Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meer iets van, uit het OOR verloren

Pagina's : [1] 2

Elegancelady
20-01-2004, 18:59

Hello people, ja ja je leest het goed, ik ben iemand uit het oor verloren. klinkt gek, maar zal het ff uitleggen. ik heb in november iemand leren kennen, via de chat, en sindsdien mailden we elke dag met elkaar. we konden met elkaar over van alles en nog hebben. ik over mijn problemen en hij over zijn problemen. op een dag hadden we tel uitgewisseld. ELKE dag van die hele leuke diepgaande grappige serieuze onzin gesprekken gehad. we begonnen iets voor elkaar te voelen, maar dat kwam nooit echt duidelijk ter sprake. meer zoiets van, ik heb je gemist, ik vind je een heel bijzonder en lief mensje etc. ik begon, wat ik echt raar vond van mezelf, iets voor hem te voelen. vond hem zo ontzettend lief en oh zo bescheiden, waar ik op val... anywayyyy, zucht...., hij zat ineens in een moeilijke situatie, en opeens belde hij niet meer, en ik stuur hem mailtjes, geen antwoord. ik heb dat heeeeel raar gevonden. hij zei wel van ik bel je zodra ik kan. maar ja dat is al bijna een maand nu. wat moet ik doen, ik probeer hem nu gewoon te vergeten, maar euhh, het is niet te doen gewoon, wie kan mij begrijpen?? we hebben elkaar niet eens gezien. maaaaar ik wil even jullie meningen horen over wat er door mijn hoofdje nu gaat....: ok ik heb zijn achternaam en plaats waar hij woont. en heb het opgezocht, en ben achter zijn adres te weten gekomen. wat denken jullie ervan, om eens toevallig daar in de buurt te zijn wanneer hij van zijn werk komt, wat ik ook weet. en dan een glimp op te vangen van hoe hij eruit kan zien, hahaha ok ik weet ook niet wat ik nu van me zelf moet denken hoor. maar ik laat het lekker staan wat ik heb getypt. maar stel hij is niet mijn type.... kan ik sneller over hem heen komen als het ware. maar jaaaa stel het is niet zo, dan help ik mezelf er helemaal niet mee. wat denken jullieeeeeee..... ik dacht in het begin dit hoort typisch bij uit het oog verloren, maar nu ik het zo terug lees, hoort het eigenlijk bij een andere afdeling, maar ok. maakt toch niets uit hey.... ben jullie responsjes erg dankbaar. want euh er gaat geen dag voorbij waarbij ik niet aan hem denk, en mijn postvak check, ik lees dan voor de troost denk ik dan zijn oude mailtjes, maar ja dan mis ik hem nog meer.... sjooooo lang bericht (bij het scrollen, haha)

Busy_Lady
20-01-2004, 19:07
hey meid heb net je verhaaltje gelezen, en vind het spijtig voor je dat jullie elkaar "kwijt" zijn.. en ik begrijp wat je bedoelt met gevoelens.. je denkt dan "damn hoe kan ik gevoelens hebben voor iemand die ik nog nooit heb gezien" .. maar geloof mij dat kan werkelijk wel! Ik zou zeggen wacht nog even af, wie weet komt het goed... maar dat van een glimp opvangen om te zien of hij al dan niet jouw type is.. zou ik niet doen want qua karakter is hij toch jou type.. dan zou ik niet gaan gluren.. haha dikke kus moest er iets zijn mag je altijd pmen!

Elegancelady
20-01-2004, 19:15
Wat lief van je zeg. dus je weet wat ik bedoel... ik vind het echt raar echt waar. maar euh geen glimpje word het dan? waarom niet?? snikk ff serieus waarom denk jij van niet. dikke kus terug

HalveWaarheid
20-01-2004, 19:20
Ziek wijf! :maf2:

Elegancelady
20-01-2004, 19:27

Masab mej ikteb....meskien, ach ja. als je een topic opent, dan moet je met zieke mensen rekening houden he....

