zeker H en M :confused: Nee oh sorry maar je moet niet boos worden want dat is de bedoeling niet :) maar wat ik eigenlijk wil zeggen is dat jij wel een hele moooie dame bent OH dank je wel.Enz...enz (Marokkaanse meisjes zijn gek op complimenten dus altijd wanneer het maar effe kan en niet te vaak anders denken ze dat je een slijm bal bent)Als je het voorwoord al verkeerd doet en ze toont symptomen dat ze niets van je wilt "Het was me een genoegen om met zo een mooie dame als jouw te mogen praten helmaalvoor niets.Doeg :zwaai:

Eastboy
20-01-2004, 20:11
Ik kan nog veel verder gaan maar ik heb niet zo een zin om te type.Jongens en nog wat je moet kunnen inproviseren dus je hebt het of je hebt het niet zo nee, probeer het niet zo ja maak er het beste van.

Lady_moi
20-01-2004, 20:34
:confused: Origineel gepost door AlHoceima_Leila ....................

miss_saliha
20-01-2004, 21:37
wuhahaahhahaa die is zeker goed...:D

Lemia17
20-01-2004, 22:11
Alles wat hier gezegd word is waar. Marokkanse jongens weten echt niet hoe ze een meisje moeten aanspreken. Altijd moet het beginne met AZIN AZIN!

maghrebgirl20
21-01-2004, 00:33
hahaha, zelf bedacht

xxMeissiexx
21-01-2004, 00:42
Origineel gepost door Lemia17 Alles wat hier gezegd word is waar. Marokkanse jongens weten echt niet hoe ze een meisje moeten aanspreken. Altijd moet het beginne met AZIN AZIN! Nietes