Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Intergratiebeleid mislukt..??!!??

Pagina's : [1] 2 3

SweetestRajae
20-01-2004, 16:50

Lieve mensen.. De laatste tijd hoor steeds vaker dat het intergratiebeleid in Nederland mislukt is.. Persoonlijk krijg ik iedere keer kots neigingen bij het horen van het woord INTERGRATIE..!!! Wanneer is iemand geslaagd in de zin van intergratie..??? Als de marokaanse vrouw geen hoofddoek meer draagt ofzo... Als men niet meer naar de moskee gaat maar iedere zondag keurig gekleed naar de kerk gaat...!!!! Als men op klompen begint te lopen...??? Iedere keer dat gezeur over het aanpassen aan dit en het aanpassen aan dat.. Wat is dit voor bull shit...??!!?? WAAR GAAT DIT IN GODSNAAM HEEN..!!!!!!! De stelling luidt als volgd: Het intergratiebeleid is mislukt. eens of oneens Licht je antwoord toe.. Alvast bedankt..!! Veel liefs, The Sweetest :zwaai:

AAAbracadaver
20-01-2004, 16:59
Als de medelanders van allochtone afkomst niet meer hoog genoteerd staan in de verkeerde lijstjes, zoals b.v. het hoogste aantal werkelozen, het hoogste aantal uitkeringstrekkers en het hoogste aantal veroordeelde gevangen.... Dan is het beleid pas geslaagt.

House
20-01-2004, 17:17
Origineel gepost door Abracadaver Als de medelanders van allochtone afkomst niet meer hoog genoteerd staan in de verkeerde lijstjes, zoals b.v. het hoogste aantal werkelozen, het hoogste aantal uitkeringstrekkers en het hoogste aantal veroordeelde gevangen.... Dan is het beleid pas geslaagt. Gevangenen Werklozen Geslaagd

AAAbracadaver
20-01-2004, 17:27
Origineel gepost door House Gevangenen Werklozen Geslaagd En jullie slechte kennis van het nederlands wil ik dan wel door de vingers zien... :D

House
20-01-2004, 17:30

Origineel gepost door Abracadaver En jullie slechte kennis van het nederlands wil ik dan wel door de vingers zien... :D Correctie: En jullie slechte kennis van het Nederlandse taal, wil ik dan wel door de vingers zien... :D

AAAbracadaver
20-01-2004, 17:33
Origineel gepost door House Correctie: En jullie slechte kennis van het Nederlandse taal, wil ik dan wel door de vingers zien... :D De Nederlandse taal. Kijk, die wist ik dan weer wel....

House
20-01-2004, 17:36
Origineel gepost door Abracadaver De Nederlandse taal. Kijk, die wist ik dan weer wel.... Ik ben allochtoon, ik maak die fouten, omdat het integratiebeleid mislukt is. En dat is allemaal de schuld van de Nederlandse regering. :rolleyes:

SweetestRajae
20-01-2004, 17:38
Tuurlijk dat ook.. Maar ze bedoel ook dat bijvoorbeeld je ouders vloeiend nederlands moeten leren spreken.. En onderling ook alleen maar nederlands moeten spreken.. Wuahaha... ik zie mijn vader al zeggen tegen een kennis van ons.. "Kom laten we eens gezellig naar de moskee gaan om te bidden.. Wuahahaha... alatief.."!!! Ze zijn al een tijdje aan het roepen dat allochtone naar school moeten als ze niet goed nederlands spreken anders worden ze gekort op hun uitkering.. Met andere woorden.. MEN WIL ACCENTLOOS NEDERLANDS HOREN..!!! Liefs :)

House
20-01-2004, 17:42
Origineel gepost door Sweetest Rajae Tuurlijk dat ook.. Maar ze bedoel ook dat bijvoorbeeld je ouder vloeiend nederlands moeten leren spreken.. En onderling ook alleen maar nederlands moeten spreken.. Ze zijn al een tijdje aan het roepen dat allochtone naar school moeten als ze niet goed nederlands spreken anders worden ze gekort op hun uitkering.. Met andere woorden.. MEN WIL ACCENTLOOS NEDERLANDS HOREN..!!! Liefs, Dus mijn vader van 65+ (die zich hier kapot heeft gewerkt voor ongeveer 20 euro per maand) moet nu nog Nederlands gaan leren? Waarom kregen ze toen geen les? Toen ze het hard nodig hadden om goed te kunnen communiseren. Maar ach, het was toen: werken en bek houwe anders ga je weer terug naar je land.