Elegancelady
21-01-2004, 15:51
snikkkkkkkk iik heb weer zijn mailtjes zitten lezen, ik mis hem gewoon man

hafid_freak
21-01-2004, 16:04
Origineel gepost door Elegancelady Hello people, ja ja je leest het goed, ik ben iemand uit het oor verloren. klinkt gek, maar zal het ff uitleggen. ik heb in november iemand leren kennen, via de chat, en sindsdien mailden we elke dag met elkaar. we konden met elkaar over van alles en nog hebben. ik over mijn problemen en hij over zijn problemen. op een dag hadden we tel uitgewisseld. ELKE dag van die hele leuke diepgaande grappige serieuze onzin gesprekken gehad. we begonnen iets voor elkaar te voelen, maar dat kwam nooit echt duidelijk ter sprake. meer zoiets van, ik heb je gemist, ik vind je een heel bijzonder en lief mensje etc. ik begon, wat ik echt raar vond van mezelf, iets voor hem te voelen. vond hem zo ontzettend lief en oh zo bescheiden, waar ik op val... anywayyyy, zucht...., hij zat ineens in een moeilijke situatie, en opeens belde hij niet meer, en ik stuur hem mailtjes, geen antwoord. ik heb dat heeeeel raar gevonden. hij zei wel van ik bel je zodra ik kan. maar ja dat is al bijna een maand nu. wat moet ik doen, ik probeer hem nu gewoon te vergeten, maar euhh, het is niet te doen gewoon, wie kan mij begrijpen?? we hebben elkaar niet eens gezien. maaaaar ik wil even jullie meningen horen over wat er door mijn hoofdje nu gaat....: ok ik heb zijn achternaam en plaats waar hij woont. en heb het opgezocht, en ben achter zijn adres te weten gekomen. wat denken jullie ervan, om eens toevallig daar in de buurt te zijn wanneer hij van zijn werk komt, wat ik ook weet. en dan een glimp op te vangen van hoe hij eruit kan zien, hahaha ok ik weet ook niet wat ik nu van me zelf moet denken hoor. maar ik laat het lekker staan wat ik heb getypt. maar stel hij is niet mijn type.... kan ik sneller over hem heen komen als het ware. maar jaaaa stel het is niet zo, dan help ik mezelf er helemaal niet mee. wat denken jullieeeeeee..... ik dacht in het begin dit hoort typisch bij uit het oog verloren, maar nu ik het zo terug lees, hoort het eigenlijk bij een andere afdeling, maar ok. maakt toch niets uit hey.... ben jullie responsjes erg dankbaar. want euh er gaat geen dag voorbij waarbij ik niet aan hem denk, en mijn postvak check, ik lees dan voor de troost denk ik dan zijn oude mailtjes, maar ja dan mis ik hem nog meer.... sjooooo lang bericht (bij het scrollen, haha) hmm ik denk dat ie u niet meer wilt ?? :hihi: grapje komt wel goed :rolleyes:

Elegancelady
22-01-2004, 14:49
ik hoop het maar.

dirtysanchez
22-01-2004, 14:53
Origineel gepost door Elegancelady ik hoop het maar. So wat ben jij hopeloos!!!

Elegancelady
22-01-2004, 16:32
uit marakesh nee hij zat juist in een grote moeilijke situatie, waarbij hij uit wilde komen. En ja je kunt het wel hopeloos noemen, maar als je gevoel sterk is en als je je aan die persoon bent gehecht, ja dan is het wel ff wennen zonder. En het was zeker wederzijds. Nu maak ik me meer zorgen om hem, want hij zat namelijk in een moelijke situatie. maar ja ik had hem gister gebeld op zijn mobiel, kreeg opeens een heel ander stem te horen. Ja nu weet ik het niet hoor. ik ga beginnen met afkicken nu. zodat ik niet meer hopeloos lijk volgens dirtysanchez... liefs

Busy_Lady
23-01-2004, 00:11
Je bent helemaal niet hopeloos... dat noemen ze verliefd zijn schatje en dat ik nu eenmaal een onderdeel dat wij (soms) spijtig genoeg ook moeten doorstaan... :(

RisLaine
23-01-2004, 11:45
Origineel gepost door HalveWaarheid Ziek wijf! :maf2: Soekel Uit OosterWei, Ga Je Zwarte Tandjes Poetsen..! :maf: :staart:

Mouny
23-01-2004, 11:49
Stuur een kaartje

Elegancelady
23-01-2004, 13:07
ik ben geen type die blijft plakken. maar in dit geval wil ik echt graag weten wat er aan de hand is. misschien kom dan als een stalkster over ofzo als hij er ook nog achterkomt dat ik zijn adres heb. ik heb zelfs onder een andere mailadres iets verstuurd, maar tevergeefs, niets terug gekregen. dus het gaat niet persoonlijk om mij, maar hij antwoord helemaal niets meer en aan niemand meer terug zie ik. ik maak me echt zorgen.

Busy_Lady
24-01-2004, 14:59

Meisje ik weet echt niet hoe ik je kan helpen.....? sorry

Pagina's : [1] 2