Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sneeuwbaleffect,enkel voor jongens!!!!!

Pagina's : [1] 2

LZN
20-01-2004, 17:34

Je ziet een marokkaans meisje op straat lopen in harame sexy kledij en je kijkt haar aan en blijft haar nastaren. Dit doen alle mannen totdat het meisje thuis is. En elke keer voelt ze zich blij en goed.ze krijgt aandacht en denkt bij zichzelf:al die mannen kijken naar me,ze hebben me zo graag,ze accepteren dit. Dus morgen hetzelfde of misschien een tikkeltje gewaagder. dus draries als je nog eens zo iemand ziet ,negeer haar!!!!!!!! Geen tijd geven. Ze zal dan wel inzien dat iedereen haar negeert en zich realiseren dat het door die hoertige kledij komt!!! vanaf vandaag massale boycot van jlo,ashanti,beyonce en missy eliots wannabe!!!!!.

Teaser
20-01-2004, 17:49
hewa missy elliot wannabe´s worden al zowiezo al geboycot!!!

dans_aan_zee
20-01-2004, 19:07
laten we dan eerst met jou beginnen wannabe Fqih

loubna321
20-01-2004, 19:17
mag ik er wel zijn ik ben een "manwij.f"

dans_aan_zee
20-01-2004, 19:20

als je zo gelijk hebt dan kun je je toch gewoon verdedigen...

loubna321
20-01-2004, 19:23
als hun in die kleren lopen betekent het niet dat ze aandacht willen!!!! het kan zijn dat zei het mooi vinden

dans_aan_zee
21-01-2004, 12:40
Mijn Beste; het is geven en nemen jij mag er ook op een bepaalde manier bijlopen en zij ook. De vrijheid van de een houd de vrijheid van een ander instandt.

Lampjuh
21-01-2004, 13:03
Origineel gepost door Wolverine Je ziet een marokkaans meisje op straat lopen in harame sexy kledij en je kijkt haar aan en blijft haar nastaren. Dit doen alle mannen totdat het meisje thuis is. En elke keer voelt ze zich blij en goed.ze krijgt aandacht en denkt bij zichzelf:al die mannen kijken naar me,ze hebben me zo graag,ze accepteren dit. Dus morgen hetzelfde of misschien een tikkeltje gewaagder. dus draries als je nog eens zo iemand ziet ,negeer haar!!!!!!!! Geen tijd geven. Ze zal dan wel inzien dat iedereen haar negeert en zich realiseren dat het door die hoertige kledij komt!!! vanaf vandaag massale boycot van jlo,ashanti,beyonce en missy eliots wannabe!!!!! ALs je het meent, heb ik echt respect voor je :goedzo:

roba16
21-01-2004, 13:05
nou ja zeg waarom dat dan laat hun in hun waarde man

X_Berberina_X
21-01-2004, 13:08
Origineel gepost door Wolverine Je ziet een marokkaans meisje op straat lopen in harame sexy kledij en je kijkt haar aan en blijft haar nastaren. Dit doen alle mannen totdat het meisje thuis is. En elke keer voelt ze zich blij en goed.ze krijgt aandacht en denkt bij zichzelf:al die mannen kijken naar me,ze hebben me zo graag,ze accepteren dit. Dus morgen hetzelfde of misschien een tikkeltje gewaagder. dus draries als je nog eens zo iemand ziet ,negeer haar!!!!!!!! Geen tijd geven. Ze zal dan wel inzien dat iedereen haar negeert en zich realiseren dat het door die hoertige kledij komt!!! vanaf vandaag massale boycot van jlo,ashanti,beyonce en missy eliots wannabe!!!!! Je hebt wel gelijk hoor.. De dames moeten zich realiseren dat ze met gewaagde kleding de mannen verleiden... En voor de mannen.. Een blik is toegestaan.. Maar de tweede blik is verboden!!!

dans_aan_zee
21-01-2004, 16:11
jij zegt gewoon de islam volgen maar sommige meisjes vinden dat blijkbaar niet of doen dat op een beperkte manier of op een andere manier jij zal ook wel eens een iets andere praktijk bezigen. ik denk dat je je niet zo moet concentreren op strakke kleding er zijn andere zaken die veel interessanter zijn. en het is wel een kwestie van geven en nemen aangezien jij ook getolereerd wordt.

misstomaatje
21-01-2004, 16:14
Origineel gepost door Wolverine Je ziet een marokkaans meisje op straat lopen in harame sexy kledij en je kijkt haar aan en blijft haar nastaren. Dit doen alle mannen totdat het meisje thuis is. En elke keer voelt ze zich blij en goed.ze krijgt aandacht en denkt bij zichzelf:al die mannen kijken naar me,ze hebben me zo graag,ze accepteren dit. Dus morgen hetzelfde of misschien een tikkeltje gewaagder. dus draries als je nog eens zo iemand ziet ,negeer haar!!!!!!!! Geen tijd geven. Ze zal dan wel inzien dat iedereen haar negeert en zich realiseren dat het door die hoertige kledij komt!!! vanaf vandaag massale boycot van jlo,ashanti,beyonce en missy eliots wannabe!!!!! ik sta aan jou kant :D

achie25
21-01-2004, 21:00
Origineel gepost door Wolverine Je ziet een marokkaans meisje op straat lopen in harame sexy kledij en je kijkt haar aan en blijft haar nastaren. Dit doen alle mannen totdat het meisje thuis is. En elke keer voelt ze zich blij en goed.ze krijgt aandacht en denkt bij zichzelf:al die mannen kijken naar me,ze hebben me zo graag,ze accepteren dit. Dus morgen hetzelfde of misschien een tikkeltje gewaagder. dus draries als je nog eens zo iemand ziet ,negeer haar!!!!!!!! Geen tijd geven. Ze zal dan wel inzien dat iedereen haar negeert en zich realiseren dat het door die hoertige kledij komt!!! vanaf vandaag massale boycot van jlo,ashanti,beyonce en missy eliots wannabe!!!!! En sinds wanneer is het voor jou toegestaan om haar aan te staren en te volgen totdat ze thuis is. Dan ben je geen haar beter als zij

Pagina's : [1] 2