Deliana
20-01-2004, 17:49
Intergreren doe je voor jezelf en niet voor de Nederlanders. Immers je hebt er voor gekozen om hier een toekomst op te bouwen. En de taal is in mijn ogen daarbij heel erg belangrijk. Mag best met een accent maar je moet het wel goed kunnen spreken en in staat zijn om zelf je Nederlandse brieven te kunnen lezen en beantwoorden. Ik vind het nog steeds bizar dat er allochtonen zijn die hier al 40 jaar verblijven en weinig tot geen Nederlands beheersen. Ze doen zichzelf en hun kinderen hiermee te kort.

amina01
20-01-2004, 17:51
Origineel gepost door Abracadaver Als de medelanders van allochtone afkomst niet meer hoog genoteerd staan in de verkeerde lijstjes, zoals b.v. het hoogste aantal werkelozen, het hoogste aantal uitkeringstrekkers en het hoogste aantal veroordeelde gevangen.... Dan is het beleid pas geslaagt. Ik neem aan dat jij niet over dezelfde statistieken beschikt?

amina01
20-01-2004, 17:53
Origineel gepost door Abracadaver En jullie slechte kennis van het nederlands wil ik dan wel door de vingers zien... :D Jij beschikt nog niet over de functie "leraar", hoogstwaarschijnlijk amateur. Voor een Nederlander is dit toch wel even erg als een mislukking van een zogenaamde integratie?

amina01
20-01-2004, 17:56
Origineel gepost door Sweetest Rajae Tuurlijk dat ook.. Maar ze bedoel ook dat bijvoorbeeld je ouders vloeiend nederlands moeten leren spreken.. En onderling ook alleen maar nederlands moeten spreken.. Wuahaha... ik zie mijn vader al zeggen tegen een kennis van ons.. "Kom laten we eens gezellig naar de moskee gaan om te bidden.. Wuahahaha... alatief.."!!! Ze zijn al een tijdje aan het roepen dat allochtone naar school moeten als ze niet goed nederlands spreken anders worden ze gekort op hun uitkering.. Met andere woorden.. MEN WIL ACCENTLOOS NEDERLANDS HOREN..!!! Liefs :) Ik vraag mij af, wie ik stoor als ik verkies om onderling een andere taal te spreken dan het Nederlands? Wie wil leren zal leren, wie niet wil leren zal niet leren

amina01
20-01-2004, 17:57
Origineel gepost door House Dus mijn vader van 65+ (die zich hier kapot heeft gewerkt voor ongeveer 20 euro per maand) moet nu nog Nederlands gaan leren? Waarom kregen ze toen geen les? Toen ze het hard nodig hadden om goed te kunnen communiseren. Maar ach, het was toen: werken en bek houwe anders ga je weer terug naar je land. Ik neem aan dat je vader NU op pensioen mag :D By the way, nu geldt nog voor sommigen, bek houden......in anno 2004,

MueZli
20-01-2004, 17:58

Origineel gepost door Deliana En de taal is in mijn ogen daarbij heel erg belangrijk. Mag best met een accent maar je moet het wel goed kunnen spreken en in staat zijn om zelf je Nederlandse brieven te kunnen lezen en beantwoorden. Ik heb een walgelijke kakkersaccent :ego:. Mag dat wel :D? Mag je ook zo een haagsche accent hebben? :o Dank O uwe barmhartige

Pagina's : [1] 2 3