Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nadia (maastricht)

Pagina's : [1] 2 3

khifaja
20-01-2004, 17:11

Lieve lieve meiden, Wie o wie kan mij wat meer over negaffa Nadia uit M'tricht vertellen? ik woon namelijk in R'dam en wil niet voor nix naar M'tricht afreizen Heeft ze mooie kleding en sieraden? Kan ze mooi opmaken? Werkt ze alleen of kan ik n hulpje verwachten? En als laaste en boven alles is ze aardig? Als jullie eventueel een ander suggestie hebben dan zijn deze ook natuurlijk van harte welkom Alvast bedankt Ladies : :zwaai:

khifaja
20-01-2004, 21:15
Hoi Lieverd, Bedankt voor je reactie, je hebt me echt overgehaald om daar n kijkje te gaan nemen. Dikke kus voor je moeite en inchallah naima ook op jou bruiloft :Iluvu: Groetjes Khifaja :zwaai: :zwaai:

Hesnae
21-01-2004, 14:25
Hallo Khifaja, Ik doe ook Nadia en bijna al mijn nichten en zussen en schoonzussen hadden haar. Ze is fantastisch! Ze haalt bij iedereen de innerlijke en uiterlijke schoonheid naar boven! Je hebt een goede keus gemaakt. Ik zal haar bellen als ik jou was (als je t nummer wilt, laat me even weten!), want ze is errug druk. Maar je moet sowieso naar haar afreizen om de spullen te zien (ik heb 2 uur in de auto gezeten!). Ze werkt ook heel veel in Belgie. Maar ze is idd superlief en heeft de mooiste spullen. Ze heeft net nieuwe spullen aangeschaft, dus de bruidjes die vanaf 2004 gaan trouwen krijgen het nieuwste van het nieuwste (ikke dus hehehe). Ze is toppie!! Als ik weer aan de spullen denk die ze heeft...wallah...op het eind had ik 10 zienat die ik mooi vond, ik kon niet kiezen (ik mocht er 3!)! Ik heb haar ook voor mijn henna-dag (liela s3ira). Dus: doen! Doen! Doen! heel veel succes oe Lah ie kemmel bi7ir!!! liefs Hesnae.

Lamya
21-01-2004, 14:43
Salam Hesnae, Zou ik haar telefoonnr. ook mogen alsjeblieft? Bij voorbaat dank. Groetjes, Lamyaa

khifaja
21-01-2004, 20:11

Ladies, Allemaal bedankt voor jullie reacties en meningen, ik ben echt overtuigd van al dat goeds wat ik over Nadia hoor en ik ga er zeker naar toe! maaaaaar ik heb nog 2 vraagjes als dat kan??? Wat zijn haar prijzen ongeveer? en waar kom Nadia uit marokko vandaan, ik heb vernomen dat ze tetouania of tangaouia is klopt dat? Het is zeker niet dat de afkomst van iemand echt veel uit maakt!!want ik maak echt geen onderscheid in chamellia,dagillia,soussia of riffia,indereen is gelijk bij mij !!! maar ik kom zelf uit Tetouan en wat ik ook belangrijk vind en zoek is n negaffa die mij op de "Tetouania" manier kan kleden of op zn minst ervaring ermee heeft. Nou nogmaals bedankt en ik hoor graag gauw iets weer van jullie Dikke kus allemaal :zwaai: :zwaai:

Hesnae
21-01-2004, 21:19
Hey!!! Dan ben je bij haar helemaal goed!! Want ze is ook Tetouania! Ik heb ook voor de ziena ''Tetouania'' gekozen, dus die doet ze ook...en gelooooof me: die is prachtig!!!! moet je zeker doen!! ...ik moet voor alles 1400 euro (maar ik gebruik 2 lbesie van mezelf, dus dat maakt t goedkoper) betalen. En dat is inclusief 2 van die aparte stoelen (je weet wel: die koningstoel) en de henna-dag. Ik heb 3 zienat in totaal. Ze is niet de goedkoopste maar ik heb het er voor over, want je trouwt maar een keer! Mocht je nog vragen hebben: laat t me dan wete... liefs Hesnae.

