Bekijk originele versie : Stel..
Je bent getrouwd..en je schoonmoeder Allahfed wordt ziek en ze heeft geen man meer etc..en je man is dus verantwoordelijk voor haar en wil haar bij jullie dus in huis nemen..
Wat ga je zeggen tegen je man? :)
Mocro4eva
20-01-2004, 17:26
JA of course, zijn moeder is mijn moeder. Zelfs als hij het niet zou willen zou ik hem dwingen om zijn moeder bij ons te laten wonen en voor haar te zorgen.
Dat is goed, zo denk ik er ook over ;)
Maar had discussie met vriendinnen, die dachten er anders over vandaar deze topic :)
realitygirl
20-01-2004, 17:32
Hangt ervanaf wat voor schoonmoeder het is. Als het een lieve, warme vrouw is,dan zou ik er op zich niets tegenin brengen. Maar als het een kreng van een mens zou zijn, dan zou ik het niet willen. Het is al erg genoeg als ze niet bij ons zou wonen, laat staan als ik haar elke dag zou moeten zien.
L7hobi_zina
20-01-2004, 17:50
Ik zou haar in huis nemen ... :)
Waarom? Stel je voor dat overkomt jou moeder (Allayhfed) ..., dan zou ik vinden dat hij dat ook moet accepteren...
Zoals een ander al zei : Zijn moeder is mijn moeder :zwaai:
salimaforever
20-01-2004, 17:56
ik zal ze van harte welkom heten!!
TROETMEISJE
20-01-2004, 17:59
Ik zal zeker voor haar zorgen, al is het een onaardig vrouw of ze mag me niet of wat dan ook. Ik zal voor haar zijn zoals ik er voor mijn moeder zal zijn ;)
Allayhfed, maar zijn moeder is MIJN moeder!
Ik zal voor haar zorgen, als mijn echte moeder...!!!
En denk tenslotte aan je man..!!!!
Hij zal je eeuwig dankbaar zijn..!!!
:zwaai:
xx Malaga xx
Ja, natuurlijk zijn moeder is mijn moeder, en indien ik niet goed met haar kan opschieten moet ik maar geduldig blijven, al is het alleen voor mijn man..
Ik zou haar nog sneller in huis nemen, dan dat mijn man er over zou beginnen... Zonder haar zou ik geen liefdevolle man hebben die mij gelukkig maakt!
Liefs Safia
zijn moeder is mijn moeder........ik zal haar verzorgen tot ze helemaal beter is incha allah........ook al is zij een kreng dan doe ik het voor mijn man en voor ALLAH(swt)........en geloof me daarna zal ze me als haar eigen dochter behandelen
plus stel voor dat je zelf ooit allah iehfed ziek wordt dan hoop ik ook dat zij mij zal verzorgen
Ik zou haar zeker wel in huis nemen. Zijn moeder is zeker ook mijn moeder.
Ma3a Salama
:zwaai:
maroc_misty
26-01-2004, 16:35
Tuurlijk neem ik haar in huis (ook al mag ik haar niet) het zou onmenselijk zijn als je dat niet deed. Het is immers de moeder van je echtgenoot. :)
:goedzo:
ik zou er ook niet over hoeven twijfelen
als mijn vrouw haar moeder hulpbehoevend was
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.