Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik wil graag iets leuks gaan doen met myn man, maar weet niet wat!!

Sweetest_thang
01-08-2008, 10:13

salaam, mijn man en ik zijn officieel wel getrouwd maar onze bruiloft is pas over drie maanden, wij spreken geregeld af maar omdat hy in amsterdam woont en ik in antwerpen wordt t wel moeilijker, en elke keer als we afspreken doen we niks speciaals, gewoon winkeltjes kijken of naar de shoppingcenter en dan samen wat gaan eten ofzo, ik wil binnen kort een dagje vry nemen en wat gaan doen met hem, hopelijk als t goed weer is...pretparken zijn veeel te druk strand vinden we weer minder en ik draag hoofddoek en met deze nsara is het toch weer anders dan in marokko uiteraard de zoo ofzo vind k te saai hebben jullie ideetjes? alvast bedankt

Ineszs
01-08-2008, 12:10
salaam, mijn man en ik zijn officieel wel getrouwd maar onze bruiloft is pas over drie maanden, wij spreken geregeld af maar omdat hy in amsterdam woont en ik in antwerpen wordt t wel moeilijker, en elke keer als we afspreken doen we niks speciaals, gewoon winkeltjes kijken of naar de shoppingcenter en dan samen wat gaan eten ofzo, ik wil binnen kort een dagje vry nemen en wat gaan doen met hem, hopelijk als t goed weer is...pretparken zijn veeel te druk strand vinden we weer minder en ik draag hoofddoek en met deze nsara is het toch weer anders dan in marokko uiteraard de zoo ofzo vind k te saai hebben jullie ideetjes? alvast bedankt Als je niet te ver wilt gaan: Stadspark van Turnhout :love: en dan daar wat "rondhangen", is een klein maar fijn stadje :) Verder: Brugge: echt de moeite waard om tot daar te gaan, het "Venetië van het Noorden" dus voor koppels: :Iluvu: euh...kzal nog ff denken hé

Sweetest_thang
01-08-2008, 12:15
maar kunnen wij nie iets doen da ik hier ook kan doen, dus nie rondhangen weer ergens echt een activiteit, een bepaalde leuke plek bezoeken, waar we echt kunnen lachen en fun hebben, romantiek hoeft nie :hihi:

Ineszs
01-08-2008, 12:21
maar kunnen wij nie iets doen da ik hier ook kan doen, dus nie rondhangen weer ergens echt een activiteit, een bepaalde leuke plek bezoeken, waar we echt kunnen lachen en fun hebben, romantiek hoeft nie :hihi: dan is er veel te doen zenne lieverd :) paintball - karting - bowlen - samen kookles volgen of andere les Kayakken op de Lesse euh...

Sweetest_thang
01-08-2008, 12:27

hihi bowlen is wel leuk, ik heb da vroeger es gedaan, da was echt plezant :hihi: merci he :sjans:

aabbccdd
01-08-2008, 12:29
strandwandeling

Ineszs
01-08-2008, 12:29
hihi bowlen is wel leuk, ik heb da vroeger es gedaan, da was echt plezant :hihi: merci he :sjans: you're welcome :kus: Dan ga je in amsterdam gaan wonen?

Sweetest_thang
01-08-2008, 13:42
ja da klopt, ik ga dan insha allah in amsterdam wonen hihi strandwandeling, das eigenlijk ook nie slecht maar ja hier in belgie moet je al ver ryden voor t strand

Sweetest_thang
01-08-2008, 15:50
kan ook, maar het is zomer, zo sauna jacuzzi enzo is meer iets voor de winter, dat hebben we al eens gedaan trouwens

bam.by
02-08-2008, 21:22
kijk op www.saunabellavita.nl veel plezier

cest_moi_83
02-08-2008, 21:36
kijk op www.saunabellavita.nl veel plezier Hallo, Ik heb op die website gekeken, het lijkt me echt heerrlliiijk om daar een dagje door te brengen. Ben jij er wel eens geweest? Groetjes cest moi

bam.by
02-08-2008, 21:45
nee nog niet wil er een keer met me zusjes heen