FLEURTJE
22-01-2004, 10:35
Zij is de vriendin van mijn zus! Meid, als je haar wilt zou ik snel zijn, ze is namelijk vrij gauw volgeboekt! Ze is rond de 1300,- je mag zoveel jurken kiezen als je wilt! Maar ik geef je 100% garantie!!!!! Ga er voor, maar wel heel snel!!!

nour_el_imen_
22-01-2004, 11:25
ik ken ook negaffa nadia...... ik moet je eerlijk zeggen het is een hele lieve vrouw.... ze is heel aardig en kan heel goed make-up en har doen.... ik heb haar meerdere malen gezien op bruiloften en de bruidjes zagen er altijd prachtig uit..... zij en touria uit amsterdam zijn echte aanraders

Katte_ogen
22-01-2004, 14:23
lieve meiden, Wie o Wie kan me helpen met het telefoonnr van negaffa Nadia uit maastricht. Ik probeer haar op het nr 06-15698615 te bellen, maar het lukt niet :( . Mijn dank is groot groetjes

Zin_d_Midar
22-01-2004, 15:00
Origineel gepost door khifaja Lieve lieve meiden, Wie o wie kan mij wat meer over neggafa Nadia uit M'tricht vertellen? ik woon namelijk in R'dam en wil niet voor nix naar M'tricht afreizen Heeft ze mooie kleding en sieraden? Kan ze mooi opmaken? Werkt ze alleen of kan ik n hulpje verwachten? En als laaste en boven alles is ze aardig? Als jullie eventueel een ander suggestie hebben dan zijn deze ook natuurlijk van harte welkom Alvast bedankt Ladies : :zwaai: IK VIND NADIA UIT MAASSTRICHT ECHT WAARDELOOS!!

NIDAL_808
22-01-2004, 22:32
Je krijgt zeker der voicemail?? Moet je inspreken...ze belt je daarna vanzelf terug...suc6.

Katte_ogen
23-01-2004, 11:55
Hoi Zin_d_Midar, nee ik krijg haar voicmail niet, maar dat haar nr niet in gebruik is. Is er echt niemand die me kan helpen met t telefoonnr van Nadia uit Maastricht. :confused:

NIDAL_808
23-01-2004, 13:43
Tuurlijkkk wel meid...ik ga m voor je zoeken! Ik geef m vanavond (denk ik) wel door, is goed? En jij Hesnae..a lui mens..jij hebt haar toch gedaan. Geef t nummer dan! Of wil je ze3ma haar alleen voor jezelf he... Enne het is Nidal..geen Zin_midar nog iets...

Katte_ogen
23-01-2004, 16:47
NIDAL_808 Ooh echt, alvast bedankt voor de moeite :) Groetjes

mya
27-01-2004, 01:11

Salaam Dames, Ik kan enkel vol lof over haar praten,ze is echt supergoed in haar vak,zoals vele al hadden gezegd,wel wat duur,maar de moeite waard.Wilde haar zelf ook nemen voor m'n trouw inchallah,maar kreeg het slechte nieuws dat ze al volboekt zit tot en met oktober,praktisch elk weekend.Haar zus Zohra is hier in Belgie,vooral Brussel dan even bekend als haar,het zijn beide schatten van vrouwen en doen hun werk supergoed!!!!Ze hebben dezelfde goede kwaliteit,Het zijn zowat da toppers in belgië en zoals ik zei ze zijn snel volgeboekt.Alhamdoulah kreeg ik vandaag het nieuws dat op mijn datum een meid heeft afgebeld bij Zohra,wat me natuurlijk supergelukkig heeft gemaakt.Dus inchallah wordt nadia's zus zohra mijn neggafa.Als iemand evt. meer info wenst over top negaffats in België en nog ruim de tijd hebben om vast te leggen,geef me dan een seintje,dan geef ik je wat nr's door inchallah!!!Help m'n zusters graag een beetje verder ;) mhasalamaa :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3