Bekijk originele versie : Waarom moet de jongen altijd eerst gaan!!
coalitiegenoot
20-01-2004, 19:02
Shieeet ik ben het zat hierzo, waarom moet de jongen altijd het inactief vertonen om een dame aan te spreken. Laatst ook heb ik een k.ut dag achter de rug stap ik in de trein met een fles spa blauw ga zitten naast zo neger. Neem een slokje en waar kijk ik tegen aan een super mooie dame en wat drinkt zij op het zelfde moment? Ook spa blauw. We kijken elkaar aan zo hartklagend, zij lacht ik lach die neger naast me lacht, we lachen nog eens en nog eens, zij wacht op mijn gouden babbel maar ik had de schijt ineens.
Toen dacht ik zo waarom doet zij niet de gouden babbel, dan kan ik rustig achter over zitten en haar nummer opslaan. Nou vertel dames, wanneer komen jullie van jullie luie ass en doen jullie iets nuttigs?
ik moet altijd eerst vragen wat ze wil, wat ze niet wilt.
wij moeten altijd eerst vragen, of ze met ons wil trouwen
en zo nog 1000 andere dingen fok yuo ik vraag niks meer :o
LellaOuarda
20-01-2004, 19:06
iwa jah volgens de oude generatie moet de man naar de vrouw en niet omgekeerd maar nu denya magloeb layster :jammer:
coalitiegenoot
20-01-2004, 19:07
Origineel gepost door LellaOuarda
iwa jah volgens de oude generatie moet de man naar de vrouw en niet omgekeerd maar nu denya magloeb layster :jammer:
die oude generatie is ziek in de kop :o ik wil gewoon gelijke kansen :D
LellaOuarda
20-01-2004, 19:10
Origineel gepost door coalitiegenoot
die oude generatie is ziek in de kop :o ik wil gewoon gelijke kansen :D
:giechel: je kan niet altijd krijge wat je wil jongeman :rolleyes:
dans_aan_zee
20-01-2004, 19:12
ik begrijp je reactie maar je begrijpt toch ook wel dat ik je niet gelijk kan geven.....
coalitiegenoot
20-01-2004, 19:13
Origineel gepost door dans_aan_zee
ik begrijp je reactie maar je begrijpt toch ook wel dat ik je niet gelijk kan geven.....
nee ik snap het niet :o
sneakynawal
20-01-2004, 19:14
Ik dacht dat je altijd SPA groen had :rolleyes:
coalitiegenoot
20-01-2004, 19:17
Origineel gepost door sneakynawal
Ik dacht dat je altijd SPA groen had :rolleyes:
ja is ook zo maar die dag had ik een zware dag dus kocht ik een spa blauw om de helft op te drinken en de helft over me heen te gooien :D
lela_Hanan
20-01-2004, 19:19
Nou coalitiegenoot...,
Het is niet helemaal correct wat je hebt gezegd..wantte...er zijn ook meiden die de eerste stap nemen...
Hangt er van af...wie lef heeft om op de ander te stappen ;)
Enne scheer niet iedereen over 1 kam...want er zijn veeeeeeel jongens die de eerste stap NIET nemen...
Dusse klaag niet!!!
sneakynawal
20-01-2004, 19:19
Origineel gepost door coalitiegenoot
ja is ook zo maar die dag had ik een zware dag dus kocht ik een spa blauw om de helft op te drinken en de helft over me heen te gooien :D
Wat leidt jij toch een hectisch leven zeg!
coalitiegenoot
20-01-2004, 19:21
Origineel gepost door sneakynawal
Wat leidt jij toch een hectisch leven zeg!
jij hebt geen flauw idee ik slaap nooit de laatste tijd ik denk dat ik ook maar een vrouw en kinderen neem om tot rust te komen :D
coalitiegenoot
20-01-2004, 19:23
Origineel gepost door lela_Hanan
Nou coalitiegenoot...,
Het is niet helemaal correct wat je hebt gezegd..wantte...er zijn ook meiden die de eerste stap nemen...
Hangt er van af...wie lef heeft om op de ander te stappen ;)
Enne scheer niet iedereen over 1 kam...want er zijn veeeeeeel jongens die de eerste stap NIET nemen...
Dusse klaag niet!!!
wie zegt dat ik iedereen over een kam scheer en wat dan nog?
jij neemt ook nooit het eerste stap dus jij moet al helemaal niet reageren kippie :o
dames nemen nooit de eerste stap ze laten hoog uit merken dat ze willen dat je ze benadert ik ben niet dom hoor, ik loop wel langer rond in deze nogal bizare wereld dan vandaag :o
yasmineNR1
20-01-2004, 19:26
Whhehe een vrouw en kinderen nemen om tot rust te komen?? :maf:
Weet wel zeker dat je na dit besluit..meteen naar de lidl holt om shie 5 dozen spa blauw te kopen..:D
hafiberber
20-01-2004, 19:32
ik zat ook tijdje terug in de trein tevergeefs te wachten op haar babbel ze glimlachte en had zonnebril op ,maar later begreep ik dat ze blind was .tfoe zomaar 3 haltes voorbij gereisd voor niks.
coalitiegenoot
20-01-2004, 19:37
ik ben 1 keer versiert door 2 mocro chicks in de trein, maar die waren dronken ofzo.. ze lacht en rookte tegelijk ik was blij dat de trein geen vertraging had anders moeste ik nog langer ha levens drama aan horen :o altijd de verkeerde shieeeeeeeeet
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.